1. leht 1-st
Sooviks küsida nõu...
Postitatud: P Juul 01, 2007 7:28 pm
Postitas erkki233
Tere. On soov soetada maasturit.Mis maksaks kuskil,250000-300000 EEKI. Millega oleks võimalik sõita nii maal kui linnas,metsa päris ei roni.Ise olen vaadanud.Jeep Grand Cherokee 2.7 120 kW ,Mercedes-Benz ML 270 2.7 CDI 120 kW ja Toyota RAV 4 2.0 110 kW . Kuid ei tea kas on õige valik?
Postitatud: P Juul 01, 2007 7:36 pm
Postitas hulkur
Sinu toodutest on Grand kõige maasturim ja Rav kõige vähem, ML jääb sinna vahepeale. Samas, kui maksimum off-road on mööda kruusateed mõne RMK lõkkeplatsini sõita siis ausalt öeldes pole vahet, vali mis sulle endale enim istub.
Postitatud: P Juul 01, 2007 10:34 pm
Postitas jr
Maastur on ainukesena nendest kolmest ju ainult Grand. Seega on küsimus vastatud

Re: Sooviks küsida nõu...
Postitatud: P Juul 01, 2007 10:47 pm
Postitas Rain77
erkki233 kirjutas:Tere. On soov soetada maasturit.Mis maksaks kuskil,250000-300000 EEKI. Millega oleks võimalik sõita nii maal kui linnas,metsa päris ei roni.Ise olen vaadanud.Jeep Grand Cherokee 2.7 120 kW ,Mercedes-Benz ML 270 2.7 CDI 120 kW ja Toyota RAV 4 2.0 110 kW . Kuid ei tea kas on õige valik?
maal,linnas,metsas kus iganes:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7297
Postitatud: E Juul 02, 2007 8:45 am
Postitas tarmo
jr kirjutas:Maastur on ainukesena nendest kolmest ju ainult Grand. Seega on küsimus vastatud

Põhjenda veel veidi jr. Käisin ise eile ML270ga sõitu proovimas, hetkel kaalun ka täitsa seda varianti.
Mis enda jaoks teada sain:
- mõõdud täpselt samad mis LC80-l, seega hea suur ja peaks samuti 2 in täispikkuses magama mahtuma taha
- aeglusti olemas (keskdifri lukk peaks ka kirjade järgi olema, kuigi esmavaatlusel see justkui ei toiminud nagu vaja)
- mootor umbes sama ergas kui 4.2TD (võimsus ju sama 120kW), iseasi kuidas raske haagise veoga hakkama saab
- sillad on lääbadel ja ei tundu eriti suure käiguga - see on ka hetkel suurim miinus mida näen asja juures
Mida veel arvestada/karta/kiita tema juures?
Annan endale aru, et stock kujul paremat sillakäiku kui keerdvedrudega LC-lt/G-lt/Patrolilt/Discolt oodata pole, aga muus osas tundus asi üsna huvitav.
Postitatud: E Juul 02, 2007 9:43 am
Postitas jr
Talasillad, talasillad ja no ML arhailisest sisekujundusest ei hakka siinkohal üldse rääkima. See, et linnamaasturile aeglusti on pandud ei tähenda veel et ta maastur on. Kõik need jõledalt ripnevad õõtsad ja kinnitused kõhu alla, mõtetu. Sõidumugavust enivei pole ja edasiminek sõiduautost pole just teab mis suur (see 10-20 mm lisakliirensit ei koti kedagi), kuid kadu sõidumõnus on tohutu. Ennem vaata juba A8/S8 poole, millel nelikvedu.
Postitatud: T Juul 03, 2007 10:49 pm
Postitas tai
Ennem vaata juba A8/S8 poole, millel nelikvedu
või mistahes muud 4wd sõiduautot
Postitatud: K Juul 04, 2007 9:49 pm
Postitas Rax888
Mina valiksin sinu asemel G-klassi. Selle raha eest saad saa nii kvaliteeti kui ka sõidumnu.