1. leht 1-st

K: Kas pump või karp?

Postitatud: P Jaan 28, 2018 12:10 am
Postitas TiitR
Viimased 2 päeva olukord, kus kohapealt startides keera rooli kahe käega (tekkis pmst. üleöö). Kahtlustan pumba tootlikkust, või äkki kurikuulus roolikarp? Õli maksimumis, ei leki kusagilt, rihmad ei vilise, vms. Tee peal sõites on rool kerge ja hoia ühe näpuga. Külmadega äkki vana rv õli sees, mis teadupärast isukalt niiskust imab ja viga selles? Autoks WJ 2.7 crd.

Re: K: Kas pump või karp?

Postitatud: P Jaan 28, 2018 10:01 am
Postitas ibra
Vaatasid,kas õli ei vahuta.Kui õli vahutab, siis on ka undamine kuulda ja imeb õhku sisse. Kui õli ei vahuta, siis katsu kuskil mõõta pumba survet manomeetri vahelepanekuga.Kui surve normis, siis kahtlusta karpi. Aga õli võid ikka vahetada, kui tumedam tundub olema. Uuri, kas kuskil rauapuru ei kohta, õlipotis näiteks.. On vist ka mingi sõel kuskil.

Re: K: Kas pump või karp?

Postitatud: P Jaan 28, 2018 11:04 am
Postitas TiitR
Õli ei vahuta ja undamist pole, puru kohta ei oska praegu öelda. Huvitav, et kui kohapeal gaasi anda, siis asi ei parane, muidu eeldakski, et madalatel pööretel ei suuda pump toota. Ilmselt vahetan jah õli ära kõigepealt ja proovib siis.

Re: K: Kas pump või karp?

Postitatud: T Jaan 30, 2018 1:01 pm
Postitas TiitR
Suhtlesin eelmise omanikuga sel teemal ja vahetas seal õli pea aasta tagasi, seega nagu vahetama veel ei peaks (vaatasin õli ka, oli korralik ja näpu vahel mudides midagi näppu ei jäänud) ja oli juba tema ajal ka niimoodi trikitanud, et tekkis üleöö ja ka kadus üleöö. Samas, aga hakkasin kahtlustama reduktsiooni klappi. Äkki see lahti võtta ja vajadusel puhastada.

Re: K: Kas pump või karp?

Postitatud: N Veebr 15, 2018 12:19 pm
Postitas agent007
Vahel juhtub et pumba rõhuklapp jääb kinni. Võta toru pealt vaata kas klapp liigub. Vedru on all tal. Ühte isendit nägin mis oli kinni ja pekkis. Asendasime opel astra seest klapi sinna. Toimib siiani.