1. leht 1-st

Õõtsapuksid: originaal versus poly

Postitatud: K Okt 24, 2018 9:03 pm
Postitas amevier
Küsimus siis sõltumatu silla alumise õõtsa pukside kohta, mida eelistada.
Ise poly pole sõltumatuga kasutanud. Nelilingis nad on sõita head, aga nusserduvad ära.
Tõenäoliselt on õõtsas polyga ka hea sõita, aga kas kestab ka?
Toya orikas ikka kestab, võrdluseks.

Re: Õõtsapuksid: originaal versus poly

Postitatud: K Okt 24, 2018 9:53 pm
Postitas puhvel
Paluks tõlget sellele lausele : Nelilingis nad on sõita head, aga nusserduvad ära.
Saaks targemaks ehk :)

Re: Õõtsapuksid: originaal versus poly

Postitatud: K Okt 24, 2018 10:06 pm
Postitas amevier
puhvel kirjutas:Paluks tõlget sellele lausele : Nelilingis nad on sõita head, aga nusserduvad ära.
Saaks targemaks ehk :)
Nelja vardaga silla puhul on nendega hea sõita, aga amortiseeruvad kiirelt.

Re: Õõtsapuksid: originaal versus poly

Postitatud: K Okt 24, 2018 11:33 pm
Postitas Landy
Kalssikalise vedrustusega Land Roveritel ( Defender, RRC, Disco I ja II) on polypusksid suur õnnistus. Masin muutub palju konkreetsemaks ja ei töllerda enam niisma, lisaks on poypukside eluiga võrreldamatult pikem võrreldes originaal kummipuksidega.

Re: Õõtsapuksid: originaal versus poly

Postitatud: K Nov 07, 2018 8:43 pm
Postitas amevier
Netis leitu alusel tundub, et ei kesta poly õõtsas.
LC95-e puhul on suurema rattaga juhitavuse tervamaks saamiseks olemas veel üks variant peale poly - originell esimene/tagumine puks on erineva elastsusega ja saab panna mõlemasse haara selle kõvema. Ja nii peaks hea saama.