1. leht 1-st

Niva Hawk

Postitatud: P Sept 19, 2004 11:49 am
Postitas jr
Huvitav, kui tehas on pannud peale Nivale Nissani 2,8 litrase bensukone. Siis peaks ju näiteks 2,8TD jumala ilusti sinna otsa istuma? Ei tea, mille k.kasti nad kasutasid või vahekasti, originaal ilmselt ei peaks valule vastu või siiski? Leidsin siit ja sealt, et mingi automaadiga oli tegemist, ju siis nissani oma. Seega on vahekast originaaliks jäetud, või on ka see Nissani oma vahele visatud?

http://www.ebroadcast.com.au/ecars/Lada/Lada.html

Postitatud: P Sept 19, 2004 12:53 pm
Postitas Urvo
Ei usu et ta nüüd ilusti sinna iastub, sest meil kogemus bmw 2.5 tds'iga , ei peaks väga erinev nissani 2.8st olema sest mõlemad rida kuued. Aga kui rääkida sobivusest siis et seda sinna mahutada peab kere pikendama u. 15cm ja üldse on selle vahele panek üks keeruline tegevus, kuid kui üskord peale saab, siis on sõidumõnu hindamatu, loomulikult mitte originaal sildadega :roll:

Postitatud: P Sept 19, 2004 1:06 pm
Postitas Landy
Krt..
Minul vistaks küll karbi laiali , ise poleks millegi sellise peale küll tulnud
http://home.off-road.com/~northern_gypsy/

Postitatud: P Sept 19, 2004 2:36 pm
Postitas jr
Selles see point ongi, et Hawk'i kere on pikendatud. Ja juba tehas on sinna peale pannud 2,8 rida 6 Nissani bensuka. Blokid peaks aga neil samad olema 2,8 diisliga. Seega on konfivõimalusi küllaga.

Postitatud: P Sept 19, 2004 5:10 pm
Postitas Landy
jr kirjutas:Selles see point ongi, et Hawk'i kere on pikendatud. Ja juba tehas on sinna peale pannud 2,8 rida 6 Nissani bensuka. Blokid peaks aga neil samad olema 2,8 diisliga. Seega on konfivõimalusi küllaga.
Mina ei usu, et seda Avtovaz teinud on. Tegu ilmselt ühega paljudet Niva tuuningfirmadest. Tehas on pannud peale LADA enda mootorite vaid Peugeoti diisleid.

Postitatud: P Sept 19, 2004 6:29 pm
Postitas jr
Võimalik tõesti, et mingid tuuningumehed on seda lääne tarvis teinud. Ei tea spekuleerida...

Postitatud: P Sept 19, 2004 8:51 pm
Postitas Landy
jr kirjutas:Võimalik tõesti, et mingid tuuningumehed on seda lääne tarvis teinud. Ei tea spekuleerida...
Üldse on Nivale pandud pele järgmiseid mootoreid:
1,3L
1,5L
1,6L
1,7L karburaator
1,7L Vene pritsung
1,7L Boshi pritsung

Lisaks on venelased peale pannud kolme erinvat diislit:

*VAZ-21215 (1993-1996) Engine: Peugeot XUD-9L,Diesel, 1905cc,

*VAZ-21215-10 (1998-....)Engine: Peugeot XUD-9SD, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,905 cc (bore 3.46", stroke 3.27"),
compression ratio 23:1. Power 75 hp @4,600 rpm, torque 97 ft.-lb. @ 2,250 rpm. Acceleration 0 to 62 mph 21.3 s. Top speed 82 mph. Fuel economy: 32.2 mpg (in 56 mph), 20.6 mpg (at 75 mph),24.5 mpg (in city cycle)

*VAZ-21215-50 Engine: VAZ-3411, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,524 cc. Power 65 hp @ 4,600 rpm, torque 87 ft.-lb. @ 2,500rpm. Fuel economy:less than 27 mpg (average)

--------
LISA:
Neile kes inglaste terminitset aru ei saa lisan seletuseks:

mpg (miles per gallon)- miili galloni kohta (kütusekulu)
" (inch)-tolli (pikkuse mõõt)
ft.-lb(feet-bound)-(naela tolli kohta) (väändemomendi juures)
mph (miles per hour)-miili tunnis (liikumiskiirus)

P.S. Peugeoti diilsi käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu pole.