1. leht 1-st

Meh vints ja rattad koos tööle?

Postitatud: R Mär 02, 2018 10:02 pm
Postitas uudistaja
Tere
Olen pikemalt aega foorumit sirvinud, aga tehniline lahendus kuidas mehaaniline vints ja rattad koos tööle saada on endiselt segane. Soovin koos käima panna Land Cruiser 60 käigukasti, vahekasti ja mehaanilise vintsi. Väljavõte on vahekastist. Varasemalt vintsides oli vahekast neutraalis ja väljavõte sees.
Kas pean kasutama mingit teist kasti, või saab kastides sees vajaliku modifikatsiooni teha?

Re: Meh vints ja rattad koos tööle?

Postitatud: R Mär 02, 2018 10:59 pm
Postitas al
Aga oled Sa proovinud käigu ja vintsiga koos?
BJ45 -l on sama skeem, aga saab vintsi koos käiguga kasutada, sh ka võimalust, et vints veab ja auto tagurdab, või vastupidi. Kui vaja kiirelt peale maha kerida ilma vabajooksuta, siis pane või 4.- s käik ja vints siis vedama või lükkama.
1.k. koos aeglustiga on peaaegu sama kiire kui vints.

Re: Meh vints ja rattad koos tööle?

Postitatud: L Mär 03, 2018 5:35 am
Postitas uudistaja
Kuna masin praegu juppideks, siis ei olegi kunagi muus asendis kui neutraalis proovinud. Siin foorumit lugedes tekkis arusaam, et kui väljavõte on hambumuses siis ülekanne ratastele ei ole. Kui ikkagi on, siis rumal teemaalgatus minult.

Re: Meh vints ja rattad koos tööle?

Postitatud: L Mär 03, 2018 8:50 am
Postitas LauriJ
Pole probleemi jah, saab koos ratastega vintsida.

Re: Meh vints ja rattad koos tööle?

Postitatud: L Mär 03, 2018 9:53 am
Postitas donalds
Just koos ratastega, aga kahjuks ei saa nii asja timmida, et vints suts aind kiiremini keriks kui ratas veab, see oleks ideaalne lahendus... Ratas käib 7 korda vist kiiremini toy vintsudel...

Re: Meh vints ja rattad koos tööle?

Postitatud: P Mär 11, 2018 11:55 pm
Postitas tt75
Kui tahad vintsida nii et rattad kaasa ei vea,siis paned vahekasti neutraali peale, pto kang peab muidugi sees olema ja mingi käik käigukastis ka.Kui tahad vintsida nii et rattad kaasa veaksid,siis on sul kaks võimalust:1-vintsida kiire nelikuga 2-vintsida aeglase nelikuga (so. vahekastis lülitada kang emma kumma peale ja loomulikult käigukastis ka käik sees)

Minu sõbra hj 61-l on all 35"ratas,ning ma ütlen et meie kasutame vintsimiseks ainult aeglast nelikut ,seda siis kui vintsime nii et rattad ka kaasa käiksid ja probleem ongi selles ,et ratas käib kiiremini kui vints tõmbab ,et kui kusagil oleks vaja rattaga õrnalt kaasa aidata siis seda ei saa teha,kuna aeglase nelikuga hakkab rattas ikkagi liiga kiiresti kaapima(alternatiiviks on vintsimine ilma veota)Hea on see et toyotal saab vintsida niipalju erineva kiirusega kuipalju autol käigukastis käike on,ehk siis kui mul sõbra toyotal on 5käiguline kast,siis võib vintsida 5 käiguga ja tross jookseb sisse sellise kiirusega,et ei jõua peale kerida.Muidugi tuleb arvestada seda,et kui sa selle pommiga kusagile kinni jääd ja hakkad seal ennast 4nda käiguga välja sikutama siis võib juhtuda et käib üks pauk ja sõidadki soome uue vintsi järgi(mis meil on korra juhtunud).See tähendab seda et ega see mehaaniline ei anna samamoodi märku nagu elektriline kui tal raske on.(elektrilisel lihtsalt kaob jõud ära,aga mehaaniline tõmbab reipalt seni kuni midagi järgi annab(esimene kord andis meil järgi vintsi kardaan ,teinekord aga andis järgi tiguvõlli otsatift ))

PS. kui sul PTO reeversiga ei ole ,siis pead jälgima kas su vints kerib ikka õigetpidi.See tähendab seda et vintsi tross tulles pooli pealt poolt(mitte alt nagu elektrilistel) peab tross hakkama sisse tõmbama .Meil oli algul peal ilma reeversita PTO ja kui me olime vintsi juba 1,5 nädalat ette paigaldanud ja neli tundi ennem "kukepea" võistlust selle ette saanud,siis oli meie üllatus suur kui vints keris trossi välja mitte sisse.