1. leht 1-st

Sidur ja vesi

Postitatud: T Juun 19, 2007 12:19 pm
Postitas jazz777
See on nüüd küll väga rumal küsimus minu poolt, aga küsin nõu. Miskipärast ei seedi Pajero sidur vett, ei vana 2,6 ega uus 3,0 mootor. Vee all on väga mõnus sõita hetkeni, mil sidurit lahutama ei pea, aga kui juhtub kogemata seisak tekkima sügavas vees, siis pärast lahutamist enam sidurit järgi ei võta. Vintsi kuivale ja voila, sidur taas olemas. Sidurimäng on alati uus olnud, seega liig kulunud detaile süüditada ei saa. Kas tõesti pean koda hermetiseerima hakkama :?:

Postitatud: T Juun 19, 2007 1:06 pm
Postitas jr
Variant on väga perforeeritud ja nii öelda väikese tööpinnaga performance sidurikettad ehk? On kuhu vett välja pressida, kuna kokku teda ju ei õnnestu suruda. UAZ'il oli sama jama nagu sa kirjeldad.

Postitatud: K Juun 20, 2007 9:09 am
Postitas erik
Offroadiks on väga hea centerforce`i dualfriction tüüpi sidurikomplekt. Töötab vee all ja vee peal, ainult sidurikoda peab olema nii tihe, et savi ja vees elutsevad heinad ja vetikad sisse ei pääseks. Dualfriction on ühelt poolt harvade klotsidega, teiseltpoolt sarnane tavalisele.

Postitatud: K Juun 20, 2007 11:25 pm
Postitas FB
On tõesti, aga suht kalliks läheb - selliseid kettaid minule teadaolevalt eraldi ei müüda ja katteid ka ei saa. Kui aga iga katte kulumisega uus komplekt osta siis... noh mina pidasin seda kalliks ja lasin Pidurimeistris uued katted panna. Tulemus aga paraku ei rahuldanud mind - vees enam ei tööta nii hästi ja kärssama läheb ka kergemini. Nii et ainuke õige lahenus on vist ikkagi iga kord uus komplekt osta. :evil:

P.S. Kui keegi teab kust saab centerforce`ile osta eraldi ketast või katteid siis võiks siinkohal teada anda.