jr kirjutas:Võimalik tõesti, et mingid tuuningumehed on seda lääne tarvis teinud. Ei tea spekuleerida...
Üldse on Nivale pandud pele järgmiseid mootoreid:
1,3L
1,5L
1,6L
1,7L karburaator
1,7L Vene pritsung
1,7L Boshi pritsung
Lisaks on venelased peale pannud kolme erinvat diislit:
*VAZ-21215 (1993-1996) Engine: Peugeot XUD-9L,Diesel, 1905cc,
*VAZ-21215-10 (1998-....)Engine: Peugeot XUD-9SD, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,905 cc (bore 3.46", stroke 3.27"),
compression ratio 23:1. Power 75 hp @4,600 rpm, torque 97 ft.-lb. @ 2,250 rpm. Acceleration 0 to 62 mph 21.3 s. Top speed 82 mph. Fuel economy: 32.2 mpg (in 56 mph), 20.6 mpg (at 75 mph),24.5 mpg (in city cycle)
*VAZ-21215-50 Engine: VAZ-3411, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,524 cc. Power 65 hp @ 4,600 rpm, torque 87 ft.-lb. @ 2,500rpm. Fuel economy:less than 27 mpg (average)
--------
LISA:
Neile kes inglaste terminitset aru ei saa lisan seletuseks:
mpg (miles per gallon)- miili galloni kohta (kütusekulu)
" (inch)-tolli (pikkuse mõõt)
ft.-lb(feet-bound)-(naela tolli kohta) (väändemomendi juures)
mph (miles per hour)-miili tunnis (liikumiskiirus)
P.S. Peugeoti diilsi käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu pole.