1. leht 2-st

patroli laadimine ja muud jamad

Postitatud: K Aug 01, 2007 8:28 pm
Postitas purunui
tere,

patrolil-89 on 35A generaator, pimedas sõites avastasin, et aku tuli hõõgub, mida muud see tähendab kui et harjad otsas, harutasin gene laiali ja panin uued harjad
nüüd aga ei lae enam, aku tuli kah ei põle enam, isegi mitte süüdet sisse keerates, kaitsmed korras, generaatoris kah ei saa viga olla kuna enne kuigipalju töötas ju. arvan et ikka ergutuses asi aga kumb on ergutuse juhe selles kaheses pistikus? tolles jämedamas(kahesest pistikust) oli vool koguaeg sees, ka siis kui süüde väljas.
kas kellelgi on head ideed kust viga otsida?

Re: patroli laadimine

Postitatud: N Aug 02, 2007 6:56 pm
Postitas isakene
purunui kirjutas:tere,

patrolil-89 on 35A generaator, pimedas sõites avastasin, et aku tuli hõõgub, mida muud see tähendab kui et harjad otsas, harutasin gene laiali ja panin uued harjad
nüüd aga ei lae enam, aku tuli kah ei põle enam, isegi mitte süüdet sisse keerates, kaitsmed korras, generaatoris kah ei saa viga olla kuna enne kuigipalju töötas ju. arvan et ikka ergutuses asi aga kumb on ergutuse juhe selles kaheses pistikus? tolles jämedamas(kahesest pistikust) oli vool koguaeg sees, ka siis kui süüde väljas.
kas kellelgi on head ideed kust viga otsida?
Ei mingit ergutust pistikus. On lihtsalt kaks juhet, kuhu ühte tuleb +24V peale ja teine jookseb läbi erinevate ahelate massi (on põhimõtteliselt laadimise algamise indikaator, vool tekib sinna siis, kui laadimispinge üle mingi väärtuse tõuseb) ja katkestatakse süütelukust süüte väljalülitamisel ära. Patrolil on sisseehitatud pingeregulaatoriga ehk tabletiga genekas ja ergutus pannakse geneka sees paika. Kui Sa asja lahti võtsid, ja siis enam ei töötanud, on asi tõenäoliselt oksüdeerunud kontaktis, neid on geneka sees massiliselt ja kõik on ilmastiku meelevallas. Põhimõtteliselt on lühike geneka remondimanuaal ka Nissani teema alguses toodud pdf-failis olemas. Kui aega ja tahtmist, võid selle järgi toimides asja tööle saada küll, aga mina isiklikult pole viitsinud peale mõnda korda proovimist enam jamada, kui omal vajalikud vidinad puudu. Lõpuks pead ikka detaile mööda poode taga otsima ja kogemus näitab, et asjaliku remondimehe töö läheb vaid veidi kallimaks kui vajalike juppide hind, aga jama on kordades rohkem...

Postitatud: L Aug 04, 2007 8:34 pm
Postitas Raitz
Isakese jutujärgi oletades võiks olla sama tööpõhimõttega genekas kui vanematel BMW-delgi. Seal oli täpselt sama lugu, et kui harjad otsas, siis hõõgus, kui aga hari katki, või üldse ühendust ei andnud, siis laadimis tuli ei süttinudki. 2 korda seda kogenud, et uued harjad lihtsalt ei andnud algul ühendust ja neid tuli pisut peene viiliga kaasa aidata enne kui toimima hakkasid.

Postitatud: P Aug 05, 2007 11:03 am
Postitas purunui
laadimise probleem lahendatud! :wink:
vahetasin 35A gene 80A vastu mis pärineb Scania I ja II seeria veokitelt, peale sobis minimaalsete ümbertegemistega. a ja tegu tuttuue genekaga Monark nimeliselt tootjalt.
nüüd vaja veel sierra vaakumpump külge aretada.

Postitatud: N Aug 09, 2007 5:05 pm
Postitas purunui
kas kellelgi on ette näidata kuhu ja kuidas ta on teinud sd33 mootorile mingi muu sõiduki vaakumpumba kinnituse, või mis pumpa üldse on kasutatud? praeguse seisuga on olemas sierra vaakumpump ja ükskõik kuhu ma seda pumpa ei sobitaks, jääb midagi ikka nii mis mulle ei meeldi.

ja veel küsimus, et kust saavad armatuuri kellad endale massi? nod ei taha mulle infot jagada. kuidagi on asi seotud signaaliga kah sest törtsu andes hakkavad seierid jälle näitama. ja esialgu välistaks muunduri rikke.

Postitatud: N Aug 09, 2007 5:08 pm
Postitas jr
A'la Chevy rihmarattalt käitatav vaakumpump ei sobi sinna kuhugi?

Postitatud: R Aug 10, 2007 4:18 pm
Postitas isakene
purunui kirjutas:kas kellelgi on ette näidata kuhu ja kuidas ta on teinud sd33 mootorile mingi muu sõiduki vaakumpumba kinnituse, või mis pumpa üldse on kasutatud? praeguse seisuga on olemas sierra vaakumpump ja ükskõik kuhu ma seda pumpa ei sobitaks, jääb midagi ikka nii mis mulle ei meeldi.

ja veel küsimus, et kust saavad armatuuri kellad endale massi? nod ei taha mulle infot jagada. kuidagi on asi seotud signaaliga kah sest törtsu andes hakkavad seierid jälle näitama. ja esialgu välistaks muunduri rikke.
Kas lihtsam ei oleks originaalgenekat remontida? ...muidugi arusaadav, kui suure võimsusega genet tahetakse aretada... Ainuke koht peaks olema roolivõimendi pumba all, sinna käib muidu kondi pump. Kondi pumba rihmasoon peaseibil ka ju vaba.

Aga signaali kohta ei oska midagi öelda - signaali jaoks tuleb signaalirelee tüürmähisest voolujuhe signaalinuppu ja nupu vajutamisel läheb otse massi. Kõigi kellade mass aga jookseb ühisesse (musta) juhtmesse, kuhu ka kogu armatuuri ja lülitite juhtmed kokku jooksevad...

Postitatud: E Aug 13, 2007 12:02 pm
Postitas purunui
isakene kirjutas: Kas lihtsam ei oleks originaalgenekat remontida? ...muidugi arusaadav, kui suure võimsusega genet tahetakse aretada... Ainuke koht peaks olema roolivõimendi pumba all, sinna käib muidu kondi pump. Kondi pumba rihmasoon peaseibil ka ju vaba.
teine generaator juba peal ja töötab laitmatult.
pidureid aint raske tallata. ja see kondi pumba asukoht vist ainuke võimalik variant(äkki isakesel on seda konditsioneeri pumba kinnitust pakkuda?), ainult õli peale- ja tagasivoolud tuleb teisele mootoriküljele aretada.

Postitatud: E Aug 13, 2007 12:37 pm
Postitas jr
Chevy vaakumpump ei taha näiteks üldse õlitust lisaks peale saada.

Postitatud: T Aug 14, 2007 10:26 am
Postitas Raitz
Kas elektriline vaakumpump on halb idee?
saab sinna paigaldada kuhu pähe tuleb, suht hooldevaba peaks ka olema, Õlitust pole samuti tarvis.
Elektrit peaks praeguse seisuga sul samuti jaguma...

Postitatud: K Aug 15, 2007 8:33 am
Postitas purunui
jr kirjutas:Chevy vaakumpump ei taha näiteks üldse õlitust lisaks peale saada.
vot seda ma ei teadnudki, siis oleks ju asi veel lihtsam. oskab keegi soovitada kust sellist hankida?
Raitz kirjutas:Kas elektriline vaakumpump on halb idee?
saab sinna paigaldada kuhu pähe tuleb, suht hooldevaba peaks ka olema, Õlitust pole samuti tarvis.
Elektrit peaks praeguse seisuga sul samuti jaguma...
netis olen ringi surfand ja otsind aga pole silma jäänud, et missugusel masinal elektrilised pumbad peal on?

esialgu tallan pidureid kahe jalaga ja tänavale ei kipu! arvatavasti tuleb aretada siis hoopis see GM-i pump või mingi elektriline. elektrilisega oleks ümberehitused kõige minimaalsemad.

Postitatud: K Aug 15, 2007 8:41 am
Postitas boob
purunui kirjutas: netis olen ringi surfand ja otsind aga pole silma jäänud, et missugusel masinal elektrilised pumbad peal on?
:idea: Ära vaata ainult autosid. Vaakumit läheb ka mujal vaja. Põllumajandustehnika, tööriistad jne...
Näiteks VW grupi autodel on kesklukk vaakumpumbaga, kuid ma ei kujuta ette, kuidas see pump vastu peaks iga päev 8h töötamisele :roll:

Postitatud: K Aug 15, 2007 8:56 am
Postitas fagott
Miskisel Audi 100-l oli hoopis hüdrauliline pidurivõimendi,mis sai käituse roolivõimu pumbalt.Võibolla annab ka sellist roolivõimuga maasturile installida?

Postitatud: K Aug 15, 2007 9:10 am
Postitas Raitz
no pagan ei leia seda kodukat ülesse kus need pumbad olid :(
Kevadel kogemata leidsin.
aga ma mõtlesin midagi sellist:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Per ... enameZWD2V

edit:
http://www.autoanything.com/brakes/69A3151A0A0.aspx

Tundub, et vähekasutatud leiab ka mõistlikuma hinnaga:
http://motors.search.ebay.com/?from=R40 ... acuum+Pump

Postitatud: N Aug 16, 2007 8:30 pm
Postitas fagott