1. leht 1-st

Uus punane Samurai :)

Postitatud: E Juun 04, 2007 11:50 pm
Postitas rommi
Niisiis sai jälle oma autoparki veidi uuendatud ja hoovi vuras üks ilus punane Samurai :)

Pilt[/img]

http://www.4x4matk.ee/samurai/

Suzuki Samurai SJ.
Väljalaskeaasta: 1998
Mootor: 1.3 monopritsung, 51kw bens.
Sillad: Keerdvedrudel.
Lisavarustus: ABS, istmesoendused, rummulukud :)

Mootor on tip-top aga üht-teist nokitsemist leidub:
*vahekastist ei lähe aeglusti sisse. Kiire nelivedu lülitub ja toimib. (enamuse ajast kuulus see ühele omanikule ja talle oli suureks üllatuseks, et seal miski aeglusti ka veel on. Ühesõnaga, seda tuleb nüüd uurima hakata, kang liigub ka kahtlaselt raskelt.)
*sidur libiseb (sõita saab aga ilmselt mitte enam kaua)
*kojamehed ei liigu (mootor läbi)
*üks küljeklaas ei liigu (kukkus alla ja kinnitati statsionaarselt üles)
*tagaluugi lukk on p**se keeratud
*kõrvalistuja iste ei liigu

Rohkem esimese õhtuga probleeme ei täheldanud. Raam ja põhi paistsid väga korralikud, arvestades seda, et Eestist ostetud Samurai. Salongis kangide juures olev meelespea on ka lausa eesti keeles :)

Postitatud: T Juun 05, 2007 9:11 am
Postitas Landy
Sa nüüd Veiko ja Vaikoga samas "klubis" kelle spiraalidel samuraid. Neid olevat Eestis üldse vaid 10-kond tükki müüdud.

Postitatud: K Juun 06, 2007 9:40 am
Postitas runn
Aeglusti ei lähe sise põhjus lihtne rooste : kangst läbi minev võll on sinna kinni jäänud ja ei lase seda paremale liikuda.
(Veiko autol oli sama ja meie omal ka) Remont lihtne .
Keerad aeglusti kangi nuppu maha ja ronid auto alla käes 4mm torn ja haamer. Vahekastist väljuva lülitus võlli seest tuleb välja lüüa toru tihvt (mis on risti võlliga) . :rpg ja käes ta ongi. Siis kruustangide vahele.

Tihvti on 5 korda lihtsam välja lüüa kui vahekast on maas.

Postitatud: K Juun 06, 2007 10:31 am
Postitas rommi
runn kirjutas:Aeglusti ei lähe sise põhjus lihtne rooste : kangst läbi minev võll on sinna kinni jäänud ja ei lase seda paremale liikuda.
danke... proovin varsti järele.

vahepeal tegin korda sellised pisiasjad nagu küljeklaas (oli pesast välja tulnud), soojapuhuri kangi oli keegi sisse ära murdnud (keevitasin kinni), kõrvalistuja iste (oli kinni roostetanud).

Veel teha siis sidur, kasti võll, ukselukud, kojamehed. Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)

Postitatud: K Juun 06, 2007 10:56 am
Postitas Landy
Palju häid ideid, ka rehvide osas:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6075

Postitatud: K Juun 06, 2007 11:54 am
Postitas Madis
rommi kirjutas: Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)
Minu eelmisel võistlusautol Sukil TR1- es olid all 235/75/15 Insa Turbo. Liikus hästi ja sillajupid pidasid ka enamus ajast vastu. Ja alla läks nohinal. Ilmselt saab ka suuremat panna, aga vaevalt et sa tahad hakata pidevalt pulki vahetama.

Postitatud: K Juun 06, 2007 12:26 pm
Postitas rommi
Mats kirjutas:
rommi kirjutas: Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)
Minu eelmisel võistlusautol Sukil TR1- es olid all 235/75/15 Insa Turbo. Liikus hästi ja sillajupid pidasid ka enamus ajast vastu. Ja alla läks nohinal. Ilmselt saab ka suuremat panna, aga vaevalt et sa tahad hakata pidevalt pulki vahetama.
Oluline et ei peaks masinat hetkel väga tõstma... jätan esialgu selliseks "igapäevaliikuriks" kuna ehitusse läheb preagu teine samurai. Olemasolevate slikkidega on ka aga veidi imelik ringi sõita.

Postitatud: K Juun 06, 2007 1:26 pm
Postitas Veiko
Mul on küll vähe tõstetud kui isegi ilma tõstmata lähevad 235/75R15 sinna alla ilusti.Kasutan BFG AT.Neid sellepärast,et palju sõitu on kõval pinnasel ja asi natukenegi vaiksem oleks.

Veiko

Postitatud: K Juun 06, 2007 2:00 pm
Postitas Madis
rommi kirjutas:
Mats kirjutas:
rommi kirjutas: Mingeid normaalsemaid jalavarje oleks ka vaja... mis te sinna alla ajanud olete muidu? (ilma tõstmata)
Minu eelmisel võistlusautol Sukil TR1- es olid all 235/75/15 Insa Turbo. Liikus hästi ja sillajupid pidasid ka enamus ajast vastu. Ja alla läks nohinal. Ilmselt saab ka suuremat panna, aga vaevalt et sa tahad hakata pidevalt pulki vahetama.
Oluline et ei peaks masinat hetkel väga tõstma... jätan esialgu selliseks "igapäevaliikuriks" kuna ehitusse läheb preagu teine samurai. Olemasolevate slikkidega on ka aga veidi imelik ringi sõita.
Seda minagi et ilma tõstmata, sest TR1 teadupärast tõsta ju ei või. Seega tõstmata sobib 235/75/15 nagu tädile :D

Postitatud: K Juun 13, 2007 4:53 pm
Postitas rommi
niisiis auto saanud vahpeal "metsakõlbulikumaks" -

1) uued 29"x9.5"x15 M/T rehvid (Insa Dakar)
Pilt
Sai veidi uuritud ja asfaldile Sahara/Traction ikkagi väga ei sobi.
2) vahetatud sidur (peebu vana esialgu aga peab kenasti ja maksis 0.-)
3) remonditud esimene parempoolne freehub (vedru oli sees lahti tulnud)
4) tööle hakkas kas aeglusti, peale mõningast roostetõrjet. Iseenesest roostet seal niiväga polnudki aga auto oli 8a inimese käes, kes polnud kordagi aeglustit sisse lülitanud :)
5) uued amordid (Kyb-gaas), uued pidurikettad ja klotsid

Veel oleks vaja uut kojameestemootorit, kui kellelgi peaks üle olema, siis olen huvitatud.

Postitatud: K Juun 13, 2007 5:38 pm
Postitas Landy
rommi kirjutas:niisiis auto saanud vahpeal "metsakõrulikumaks" -

1) uued 29"x9.5"x15 M/T rehvid (Insa Dakar)Sai veidi uuritud ja asfaldile Sahara/Traction ikkagi väga ei sobi.
Kust selline teadmine?
Olen mõlema mustriga asfaldil sõinud ja ei ütleks, et vahet on.

Mudas on sahara küll etem. Sed võin kinnitada.

Postitatud: K Juun 13, 2007 11:53 pm
Postitas rommi
Landy kirjutas: Kust selline teadmine? Olen mõlema mustriga asfaldil sõinud ja ei ütleks, et vahet on. Mudas on sahara küll etem. Sed võin kinnitada.
No juba selle järgi, et tootja reklaamib dakari kui 20% asfalt ja 80% offroad. Nii sahara kui traction on paremad mudas. Ma kipun siiski sama arvama, et dakar on nendest kõige rohkem selline "linnarehv" :)