1. leht 2-st

C303 juppide hankimine

Postitatud: K Juun 27, 2007 7:22 pm
Postitas amevier
Olen metsaauto valiku ees. Üks plaan on Rootsist TBG11 tuua, aga hirmutati mind sellega, et jääb juppide puudusel seisma. Kuidas on selle asjaga? On võimalik juppe hankida ja kui keeruline (kallis, aeg) see on?

Re: C303 juppide hankimine

Postitatud: K Juun 27, 2007 9:56 pm
Postitas virgo
amevier kirjutas:Üks plaan on Rootsist TBG11 tuua.?
Ehk siiski TGB 11?

Postitatud: K Juun 27, 2007 11:37 pm
Postitas amevier
Jah, vist on küll nii.

Re: C303 juppide hankimine

Postitatud: K Juun 27, 2007 11:50 pm
Postitas saatan83
See on suht kulukas ja kallis , endal oli sama mudel umbes 2 kuud siis müüsin maha kuna närv ei pidand sellele vastu .

Postitatud: R Juun 29, 2007 11:33 pm
Postitas MM
No tavalisest varuosapoest tuled tõesti tagurpidi välja.
Kui korraliku masina ostad ja hooldada viitsid siis kestab küll.
Siiani nagu kõik vidinad kuskilt saadud, osa poest, osa esindusest, osa lammutusest.

Aga kui tahad sellega enamuse ajast mööda maanteed sõita, vali mõni teine maastur.

Postitatud: L Juun 30, 2007 10:12 pm
Postitas amevier
Igapäevase sõitmise maastur on olemas, aga selle küljest irduvad plast- ja metalldetailid viisid mõtted metsaautole.
Kas C303-le mahuvad 35'' rehvid alla ilma ehitamata?

Re: C303 juppide hankimine

Postitatud: L Juun 30, 2007 10:14 pm
Postitas amevier
saatan83 kirjutas:See on suht kulukas ja kallis , endal oli sama mudel umbes 2 kuud siis müüsin maha kuna närv ei pidand sellele vastu .
Mul on erikõvad närvid, ehk kannatan ära.

Postitatud: L Juun 30, 2007 11:55 pm
Postitas hulkur
amevier kirjutas:Kas C303-le mahuvad 35'' rehvid alla ilma ehitamata?
No ikka mahuvad, tehaserehvid 280/85-16 on ju isegi natuke kõrgemad kui 35".

Postitatud: P Juul 01, 2007 12:43 pm
Postitas amevier
Originaalrehvidega paistab ruumi üle jäävat veel (pildi peal). Millised maksimaalse suurusega rehvid C303-le üldse alla mahuvad?
Ja kas saab kasutada muid velgi peale originaalide?

Postitatud: P Juul 01, 2007 2:52 pm
Postitas hulkur
amevier kirjutas:Ja kas saab kasutada muid velgi peale originaalide?
Aga mis neil originaalvelgedel viga on? Igasugu velgi saab kasutada - lased orig veljelt südamiku välja treida, leiad endale meeldiva velje, sellel ka südamik välja ja volvo velje südamik asemele - lihtne.

Postitatud: P Juul 01, 2007 3:06 pm
Postitas jussike
amevier kirjutas:Originaalrehvidega paistab ruumi üle jäävat veel (pildi peal). Millised maksimaalse suurusega rehvid C303-le üldse alla mahuvad?
Ja kas saab kasutada muid velgi peale originaalide?
Tere! Too auto ära ja siis tunned ise kas 35-39.5 tolli.Kui tahad suuremaid siis arvesta ka rooli võimendi paigaldamisega.Alustada võiks muidugi vintsi paigaldusest.Veljed on temal isiklikud täitsa isiklikud.Pisikesel Volvol on velgedel toonoreid. Metsas liikumiseks on pisike ka päris tubli.Tallinnas võin mõlemaid näidata.

Postitatud: P Juul 01, 2007 5:32 pm
Postitas K.Kotkas
Millal sa ise viimati autot remontisid st seal juures midagi rohkemat kui klaasipesu vedelikku vahetasid ?

Volvo tahab head hakkajat omanikku, ning see pole auto mille sa lihtsalt teenendusse sisse lükkad. Et oled hingeliselt rootsi uazi pidamiseks valmis ?

Postitatud: P Juul 01, 2007 9:20 pm
Postitas amevier
diff kirjutas:Millal sa ise viimati autot remontisid st seal juures midagi rohkemat kui klaasipesu vedelikku vahetasid ?

Volvo tahab head hakkajat omanikku, ning see pole auto mille sa lihtsalt teenendusse sisse lükkad. Et oled hingeliselt rootsi uazi pidamiseks valmis ?
Käsi mustaks teha ei karda, rattalaagrit vahetada jms saan hakkama.

Kas on ka selliseid metsaautosid, mida ilma remontimata saab ekspluateerida? Alternatiivina Volvole arutasin G-wagenit, aga Volvoga võssa murdmine tundub loomulikum. Ja reduktorsildedega paistab hästi valgus auto alla.

Postitatud: E Juul 02, 2007 12:42 am
Postitas hulkur
amevier kirjutas: Käsi mustaks teha ei karda, rattalaagrit vahetada jms saan hakkama.

Kas on ka selliseid metsaautosid, mida ilma remontimata saab ekspluateerida? Alternatiivina Volvole arutasin G-wagenit, aga Volvoga võssa murdmine tundub loomulikum. Ja reduktorsildedega paistab hästi valgus auto alla.
Soovitaks sul enne ostu Volvot ka maastikul proovida, eriti näiteks kusagil liivakarjääris mõnest 45 kraadisest künkast alla sõita...

Postitatud: E Juul 02, 2007 9:43 pm
Postitas amevier
Võtan soovitust kuulda ja katsun sõitmise järgi proovida. Liivakaldast alla kõõlumine võib arvestades kõrgust ja istekohta esirataste suhtes olla nauditav (kui langevari seljas, on ehk julgem).