1. leht 1-st

jeep wrangleri esisild

Postitatud: T Juul 03, 2007 7:09 pm
Postitas wehur
küsimus wrangleri esisilas on mingi junn kuhu lähevad väikesed voolikud külge (4 tükki) :?:

Postitatud: T Juul 03, 2007 9:01 pm
Postitas jr
Kas võib tegemist olla nii öelda hubiga, mis lukustab ühe poole poolassi varukaga, mida liigutab vaakum?

Postitatud: T Juul 03, 2007 10:08 pm
Postitas tanel
Masina generatsiooni poleks paha täpsustada...
Aga YJ-il käis mälu järgi jah esiveo juures mingi asja siblimine vaakumiga. Ju see silla järele lülitamisega kuidagi seotud on ja JR õigetel jälgedel. Ei viitsi praegu manualidesse süüvida.

Või et mis see küsimus siis õieti ongi, kas see ei toimi või milles kühvel..?

Postitatud: T Juul 03, 2007 11:18 pm
Postitas fagott
Nojah,kuna selle vidinaga pistmist olnud,siis jah,kui sa lülitad vahekasti 2wd peale,siis see lulla hoolitseb selle eest,et differ tühjalt kaasa ei jookseks,seega säästad kütust ja diffrit.

Postitatud: K Juul 04, 2007 7:47 am
Postitas wehur
asi selles et mul on need voolikud kõik pooleks kuskilt kapoti alt ja ei tea kuidas neid ühendada seal vist peaks mingid vaakumklapid vahel olema aga need on puudu

Postitatud: K Juul 04, 2007 7:50 am
Postitas wehur
auto on wrangler 88a 4,2

Postitatud: K Juul 04, 2007 10:47 am
Postitas erik
Vaakumklapp - lüliti on vahekasti küljes. Ühesõnaga kisu see kaas sealt sillaküljest maha ja vaata, mis on karul kõhus, äkki sul seda lülitusmuhvi seal polegi, on hoopis ühestükis pikk pooltelg? Üldse on see silla ja vahekasti vaakum saadanast, pimedad ette ja voolikud p. kasti. Ainuke koht kus on vaakumit vaja on soendusahju mingi sise-välisõhu klapp ja piduri võim. Kui sul on seal sillaküljes see muhv alles tuleks teha sinna lülituskahvli mehhaaniline fiksaator.

Postitatud: N Juul 05, 2007 8:01 am
Postitas wehur
sain tunduvalt targemaks üritan seda mehaanilist viksaatorit teha see tundub palju vastupidavam
üks mure on veel kas oskate öelda kas selle masina kenekas jaksab vintsi ära toita ja kui ei siis mille keneka sinna võiks panna

Postitatud: N Juul 05, 2007 6:03 pm
Postitas erik
Mitte üks tavaline auto gene ei jaksa vintsi ära toita, kui viimane on maksimaalselt koormatud. Isegi kaks gene ei saa sellega hakkama. Küll on nad aga akule toeks.
Täisvõimsusel töötav vintsi mootor tarbib üle 300 A voolu, leia selline gene või gened :lol: Sellest on ka varem juttu olnud...

Wrangelri gene andis minuarust 80 - 90 A välja, mis polegi nii paha.

Postitatud: R Juul 06, 2007 8:02 am
Postitas wehur
ma mõtlesin seda kui vintsi kasutad mitukorda.
sellest saan ma aru et kenekas otse ei jaksa toita aku on 75ne.
nivaka oli nii et kui mitu korda järjest kasutasid siis ei jaksanud mootor töödata hakkas puperdama.
äkki saab sellele mingi võmsama tapleti panna

Postitatud: E Juul 16, 2007 10:14 am
Postitas Andrus Michelis
Ma ei tia, on see loll või tark idee aga üks õhta tuli selline mõte, et , kui kõik need lisavidinad, genekad, kompressorid ja laternad saaksid voolu hoopis mobiilselt, eraldi mootoriga generaatorilt :!: :?: :inct

Postitatud: E Juul 16, 2007 11:25 pm
Postitas erik
Probleemi ju pmst pole.... puuduva voolu surma surevad tavaliselt vähesed.

Ja veel mingi junn, mis võtab ruumi, kaalub, lärmab ja pealegi on 12 - 24 voldised gened ebaefektiivsed. :lol: