1. leht 2-st
Sooviks küsida nõu Isuzu Trooperi kohta.
Postitatud: K Aug 01, 2007 9:30 am
Postitas morten
tere
Tahaks isuzu trooperit (87-88 ) osta aga mõtlesin enne siit natuke nõu küsida.
näiteks et mis tüüpi nelivedu tal on kas pidev või saab eraldi lülitada .
ja kuidas on lood difrilukkudega , ilmselt originaalis neid ei ole aga kas on
võimalik neid paigaldada ja kas on üldse saada selliseid asju temale.
silma on jäänud selline kuulutus
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
igasuguse abi teretulnud.
Morten
Postitatud: N Aug 02, 2007 1:31 pm
Postitas d22
Tere
Kunagi ammu oli meie peres selline trooper.Head mälestust küll selle autoga ei ole,kaks korda sai mootorit lahti lammutatud,probleeme oli ka esisillaga.Varuosasid polnud ka saada,aga see oli aastal 96 ja 97.Minu autol dif. lukke ei olnud,nelivedu eraldi lülitatav. Soovitaksin mõelda rohkem patroli,samurai,land cruiseri suunas.
Postitatud: N Aug 02, 2007 2:37 pm
Postitas morten
mis seal mootoris ja esisillas konkreetselt probleemseks kohaks võiks osutuda?
Postitatud: N Aug 02, 2007 9:34 pm
Postitas d22
Kõigepealt andsid automaatsed hubid otsa,seejärel jooksis mootor kokku. Muidu trooper oli hea mugav sõita küll,aga raskemates tingimustes andis ikkagi siit sealt järgi. Oleneb,mis plaanid sul autoga on,kuid arvan, et head metsaautot tast ikkagi ei saa(sõltumatu vedrustus ees,mida tõsta keeruline ja kulukas).
Postitatud: N Aug 02, 2007 10:26 pm
Postitas Mägilane
Trooperil pole häda midagi, aga sellel isendil on trooperi jaoks nadsa suured rehvid(mu meelest33 on talle ciba palju).Halva (olematu)hoolduse korral laguneb ka kõige pommikindlam tehnika.Pensat rüüpavad12-17 l100km võib olla ka rohkem.Kui juppe poest ei saa siis Pärnu kandis üks tegelane lammutab selliseid asju.Sillapuksid 100%kohalikus kaubanduses olemas.Peaaegu aastake igasuguses mudas ja vees sõidetud ja ennast ning teisi välja tõmmatud aga kõik sõltub ikkagi tihendist rooli ja istme vahel

Postitatud: N Aug 02, 2007 10:49 pm
Postitas morten
tahaks teda niisama teiseks autoks , endal mul Saab muidu igapäevaseks sõiduks.Trooper oleks et vahel sõita kuskile väljasõidule või maal käia või mingit kola vedada . võistlema pole kindlasti plaanis hakata.Vb vahel keeraks metsavahele ka .
Postitatud: R Aug 03, 2007 6:55 am
Postitas Mägilane
Kui asi on tehniliselt korras /anna tuld.Hea mugav kulgur. :drivingAga ära üle 32" rehvialla topi kui tahad remontimata ˇning mugavalt sõita ja valida võiksid kõige tänavasõiduki moodi pilli ja sede ise cips tuunida

Postitatud: R Aug 03, 2007 12:02 pm
Postitas morten
aga aeglusti on tal ikka?
ja kuidas on difrilukkude paigaldamisega talle mis hinnaklassi jäävad ja kas on üldse saada?
üks tuttav kurtis et jõudu jäi tal väheks ronimisel, kas vastab tõele?
Postitatud: L Aug 04, 2007 2:11 pm
Postitas Mägilane
Loomulikult on aeglusti.Sillalukkudest pole keegi midagi kuulnud ja korraliku papuga liiguvad (läbivad)nad väga hästi.Jõupuudust ei tohiks küll ühelgi korras maasturil olla.Ja see nali kisub meil dialoogiks parem helista mulle 5289136
Loodan et ei käinud veel modedele närvidele

Postitatud: L Aug 04, 2007 9:35 pm
Postitas boob
Parem dialoog kui monoloog
Saavad ka tulevased põlved masina kohta infot.
Ise olen ühe tuttava veidi uuemat 2,xTD mootoriga Trooperit proovinud ja sel masinal oli küll alla umbes 2500rpm jubedad jõuprobleemid. Isegi aeglustiga tahtis mäenõlval ära surra

Postitatud: L Aug 04, 2007 10:46 pm
Postitas Mägilane
Enda kogemused2,6 bensa ja venna 2,8td, pole jäänud jõu pärast ükski mägi ega mudaauk võtmata.Väiksemate mootorite kohta ei oska kaasa mõliseda.Hea odav(mugav) maastur hullamiseks kuna frontera on poolvend(sillajubinad,poolteljed jm.)Nüüdseks on see varuosadoonorite probleem ka lahedam.Põhi jama oli varem just varuosadega.Tellisin siduri(külmaga-20C ei lahutanud) ja selleks pandi japsis "specal for me" liin tööle ja 2kuuga oli asi sipsti kohal.Õnneks polnud siduril häda midagi ja sai pandud see 3500-. eegune vigur riiulisse.Pole magusamat tunnet kui (paari kuu pärast tegelastel õnnestuski sidur lollusest maha põletada) võtta riiulist tutikas vigur ja mõne tunni pärast edasi hullata

Nii et,kasutatud manti liigub piisavalt,sillajubinaid saab poest ,aga muude uute asjadega võib küll ennast hulluks ajada kui viitsimist ja raha on.
Pole tegelt trooperipede!

Postitatud: P Aug 05, 2007 10:23 am
Postitas erik
Et asi liiga ilus ei paistaks, siis Izu ja opel on vastupidavuse tabelis kindalasti viimastel kohtadel. B osi praktiliselt saada pole. Ja sellise hinna (30000) eest korralikku auto ei saa. Pealegi ussitab kere ja raam neil erilise hooga.
Postitatud: P Aug 05, 2007 11:45 am
Postitas Mägilane
Tahaks näha 20 aastat vana asja mis ei roostetaks aga sellised autod mis on sõitnud ainult asfaldil on päris kobedad .
Postitatud: P Aug 05, 2007 12:09 pm
Postitas jr
Lihtsalt öelduna on Toyotas või Nissanis sama raha eest igate pidi rohkem autot.
Postitatud: P Aug 05, 2007 4:35 pm
Postitas morten
mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?