1. leht 1-st

ümberehitus ja ark

Postitatud: T Juun 26, 2007 9:23 am
Postitas marqs
tervist

offroad seltskond peaks olema tuttav autode (ümber)ehituste ja arkiga suhtlemise kohapealt. ehk on kellelgi soovitada millise arki büroo kaudu seda kõige valutum teha oleks. soov ei ole suur, toyota BJ73-le tagumine istmerida, orig turvavööd turvakaarega autol küljes ja bj70 istmed sissepanemiseks olemas.
mäepealse arkis sai kevadepoole maad kuulatud ja öeldi ette ära, et kui enne pole olnud istmeid siis EI SAAGI. seda ütles ümberehituste osakonna äss. teagi, kas noris assortiikarpi ja belõi aisti või on asi nii karmiks läinud? igatahes selline kandiline suhtumine ei anna head põhjust sinna naasta. kas mujal eestis tehakse kah ümberehituste vormistamist? maardu arkis käisin, aga sealt saadeti mäepealsesse sama vennikese juurde tagasi.

margus

Postitatud: T Juun 26, 2007 10:07 am
Postitas hulkur
Kas see iste mida sisse tahad kruvida on nn. bolt-on, elik, on sul autol KÕIK istme orig. kinnitused olemas ja vööd olemas ja see iste kinnitub ilma mingite modifikatsioonideta? Kui nii, ei tohiks probleemi tulla. Käisin sama tee ühe oma Mersuga kevadel just läbi. Siis tuleb Sul neile tõestada, et sama marki autot on toodetud ka tagumise istmega sõiduautona ja kogu protsessi nimetataksegi tehase komplektsuse taastamiseks. Ja see Tln. ARK-i ümberehituste kunn vaevalt su komme või odavat brändit tahab :twisted: sellega võid asja-ajamise veel keerulisemaks enda jaoks teha. Pigem aitab longus kõrvadega nõu küsimine... nad ei ole seal minu kogemuse järgi üldse pahatahtlikud, vaid suht. konkreetsed.

Postitatud: T Juun 26, 2007 10:10 am
Postitas jr
Täpsus, täpsus ja veelkord täpsus ning asjade faktoloogiline tõestamine on A ja O. Kui nendega hakkama saab, siis pole probleeme küll olnud.

Postitatud: T Juun 26, 2007 1:55 pm
Postitas marqs
sellel konkreetsel autol ei ole tegelikult old neid istmeid, aga sõltuvalt turust, on bj73 old nii tagaistmete kui kongiga. sisuliselt ma ju ei lisa sinna mingeid uusi konstruktsioone vaid teen analoogselt originaaliga. sellel on samuti läbi põhja 4 kruvi + põhja all mingi jämedam rauast tala.
asja peaks alustama vist ikkagi ametlikult avalduse ja pildimaterjaliga projektist? kas võib neile mõjuda kui teen pilti analoogsetest cruiseritest kus istmed sees?

m

Postitatud: T Juun 26, 2007 2:11 pm
Postitas hulkur
Ja kindlasti tasuks taadiga enne aeg kokku leppida ja lisaks paberimajandusele võta kindlasti kaasa ka iste mida tahad paigaldada. Lihtsalt teadmiseks, et nad võivad nõuda istme paigaldamist mõnes ARK poolt sertifitseeritud ümberehitustega tegelevas ettevõttes nt. Bennett. Ise-enesest tasuks Sul vbl kohe Bennettiga kontakteeruda, äkki teevadasja ise mõistliku tasu eest ära ja ajavad vajalikud paberid ka korda...

Postitatud: T Juun 26, 2007 4:34 pm
Postitas aadu
Sai kunagi ka selle taadi jutul käidud ja mina sain asjast niimoodi aru, et kui on kõik originaalsed detailid(istmed, kinnituskohad, turvavööd, turvavööde kinnituskohad) olemas, siis pole probleemi. Kruvi külge ja vormista ringi.
BJ73-el on aga selline jama, et turvavööd kinnituvad originaalse turvapuuri külge ja seda minul ei ole.

Bennetid ja värgid ei pidavat aitama- nemadki peavad kasvõi seda bolt-on istet sellel konkreetsel margil laskma katsetada ja see katsetus pidi megakirves olema.

Peale seda, kui mainisin iseehitatud autosid ütles ta , et lihtsam ongi iseeehitatud autot arvele saada, kui toodetud autot ümber ehitada.
Iseehitatul on nõuded hoopis leebemad.

Postitatud: T Juun 26, 2007 4:52 pm
Postitas marqs
kas asjade kulg käib sedapidi, et kõigepealt dokumendid arki ümberehituse osakonda ja seejärel kui tuleb luba, siis autole iste sisse ja angaari? või võivad nad peale seda veel hakata ekspertiisi nõudma?
mis kategoorias ta sul aadu on? kaubik? kas M1 või mis see tavamaasturi kategooria on, kas sinna saaks ka kaheistmelist kanda?

m

Postitatud: T Juun 26, 2007 5:01 pm
Postitas MahviaDeTyrk
aadu kirjutas:Peale seda, kui mainisin iseehitatud autosid ütles ta , et lihtsam ongi iseeehitatud autot arvele saada, kui toodetud autot ümber ehitada.
Iseehitatul on nõuded hoopis leebemad.
Tihtipeale ongi lihtsam minna ja rääkida, et nä ehitasin selle ja selle auto juppidest uue auto - võtke arvele.

Ehk siis antud juhul BJ70'st ja BJ73'nest

Postitatud: T Juun 26, 2007 5:15 pm
Postitas aadu
Mul on ta jah kaubikuna arvel- kaheistmeline. Kuigi, ups, vaheseina ei ole veel :oops: (Kaubikul peab olema sõitjate ja kauba eraldamiseks vahesein.)


MahviaDeTyrk kirjutas:
aadu kirjutas:Peale seda, kui mainisin iseehitatud autosid ütles ta , et lihtsam ongi iseeehitatud autot arvele saada, kui toodetud autot ümber ehitada.
Iseehitatul on nõuded hoopis leebemad.
Tihtipeale ongi lihtsam minna ja rääkida, et nä ehitasin selle ja selle auto juppidest uue auto - võtke arvele.

Ehk siis antud juhul BJ70'st ja BJ73'nest
Just selline ümberehituse vormistamine ongi keerulisem ja kallim kui päris ise ehitatud auto arvele saamine.
Vähemalt mina sain niimoodi asjast aru.

probleem lahendatud

Postitatud: T Juul 10, 2007 6:27 pm
Postitas marqsII
suured tänud hulkurile "Bennetti" vihje eest. möödus nädal ja auto kategooria on vahetunud. kui keegi peaks tulevikus sarnase probleemi ees olema siis annan hea meelega infot.