1. leht 2-st
luaz ja tauria mootor
Postitatud: P Juul 29, 2007 3:21 pm
Postitas ricardo
ei taha ic-sse sattuda, aga tekkis mõte kuulutusi lugedes et kas tauria mootor ei sobi lihtsa vaevaga(loe ümberehitusi) tegemata luazile peale? lihtsalt praegune mootor häbemata õline ja selle janune ja zaz-ide eest küsitakse juba liiga kõvat hinda.
Postitatud: T Aug 21, 2007 11:13 pm
Postitas boob
Kui nüüd külameeste juttu uskuda, siis peaks neil olema sama mootor. Ehk siis ümbertõstmise vaev.
Postitatud: K Aug 22, 2007 9:03 am
Postitas reimo
Taurial minuteada vedelikjahutusega mootor ja oli vist R3, sapakal (ja LUAZil) õhkjahutusega V4. Nii, et sama mootor küll ei ole. Lisaks on Taurial ka mootor ees ja esivedu, siis vaevalt see käigukasti ühenduski sama on...
Postitatud: K Aug 22, 2007 11:31 am
Postitas boob
reimo kirjutas:Taurial minuteada vedelikjahutusega mootor ja oli vist R3, sapakal (ja LUAZil) õhkjahutusega V4. Nii, et sama mootor küll ei ole. Lisaks on Taurial ka mootor ees ja esivedu, siis vaevalt see käigukasti ühenduski sama on...
Netis tuhnides jõudsin järeldusele, et mind on petetud

Postitatud: R Aug 24, 2007 1:24 pm
Postitas seff
tauria mootori paigaldusega saad veel selle rõõmu ka juurde et vesi läheb keema , muid plusse ei oska küll välja tuua võrreldes sapiroosetsi enda õhkjahutusega mootoriga.
ise mõtlen miski diiselmootori peale ...
Postitatud: R Aug 24, 2007 2:18 pm
Postitas R969
Postitatud: E Aug 27, 2007 8:30 am
Postitas ricardo
Neid teisi teemasid juba lugenud, lihtsalt lehes pakuti Tauriat ja seetõttu tekkis mõte(Endal tauria sõidukas kunagi olnud ja maantee peal oli peris hea vene auto kohta.)
Postitatud: E Aug 27, 2007 9:52 am
Postitas R969
Kui ma ei eksi,siis tehti Luaze viimasel tootmisaastal ka Tauria mootoriga.
Sidurikoda peaks olema teine-seega ilmselt tahab vaheplaati.
Postitatud: T Aug 28, 2007 9:08 pm
Postitas Landy
Lähemalt luazide tehnilisi andmeid:
http://sovavto.0catch.com/luaz/luaz-e.htm
ETTVAATUST! Palju lolle pop-up aknaid ja muud läbu!
Postitatud: T Aug 28, 2007 10:17 pm
Postitas hulkur
Landy, palun ütle KUIDAS on seotud Su postitatud link algatatud teemaga, milleks oli LuAZ ja Tauria mootor? Ma ei märganud, et keegi oleks küsinud mis on LuAZ-i mootori töömaht jne... BTW, kui Sa oleks samas alajaotuses ringi vaadanud, oleks Sa leidnud teema, kuhu Su link oleks isegi enam-vähem sobinud, kui see oleks olnud ilma selle jälgi läbuta...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3414
IC warning...
Postitatud: T Aug 28, 2007 10:37 pm
Postitas Landy
hulkur kirjutas:
Landy, palun ütle KUIDAS on seotud Su postitatud link algatatud teemaga, milleks oli LuAZ ja Tauria mootor?
IC warning...
Ei võta IC hoiatust omaks, sest tsiteerin kasutaja R969 postitust 27.Aug.2007 8:52
-----------
"Kui ma ei eksi,siis tehti Luaze viimasel tootmisaastal ka Tauria mootoriga."
------------
Sai pandud selleks, et tõestada 969 mudelil selle mootori puudumist.
Küll aga lisan selgituseks....
После проведённой в 1990 году реконструкции автомобиль с новым индексом ЛуАЗ 1302 начали оснащать 53 - сильными четырёхцилиндровыми двигателями от "Таврии" МеМЗ 245-20 с водяным охлаждением, что в среднем на 16 % снизило расход топлива и значительно уменьшило шумность. Прочнее стали лонжероны П-образного сечения. Сиденья также были позаимствованы у "Таврии". Появилась новая панель приборов и дополнительные шумо и виброзащитные коврики.
Внешне ЛуАЗ 969М и ЛуАЗ 1302 идентичны.
Postitatud: T Aug 28, 2007 11:44 pm
Postitas nymmik
Kõige valutum on sinna panna lada mootor, netis leiab ka lada mootori ja sapika kasti jaoks vaheplaadi joonisedki, ntx siit
http://www.muhuklubi.ee/image/vaheplaat.jpg , sidurikojal tuleb ringi keevitada starterile mõeldud koda. Lada 1600 mootor peaks olema küll ja küll luaziku jaoks. Vene saite ei viitsi hetkel otsida aga radikas vist ette ei mahtunud enam ja tuli panna külje peale nagu audidel ja uuel mossel 2141
siin on juttu-pilti kuidas lada vahele panna
http://www.luaz.boom.ru/gallery.htm
SovAvto website
Postitatud: K Veebr 06, 2008 1:11 pm
Postitas sovavto
Just wanted to update everyone on the status of SovAvto website. It is no longer available at the link provided in the above post.
The new URL address is
www.sovavto.net
It is still in English and provides information on all serially produced cars, trucks and buses in the USSR / Russia.
Postitatud: N Veebr 07, 2008 7:39 am
Postitas krunnn
Tere
Uuri Võrtsjärve äärsete kalurite käest, paar talve tagasi tankis Leie bensukas üks ziguli mootoriga, juttu tehes ütles et neid pidi mitu tükki sealkandis vurama. Vana ütles et reduktorid keerab juppes kui ettevaatlik ei ole ja palju valeskohas tallad.
Postitatud: N Veebr 07, 2008 9:23 am
Postitas RAMBO
R969 kirjutas:
Kui ma ei eksi,siis tehti Luaze viimasel tootmisaastal ka Tauria mootoriga.
Sidurikoda peaks olema teine-seega ilmselt tahab vaheplaati.
minu taurjal (91a)oli 1,1l vaz 2108 moto tehase poolt peal...
kui läheb taurja moto,siis peaks sobima ka 08 moto ja kui ma väga ei
eksi,siis oli ka mingi varjant (eksport) neid diisleid.
üks varjant ,mis annab peale panna ja olen näind on golfi moto.