1. leht 1-st

Vahelejätud tühikäigul

Postitatud: E Sept 13, 2004 11:52 am
Postitas Rtuning
Patrol 3,3d 83 a. Nii külma kui sooja mootoriga jamab (Pöörded kõiguvad üles-alla)andes gaasi töötab ilusti.

Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)

Re: Vahelejätud tühikäigul

Postitatud: E Sept 13, 2004 12:57 pm
Postitas Landy
Rtuning kirjutas: Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
Miks sa selle tahad ära võtta? :shock: See ei ole üldse hea mõte, sest siis sa küll enam metsas (eriti kändude ja mätaste vajel) sõita ei taha :?

Postitatud: E Sept 13, 2004 1:39 pm
Postitas Rtuning
See jubin mis amordi vardaga ühenduses on jääb vintsimisel ette!
Rattaid saab keerata vintsimisel ainult paremale, vasakule keerates läheb vastu vintsi-kardaani :(
Samas tean, et Valteks ehituse patrolil on miski ümberehitus tehtud?

Re: Vahelejätud tühikäigul

Postitatud: E Sept 13, 2004 3:29 pm
Postitas jr
Rtuning kirjutas:Patrol 3,3d 83 a. Nii külma kui sooja mootoriga jamab (Pöörded kõiguvad üles-alla)andes gaasi töötab ilusti.

Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
1. Sul saab lisaõhku peale kõrgsurvepump kuskilt, sellest käivad ka pöörded üles alla. Või on plunserid lihtsalt kulunud. Lihtsam variant on see, kui see kuradima idiootne väljasuretussüsteem on omavolitsema hakanud. Vaat see eraldi elektrimootoriga hoovastik, vaata kas see liigub kaasa pöörete kõikumisega või mitte. Tal on kolm asendit. START - TÖÖTA - SURETA. Start asendis antakse kütet vist rohkem peale ja seega see pööretekõikumine....kui muidugi see hoovastik seal omavolitseb.

2. Amordi äravõtt võib lõppeda sinul kuue laua vahele minekuga. Amort hoiab suurel kiirusel ikka päris kõvasti rattaid balansis. Endal oli ilma amordita selline käitumine auto poolt:
Sõidad 90-100km/h kogemata ebatasasest kohast üle tee peal. See vallandas nii jõulise vibratsiooni esisillas (paremale-vasakule), et ei jõudnud rooligi kinni hoida. Surusid pidurit ja lihtsalt ootasid kuni auto kiirus langes 30-40km/h. Siis jäi järgi. Auto sõna otseses mõttes väljus igasuguse kontrolli alt. Muu maailm teab sea sümptomit kui "Death Wobble". Patrolidele on ta eriti kohane. Kui amordi alla tagasi sain (Rancho 5000 sai pandud, originaal jäi 33" kummidega lahjaks ja lisaks maksis 1000eeki rohkem) oli mure murtud. Kihuta või meelega läbi aukude ja ei midagi. Hoia rooli 1 näpuga paigal kui tahad.

Kui jääb ette, siis muuda amordi asukohta.

Postitatud: R Okt 01, 2004 1:25 pm
Postitas Rtuning
Vaheljätt on seoses õhupuhastiga. Liigutades seda imemise otsa üles-alla hakkab masin ilusti tööle. :roll:

Postitatud: L Okt 02, 2004 7:11 pm
Postitas jr
Sul õhufilter on ikka ilus puhas?

Postitatud: E Okt 04, 2004 6:00 pm
Postitas Rtuning
Täitsa uus