1. leht 1-st

LC 90 ostu eelset konsultatsiooni

Postitatud: E Mär 04, 2019 10:57 pm
Postitas Hanneshk
Plaani minna ühte 97a LC 90 vaatama. Millele peaks tähelepanu pöörama? Kõik soovitused on teretulnud.

Re: LC 90 ostu eelset konsultatsiooni

Postitatud: T Mär 05, 2019 4:19 am
Postitas holari
Rooste.
Muu on lihtne.

H.

Re: LC 90 ostu eelset konsultatsiooni

Postitatud: T Mär 05, 2019 6:05 am
Postitas helar
- Kere ja eriti raami tagumine osa.
- Roolilatt.
- Surve jahutussüsteemis .

Muus osas naggu tavaline ostueelne kontroll ikka.

Re: LC 90 ostu eelset konsultatsiooni

Postitatud: T Mär 05, 2019 8:38 am
Postitas Lauri
Ja kui huvi, võib Tallinna ühte LC95-te vaatama tulla, mis pole veel avalikku müüki jõudnud. 1KZ-TE, automaat. Viimase aasta jooksul vahetatud roolilatt (Elstock), roolivõimendi pump (Lenco), radiaator (Nissens), pidurikettad ees ja taga, s.h. seisupiduri klotsid, piduri suppordite rem. komplektid, tagasillas paremp. rattalaager, vasakul pool uus (kasutatud) veovõll koos laagriga ning mõlemal pool veovõlli simmerid, e.p. veovõlli ots, ees alumised ja ülemised šarniirid, alumised ja ülemised õõtshoova puksid, stabika kondid, amordipuksid. Sai 300km tagasi alla ka uued Hankook Dynapro rehvid 265/75 r16.

Ja rooste pole antud autole külge hakanud, kiidetud remonditöökojas ja ülevaatuspunktis.

Re: LC 90 ostu eelset konsultatsiooni

Postitatud: T Mär 05, 2019 1:42 pm
Postitas amevier
Raam roostetab tagaosas paagi kõrvalt nii, et väljastpoolt vaadates ei pruugi arugi saada, eriti kui raami on mingite pigilaadsete roostetõrjevahenditega töödeldud. Sinna ligipääs haamriga kolkimiseks ka kehva. Kui raam on tagant sodi täis, siis pikka pidu pole.
Kere samamoodi tagant, koobaste taga plastiku all olev osa enim ohus.
Tehnika kestab hästi, aga käestlastud eksemplari originaalosadega praavitamine suht kallis lõbu.