1. leht 2-st
Küsimus hub-ide kohta
Postitatud: E Juul 23, 2007 10:22 pm
Postitas JANNO L200
Kas keegi lahke inimene seletaks lahti mida tähendab - Free wheel hubs (air hubs)?
Info pärineb
http://www.globalsuzuki.com/automobile/ ... ndex.htmlb.
Link ei ole kõlbulik

Algaja ebaõnn või pigem rumalus.
Postitatud: E Juul 23, 2007 10:27 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Postitatud: E Juul 23, 2007 10:54 pm
Postitas JANNO L200
Vikipeedia räägib hub-ide asja ilusti lahti.
Kas tehasevarustuses 4x4 Jimnydel on üldse esinenud manuaalseid hub-e? Topicu alguses olev kahjuks mittetöötav link väidab, et hub-id peaks olema standardvarustuses.
Enda Jimny-l `00 ei suuda neid samuti leida. Kas kellelgi on kogemusi hubide paigaldamisest Jimny-le?
Postitatud: T Juul 24, 2007 12:40 am
Postitas Landy
JANNO L200 kirjutas:
Enda Jimny-l `00 ei suuda neid samuti leida. Kas kellelgi on kogemusi hubide paigaldamisest Jimny-le?
Stuipiduser võib pikemalt pajatada. Tal Jimny ja hubidega kogemusi.
Kas sinna mitte ka Vitara omad ei sobi?(Samurile nagu sobisid)
Postitatud: T Juul 24, 2007 8:32 am
Postitas Stupiduser
Jimnyl on automaatilised hubid. Töötavad vaakumiga. Kui rummud tihedad ja sõidad kõvakattega teel siis väga head.
Manuaalsetest lähevad kindlasti Samurai omad.
Warni paigaldamisel peab relakaga natuke autot lõikama, MileMarkeri omad lähevad kuulu järgi ilma lõikamata külge.
Maksid suurusjärgus 3 kilo paar.
Postitatud: T Juul 24, 2007 8:47 am
Postitas JANNO L200
Millest sõltub vaakumiga töötavate hubide haakumine ja vabastus?
Postitatud: T Juul 24, 2007 9:00 am
Postitas Stupiduser
Vaakumiga töötavate rummulukkude haakumine ja vabastus sõltub vaakumist.
Seega ei tööta need kui:
1. Kere ja silla vahelised voolikud mõne oksa poolt lahti tõmmatakse (metsateel juhtub see ruttu). NB! klambreid peale panna EI TOHI!
2. Rumm on veidi ebatihe (näiteks laagril väike lõtk). Vaakum käib seejuures läbi laagri, mis tähendab, et laager küllaltki vähese ja vedela määrdega.
Võistlusautol kulub ca ring laagreid hooajaga, seega on väike laagrilõtk aktsepteeritav.
3. Vaakumklappidega või vaakumiga on mingi kamm.
Või mõtlesid, et millal neid lukke automaatiliselt lülitatakse?
Postitatud: T Juul 24, 2007 9:34 am
Postitas JANNO L200
Täpselt, mulle on arusaamatuks jäänud millised on tingimused , et automaatsed hubid oleks nn. veoasendis või siis laseks rattad vabaks.
Automaatsete hubide defektide loetelu on algajale väärt lugemismaterjal!
Postitatud: T Juul 24, 2007 10:03 am
Postitas Stupiduser
Vahekasti kangil on 3 asendit: 2H, 4H ja 4l.
2H kiire tagavedu
4H kiire nelivedu
4L aeglane nelivedu
2H-lt 4H-le lülitades lülitatakse vahekastis esisild kokku ja samaaegselt antakse vaakumklappidele käsk rummulukud kokku ühendada. Seda kõike võib teha sõidu pealt (vist kiiruseni 80 km/h või 100 km/h).
4H-lt 4L-i peale lülitades ühendatakse taha aeglusti.
Selleks peab seisma jääma! Ja kangi alla vajutama

Rummulukud on juba eelnevalt ühendatud.
Postitatud: T Juul 24, 2007 10:43 am
Postitas JANNO L200
Tänud!
Kas arusaam, et manuaalhubi konkreetne sisselülitamine enne metsa keeramist on asjalikum kui arvestada automaatse hubi vaakumsüsteemi töökindlusega, on Jimny puhul põhjendatud?
Postitatud: T Juul 24, 2007 11:07 am
Postitas Stupiduser
VÄGA põhjendatud!
Esimese asjana tulevad kere ja silla vahelised voolikud lahti.
Btw, teise asjana murdub spido anduri pistik ära

Postitatud: T Juul 24, 2007 11:19 am
Postitas JANNO L200
Niisiis, tuleb alustada MileMarker või Warn hubide dealeri otsinguid. Võib olla oskate soovitada asjalikku kanalit Jimnile hubide muretsemiseks?
Veel küsiks, kas ARB difrilukk ka hubide valiku kohalt asja muudab?
Autole on paigaldatud esisilda ARB lukk.
Postitatud: T Juul 24, 2007 11:36 am
Postitas Stupiduser
Warn: PMTuning või TopParts
MileMarker: Maasturid
Difrilukk valikut ei tohiks mõjutada.
Kui Sa oled juhtumisi Väikese Kollase Aiatraktori uus omanik ja kavatsed sellega peaasjalikult metsas sõita siis võid ju automaatsed hubid keevitusega lukustatud asendis ära fikseerida.
Postitatud: T Juul 24, 2007 11:54 am
Postitas Landy
JANNO L200 kirjutas:Niisiis, tuleb alustada MileMarker või Warn hubide dealeri otsinguid. Võib olla oskate soovitada asjalikku kanalit Jimnile hubide muretsemiseks?
Veel küsiks, kas ARB difrilukk ka hubide valiku kohalt asja muudab?
Autole on paigaldatud esisilda ARB lukk.
Kasutatud Vitara manuaalhube pidavat leidauma endiste politsiautode küljest, mis oksjonitel olid. Enamikus on nad heas sisus, sest keegi(posti ipollar) pole taibanud meid kasutada.
meie Team-i kaardilugeja sai väidetvalt seda teed mööda oma Samurile hubid üsna mõistliku hinnaga.
Postitatud: T Juul 24, 2007 12:28 pm
Postitas JANNO L200
Stupiduser kirjutas:Warn: PMTuning või TopParts
MileMarker: Maasturid
Difrilukk valikut ei tohiks mõjutada.
Kui Sa oled juhtumisi Väikese Kollase Aiatraktori uus omanik ja kavatsed sellega peaasjalikult metsas sõita siis võid ju automaatsed hubid keevitusega lukustatud asendis ära fikseerida.
Nii seda autot on kutsutud jah, mis mul õuepeal. Sooviks aeg ajalt autoga Mulgimaale ja tagasi sõita. Manuaalsed hubid paigaldada tundub hetkel parem mõte.
Kollase esisilla difri taldrikul ja veovõllil on hambad mahasõidetud. Kas selliseid juppe kellelgi seismas ja ära müüa on? (Loodan, et mode väga ei pahanda, peaks vist jutuga kolima Ost´u teema alla!)