1. leht 1-st
LC Troop Carrier Austraaliast?
Postitatud: E Mär 18, 2019 6:21 pm
Postitas zialo
Tere!
Kuna jubedalt on sellised suured LC-d meeldima hakanud seoses Austraaliasse minekuga, siis on tekkinud lootus sellist ka Eestis omada

.
Mõte on auto tuua ümberasuja varana, nagu seda tegi HJ60-ga Ingvar (tema lugu siin
http://kajamasin.blogspot.com/2016/05/a ... liast.html ). Aga vahe vist selles, et Troop Carriere, erinevalt HJ60-st, pole kunagi Eestis müüdud?

Selles faktis võin muidugi eksida.
Kas kellelgi on kogemusi või teadmisi, millised probleemid ja piirangud võivad mind ees oodata Land Cruiser Troop Carrieri toomisel Austraaliast?
Samas oodatud ka üldised arvamused, mida ühe Troop Carrieri valimisel Austraalias kohapeal silmas pidada.
Ilmselt üks probleem on, et need on 11 kohalised ja Eestis nõuaks see bussijuhi lube. Selle probleemi mõtlesin lahendada vähendades Austraalias istekohti 9-le. See seal õnneks väga keeruline ei ole.
Illustratiivne pilt ka juurde

:
H
Re: LC Troop Carrier Austraaliast?
Postitatud: E Mär 18, 2019 6:32 pm
Postitas Landy
Sind ootab ees kolm ebameeldivat asja:
*Käsk kõik kängururauad eest ära koristada
*Paigaldada LHD tuled
*Ilmselt tuleb läbida emisssiooniooni gaaside testid (liiga uus masin)
Vanemaid (LC75) baasil troop carriere on siia Soomest toodud pea ka käe sõrmed jagu. Uuemaid ei tohiks aga olla.
Re: LC Troop Carrier Austraaliast?
Postitatud: E Mär 18, 2019 6:51 pm
Postitas zialo
Tänan vastuse eest. Kahjuks ei tea ma varasemast eriti LC-dest ja ei tee erinevate aastate Troop Carrieridel eriti vahet. Tean ainult, et vanad land cruiserid on väga vastupidavad.
Kängururaudade probleemi lahendab, kui tuua enne 2002 esmaregistreeritud auto, nagu Ingvari loost välja tuleb?
Mis aastast alates see emissiooni gaaside test nõutud on ja mida see endast täpsemalt kujutab?
Kas saan õigesti aru, et LC75 baasil toodeti neid kuni 2007 aastani? (info siit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_(J70) )
Igatahes väga hea vastus - just selliseid jamasid tahakski eos vältida.
Re: LC Troop Carrier Austraaliast?
Postitatud: E Mär 18, 2019 9:26 pm
Postitas tphnd
Austraaliast valepoole masina toomise asemel osta euroopast 5 pütine 75 ja pane 6 silindriline vahele. Aegajalt liigub.
Kui sa muidugi värsket troopyt tahad siis nende regamisega on jama veits.
Re: LC Troop Carrier Austraaliast?
Postitatud: E Mär 18, 2019 9:40 pm
Postitas Landy
Sellisedi vanakooli LC75 -i nagu siin on Soome armeest siia toodud süna mitmeid
https://www.auto24.ee/used/1285364
ja neid oli aastapäevad tagasi ka üsna mitu müügis.
Imedepõldki tõi neid paar tükki siia müüki.
Sinu pildil toodud Land Cruiser 79 -t aga Euroopa turule kunagi pakutud polegi.
Osta saada, aga arvele mitte :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... arSellerAd
Samas ei saa ma siiani aru, misk näiteks Euro6 mootoriga LC79-t siin arvele eitaheta võtta?
Re: LC Troop Carrier Austraaliast?
Postitatud: T Mär 19, 2019 7:32 am
Postitas v6sa
zialo kirjutas:
...
Kahjuks ei tea ma varasemast eriti LC-dest ja ei tee erinevate aastate Troop Carrieridel eriti vahet. Tean ainult, et vanad land cruiserid on väga vastupidavad.
...
Parema hinna-tulemuse suhte annab Euroopa jaoks toodetud auto soetamine.
Kui on tahtmine siiski ise kõik ämbrid ära proovida, siis vanad kogemused väga ei aita - tänane LRB on veidi oma suhtumist muutnud ja konkreetse auto puhul tuleb paratamatult nendega enne siialennutamist suhelda. On võimalus, et ei saa legaalseks.
Olles ise veidi küljetsiistutatavat tarbinud, siis ei näe sellisel võimlemisel mõtet - ebamugav ja liikluses ohtlik. Kinnisel territooriumil pruugitav sõiduk ei pea aga olema registreeritud.
Re: LC Troop Carrier Austraaliast?
Postitatud: K Mär 20, 2019 8:12 am
Postitas zialo
Tänan asjalike arvamuste ja info eest.
Olen ka ise varem ühe valelt poolt juhitava autoga mõnda aega Eestis kulgenud, nii et selles osas päris pea ees tundmatusse vette ei karga. Kaardilugeja peab hea olema

.
Minu plaan on ajendatud mitmest asjast.
Euroopast ka neid vanemaid eriti müügilt ei leidnud. Ilmselt siis otsisin valest kohast?
Austraalias võiks olla lootust ka vanemat masinat roostevabana leida?
Kuna Austraalias tahan niikuinii matkaautot omada ja ka reisi lõpus mitte ilma autota olla, siis ei jää aega seal auto müügiks.
Tahaks ka muid asju sealt ära tuua reisi lõpus (paat, paadikäru, isiklikud asjad). 12m konteineri toomine on ainult umbes 1000 eur kallim, kui 6m. Seega auto toomise kulu oleks väiksem, kui seal kiirmüügiga kaotatav summa.