1. leht 1-st

Haige artikkel viimases Autolehes

Postitatud: N Juul 26, 2007 10:53 am
Postitas Landy
Tegu siis tõlkelooga, kus LR Defender ja Jeep Wrangeler on joonele pandud.
Sakslasest autor on õnneks võrrelnud kahete võrdlemist väärivat autot, kuid hindamiskriteeriumid on totaalslet pusse.

Kuna siin foorumis on palju IT taustaga inimesi, siis võiks paralleeliks tuua tingliku olukorra, kus mõin arvutileht võrdleks näiteks HP ja IBM-i pedestal serverit, ning jõuks järgmistele järeldustele:
*võtab liiga palju voolu
*võtab palju ruumi
*müriseb kõvasti
*väga sitt videokaart (üldse doomi mängida ei saa)
*liiga vähe usb porte
*monitori vaikmisi komplektiga kaasa ei saa
Üldse on mõttetult suured ja iganenud kastid.

ja seda kõike võrreldes keskmise NOTEBOOKIGA!

:oops: :shock: :roll:

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:22 am
Postitas jr
Landy, sa oled ikka ületamatu. Põhimõttelt igas lauses on typod sees. Aga järelikult on tervis korras, kui Landy typosid teeb. Hakkaksid sa puhtalt kirjutama, siis tunneks kohe muret :D

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:26 am
Postitas Veiko
Audi R8 on ütlemata kena auto ESP ABS-id ja muud jutud aga näe offida ei saa.Nii kui kõrgem murututt üle ei saa.Kohe kõhu peal kinni.
Minu mõte on sellinne,et asju tuleb ikkagi vaadelda omas taustsüsteemis ja ma ikkagi ei saa aru miks oli Auto motor und spordil sellist testi ültse vaja teha.Ning miks meie Autoleht selle sealt ostis.Ma oleks aru saanud kui adekvaatsest 4X4 ajakirjast artikkel ostetud kus oleks ka maastikul korralikult käidud ja seal samades tingimustes autosid proovitud.

Veiko

Postitatud: N Juul 26, 2007 12:32 pm
Postitas tanel
Ei tea jah, miks ei kannatanud Eestist neid kahte kuuti võtta ja minupoolest parema (või viitsimise) puudumisel kasvõi Männikule viia. Lamboga maanteid mõõta õnnestus küll, aga "tanke" metsa viia käis üle jõu.
Kokkuvõte ka, et "wra meenutab juba päris autot ja on parim senistest mudelitest, aga sõita ei kannata sellega ikka ja mju-split pidurdus on katastroof". No kurat võtaks. Ma pole JK-s sees istunud, aga ma ei usu, et see on hullem kui TJ. Kui keegi väidab, et sellega ei kannata sõita - ...
Mismoodi härrad ette kujutavad 80ndate autodega sõitmist, tea? Või et kõik, millel tehase garantii läbi ja pole kõige viimaseid kolmetähelisi lühendeid vähemalt 10 tk loetelus, ongi juba ainult pühapäeval 30ga kolonnis kruisimiseks?
Okei, sakslased on oinad, aga jah, nad oleks võinud enne trükki panemist ise ka läbi lugeda...

Ma kardan, et varsti koidab päev, kus EL keelab ilma hill start assisti ja downhill brake assistita uusi maastureid(?) müüa. Sealt on ainult üks samm pissuaarideni, mis ise su riistast kinni krabavad, et sa mööda ei laseks.

Vahel on isu Alaska mägedesse elama minna vms metsikusse ja inimtühja loodusesse. Kuhugi, kus idioodid ise välja surevad.


P.S: samas numbris oli veel hea pirn, ma irvitasin nagu siga. LC 120 oli jutuks. Tekstis lause, vabas vormis tsiteerides umbes et "auto on väga vastupidav ka meie teedel, aga ostes tasub siiski kindlasti põhjalik kontroll teha - ei saa välistada, et autot on ka eesmärgipäraselt kasutatud, mis kiirendab kulumist märgatavalt". :thumb: :)) :f :term

P.P.S: et mitte ainult tampida Autolehe taate - siiski parim ja operatiivseim Eesti autoajakiri IMO. Autobildi ei viitsi küll osta kord kuus, samad teemad ja sõidukid juba läbi käinud ju Autolehest enamasti. See weekly formaat ruulib neil. Ainult et "originaallugusid" võiks rohkem olla jah ja vähem tõlget, Euroopa tundub kohati liikluse ja autode poole pealt teiselt planeedilt olema.

Postitatud: R Juul 27, 2007 12:08 am
Postitas tfr
No iseenesest ma seda artikli teemapüstitust lausa rinnuni maa sisse ei tambiks - need fännid, kelle puhul on otsustavaks see, kui sügavast mudast auto veel ise välja tulla suudab, teevad oma kodutöö niikuinii enamasti ise ära. Ja nemad ostavad ilmselt umbes 5% Wrangleritest, Defenderite puhul ehk veidi rohkem.

Lõviosa inimesi ostab need autod aga ikkagi daily driveriks mõttega, et "no vahest nädalavahetusel kusagil turnimas käia". Mis on loomulikult überoptimistlik ja hea, kui sinna turnima korra paari kuu takka jõutakse. Ülejäänud ajaks on nad omale ühe keskmisest ebamugavama ja ebastabiilsema liikuri muretsenud - ja selles osas inimesi maa peale tuua ei ole miski totaalselt idiootne kontseptsioon.

Teostus, tõsi küll, oleks võinud olla veidi mitmekesisem kui standardsed asfaldikatsed.

Postitatud: E Juul 30, 2007 10:45 pm
Postitas Landy
Nendele kelle eest viimane number just ära osteti:
http://www.landrover.ee/est/press/2007/ ... 007_al.pdf

Postitatud: T Juul 31, 2007 1:59 pm
Postitas Indrek
Landy kirjutas:Nendele kelle eest viimane number just ära osteti:
http://www.landrover.ee/est/press/2007/ ... 007_al.pdf
Nojah...võtab lausa keeletuks! Huvitav, miks need ostjad, kes endale "asfaldikauboid" tahavad peaksid üldse Defenderit või Wranglerit ostma? Sõiduautoga saad "kauboitada" vist rohkem? Fritsul oli lihtsalt halb päev ja ta ei saanud ise ka aru millest kirjutab. Kahju ainult, et mõned loevad seda saavadki sellest artiklist just :hs nii aru.

Postitatud: T Juul 31, 2007 2:44 pm
Postitas rommi
Artikli lõpuks tundus juba jah, et pikk vedrukäik on ilgelt halb ja üldse maasturid on nõmedad. Ilmselt puutus kodanik Asfaldikauboi esimest korda vähe kõrgemate masinatega kokku. Järgmisena võiks ju unimogi tema reduktorsildade pärast narrima hakata.