1. leht 3-st

hüdraulika autole st.sildade juhtimine

Postitatud: K Juul 25, 2007 8:16 pm
Postitas rommi@rommi
Plaanis teha sukile hüdraliline sildade juhtimine. Kuna auto kõrge siis kaldenurk väike.Mis arvate?

Postitatud: K Juul 25, 2007 9:56 pm
Postitas rommi
Proto klassi või niisama lõbutsemiseks?

Postitatud: K Juul 25, 2007 9:57 pm
Postitas hmm
Ei saa aru mida sa tahad teha. Hüdrorooli või hudraudiliselt juhitavat vedrustust.

plaanis saada silla nurk jõuga suuremaks

Postitatud: K Juul 25, 2007 11:59 pm
Postitas rommi@rommi
juhtida sildasi hüdrosilindritega,ei ole odav aga effekt peaks olema hea.

Tegemist on vaba klassiga (porikärbes)

Postitatud: N Juul 26, 2007 12:13 am
Postitas rommi@rommi
tahame juhtida kõiki sildu eraldi ja seejures sildu ka V/P pool eraldi.ootan kritiseerivaid märkusi.

Lugupidamisega

Jaanus

Postitatud: N Juul 26, 2007 12:16 am
Postitas Una
Ega ma vist sulle nõu ei oska anda, aga ikka ei saa täpselt aru, mida sa teha tahad - juhtida sildasid hüdrosilindritega ja hüdrauliline sildade juhtimine on ju sisuliselt üks ja sama asi (keeleliselt) ning eriti su plaanidesse selgust ei too. Ehk valgustad lähemalt mida ja kuidas, siis saab arvata.

Postitatud: N Juul 26, 2007 8:36 am
Postitas Veiko
Kas sa tahad teha hüdraulilist rooli?
Palun kirjelda pikemalt milleks sul asja vaja on mida sa teha tahad.

Veiko

Re: Tegemist on vaba klassiga (porikärbes)

Postitatud: N Juul 26, 2007 8:48 am
Postitas jr
rommi@rommi kirjutas:tahame juhtida kõiki sildu eraldi ja seejures sildu ka V/P pool eraldi.ootan kritiseerivaid märkusi.

Lugupidamisega

Jaanus
Vasakut ja Paremat poolt tahad üles-alla juhtida? Et kompenseerida kaasa vajadusel sildade liikumist konarlikul pinnal?

Postitatud: N Juul 26, 2007 10:39 am
Postitas rommi@rommi
soovin sillad panna üles-alla iga ratta juurest jõuga liikuma nii et hüdrosilindrid töötavad tavaliselt amordina ja vajadusel saan neid pumba töölepannes tõsta või langetada

Postitatud: N Juul 26, 2007 10:53 am
Postitas Veiko
OK.Sportlikust huvist aga milleks sul seda vaja on?
Minu pisike kogemus näitab,et meie oludes on see suht mõtetu asi.Kus on sellel asjal jumet on kivide otsas ronimine.Seal lähevad sildade nurgad väga suurteks ja vahest on vaja kere asndit korrigeerida,et autos ainult rihmade abil sees ei püsiks.

Veiko

Re: hüdraulika autole st.sildade juhtimine

Postitatud: N Juul 26, 2007 10:59 am
Postitas Stupiduser
rommi@rommi kirjutas:Mis arvate?
Loll oled! :roll:

Juba sellepärast, et Zuki NII kõrgeks ajad...

PS no offence, lihtsalt aus arvamus :lol:

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:13 am
Postitas erik
Rommi, ega sa ometi ei mõtle, et kui auto on kuskil kinni siis liigutad võlukangikest ja auto hakkab liikuma. 95 % olukordadest on ikka sillad maa sees - kännu taga, mitte kere. Pealekauba on selline hüdrosüsteem, koos oma silindrite, pumba, jagurite, torustiku - voolikute, radiaatori ja suht suure õlireservuaariga, üksjagu raske ja keeruline, rääkimata kui kallis see oleks.
Ja hüdrosilindrit amordiks valida on suht keerline ettevõtmine . Jah, kui oled sobivad korra leidnud ei ole reguleerimine enam mingi eriline kunst...

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:20 am
Postitas jr
Kui vaja ainult tõsta aega ajalt, siis tasuks mõelda ehk hoopis suruõhu pealt töötavatele patjadele igasse nurka. Hydroscandist näiteks leiab neid vist. Süsteem on lihtne ja kerge.

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:58 am
Postitas isakene
Hüdraulika ja pneumaatikaspetsina ütleks, et vahelduseks oleks igavesti põnev projekt :D

Aga siiski, mõtle esmalt pisut täpsemalt järele: milleks, kuidas ja kui palju liigutada. Mudasronimise hõlbustamiseks piisab sukile täiesti jr pakutud pneumolahendusest, aga kui tahad piltlikult öeldes autoga koha peal tammuda ja sildasid omavahel sõlme keerata, pead hüdraulika kasuks otsustama. Ja odav see projekt tõesti ei tule, sellisel tasemel süsteemi jaoks enam odavate vene juppide baasil läbi ei aja ning uued vidinad lähevad kokku suurusjärgus alates paarikümnest kilost. Pluss sadakond kilo lisaraskust autole.

Postitatud: N Juul 26, 2007 3:31 pm
Postitas hmm
Olen ise ka sportlikust huvist sel teemal mõtteid mõlgutanid aga süsteemi kaal ja keerukus on mu huvi tublisti kahandanud.
Kõigepealt ei tööta hüdrosilinder amordina ja sa vaja eraldi amortisaatoreid ja lisaks hüdropneumaatilist vedrustust millega saaks vedrustuse kõrgust ning lisaboonusena ka jäikust muuta.
Soomlased on oma proto masinatel kasutanud süsteeme kus coilover vedrustuse ülemine kinnituspunkt on hüdraudiliselt reguleeritav aga see süsteem on suhteliselt kohmakas ja sukise seda ei areta(nõuab toruraami).