1. leht 3-st
Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 2:38 pm
Postitas American007
Tere ja vabandan kohe ette kui küsimus loll on ...
Kunagi ei ole kokku puutunud auto tõstekomplektidega ega tõstmisega. Sooviks oma WJ veidi tõsta, 2", aga kuna ise kuskil teha ei saa ja ei tea ka neist midagi, siis oskab keegi ehk soovitada mida selleks vaja soetada (mingid tervikkomplektid olemas ehk või siisi vajalikud eraldi puksid, vedrud jne ...) ja kuskohast saaks ka?
Ja kas tehakse sisuliselt igas remonditöökojas ära ka?
Tänud ette!
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 2:55 pm
Postitas TiitR
Kui tahad väga odavalt hakkama saada, siis vedrudele tõsteklotsid külge ja kõik (müüakse neid klotse vist nii siin, kui ka FB-s). Kui tahad korralikumalt teha, siis klotsidele lisaks pikemad amordid ja vedrud (müüakse ka täis komplekte).
Iga töökoda saab sellega hakkama.
Ja peale tõstmist tuleks ikka sildade regull ka teha.
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 3:44 pm
Postitas American007
TiitR kirjutas:Kui tahad väga odavalt hakkama saada, siis vedrudele tõsteklotsid külge ja kõik (müüakse neid klotse vist nii siin, kui ka FB-s). Kui tahad korralikumalt teha, siis klotsidele lisaks pikemad amordid ja vedrud (müüakse ka täis komplekte).
Iga töökoda saab sellega hakkama.
Ja peale tõstmist tuleks ikka sildade regull ka teha.
Tänud!
Neid täiskomplekte saab kustkohast, pakub siingi keegi ehk?
Ja kas korralikel komplektidel ja nendel vedrudele käivate tõsteklotside osas mingisugust funktsionaalset vahet ka on (auto käitumine vms)?
Sildade regull vaja nagunii teha, seepärast tahaksingi enne tõste ära teha ja siis minna regulli.
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 3:53 pm
Postitas nymmik
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 3:54 pm
Postitas TiitR
American007 kirjutas:
Ja kas korralikel komplektidel ja nendel vedrudele käivate tõsteklotside osas mingisugust funktsionaalset vahet ka on (auto käitumine vms)?
Niigi "vedel" auto muutub veel vedelamaks. Mina asendasin päris suure hunniku pukse oranžide pukside (a´la polü) vastu, kuid ikka ujub.
American007 kirjutas:
Neid täiskomplekte saab kustkohast, pakub siingi keegi ehk?
Näiteks:
http://shop.jrmotors.ee/et/a/jeep-grand ... -2004-50mm
Samuti võid uurida
http://www.4x4cruiser.eu -st.
https://offroader.ee/grand-cherokee-zj/ ... results=52
Mõlemad on ka siinsed foorumlased.
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 6:55 pm
Postitas maksipoiss
Siin ilusti piltide peal olemas erinevad variandid selle Jeepi tõstmiseks
https://offex.pl/jeep-en/grand-cherokee ... wy-en-2-3/
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 8:28 pm
Postitas American007
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 8:58 pm
Postitas maksipoiss
Nii jah.
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 9:07 pm
Postitas TiitR
American007 kirjutas:
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
Ega väga vahet pole ju, kuidas pikemat vedru saada

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 10:39 pm
Postitas American007
TiitR kirjutas:American007 kirjutas:
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
Ega väga vahet pole ju, kuidas pikemat vedru saada

Mul ses mõttes ongi sisulise poole arusaamisega hetkel küsimus, et ma saan nüüd aru küll kuidas tõste saavutatakse, aga kuidas pukside lisamisega see n-ö ujuvus tekib ja vedrude/amortidega siis mitte v?
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: E Dets 03, 2018 11:59 pm
Postitas TiitR
Ei oska seda pikema vedru ja amordi tõstet kommida, kuna endal klotsi tõste. Pikem amort juba selleks, et tõstega flexi ajades, hakkab orig. amort seda piirama.
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: K Dets 05, 2018 4:44 pm
Postitas amevier
American007 kirjutas:TiitR kirjutas:American007 kirjutas:
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
Ega väga vahet pole ju, kuidas pikemat vedru saada

Mul ses mõttes ongi sisulise poole arusaamisega hetkel küsimus, et ma saan nüüd aru küll kuidas tõste saavutatakse, aga kuidas pukside lisamisega see n-ö ujuvus tekib ja vedrude/amortidega siis mitte v?
Sellel on lääbapuksid suured pehmed kummikud, mis ujumisele soodsal mõjuvad. Tõstega kerkib raskuskese jms, hakkab rohkem ujuma. Asendades pehmed kummikud kõvemate polydega, saab asja kangemaks ja ujub vähem.
Kui tõste on tehtud kasutades kangemaid vedrusid ja korralikke amorte, siis võib veel parem saada.
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: K Dets 05, 2018 8:47 pm
Postitas American007
Tänud, sain veidi targemaks küll nüüd!

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: K Dets 05, 2018 9:21 pm
Postitas maksipoiss
amevier kirjutas:
Asendades pehmed kummikud kõvemate polydega, saab asja kangemaks ja ujub vähem.
Enda omal sai just polüpuksidega lääbad uute kummipuksidega isendite vastu vahetatud (kuna mingi järjekordne mehhaanikuks hakanud oinas väitis et puksid on jumala läbi, aga tegelikult oli unustanud ühe rooliotsa lukustusmutrid kinni keerata. Aga Pärnus saabki autot remontides kogu aeg palju "nalja" kui kõike mida väidetakse piinlikult üle kontrollida aega ei ole). Ei saa küll aru et oluliselt vedelamaks oleks sellest läinud, aga kruusateel on nüüd ikka jube mõnus sõita

. Stabika kontide , diagonaalvarda puksid ja tagumise "bumerangi" puksid on endiselt polüd.
Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?
Postitatud: K Dets 05, 2018 9:25 pm
Postitas TiitR
maksipoiss kirjutas:amevier kirjutas:
Asendades pehmed kummikud kõvemate polydega, saab asja kangemaks ja ujub vähem.
Enda omal sai just polüpuksidega lääbad uute kummipuksidega isendite vastu vahetatud (kuna mingi järjekordne mehhaanikuks hakanud oinas väitis et puksid on jumala läbi, aga tegelikult oli unustanud ühe rooliotsa lukustusmutrid kinni keerata. Aga Pärnus saabki autot remontides kogu aeg palju "nalja" kui kõike mida väidetakse piinlikult üle kontrollida aega ei ole). Ei saa küll aru et oluliselt vedelamaks oleks sellest läinud, aga kruusateel on nüüd ikka jube mõnus sõita

. Stabika kontide , diagonaalvarda puksid ja tagumise "bumerangi" puksid on endiselt polüd.
Mul ka sai alusvanker täieliku uussünni (kõikvõimalikud hoovad, kondid, vardad, bumerang, amordid, jne) ja paljudesse said oranžid polüd...kuid ikka ujub krt. Rooliamort oli eelmise omaniku poolt just värskelt pandud, kuid profil. mõttes lasen ka selle ära vahetada - saaks krt. stabiilsemaks!