1. leht 1-st

Veovõlli stopperrõngas.

Postitatud: E Nov 20, 2017 8:20 pm
Postitas taxopets
Viimasel metsaskäigul tõmbas esisillas veovõllid rummudest liikuma. Põhjus iseenesest lihtne: originaal stopperrõngas ei suuda ilmselt suure koormuse all oma ülesannet täita ja tuleb pesast välja. Esimese mõttena pakuks, et tuleks võlli soont süvendada ja leida karmim stopperrõngas. On keegi seda teinud, et näpunäiteid jagada.

Re: Veovõlli stopperrõngas.

Postitatud: E Nov 20, 2017 9:18 pm
Postitas MahviaDeTyrk
mis masin ?

Re: Veovõlli stopperrõngas.

Postitatud: E Nov 20, 2017 9:34 pm
Postitas taxopets
Kia Sportage

Re: Veovõlli stopperrõngas.

Postitatud: N Nov 23, 2017 11:18 am
Postitas tt75
Konkreetselt veovõlli stopperrõnga soont ei ole sügavamaks treinud(pole vajadust olnud ,sest sellist asja pole esinenud) küll aga on tulnud ette igasuguseid teisi võlli sooni, mis juba tehasest tulles on liiga väikese sügavusega ,et stopperrõngas juba väiksemagi telgsurvekorral sealt minema paneb.Ja kui juhtub,et soone serv on natukene ümar,siis pole mingi ime.Piisab ka sellest kui stopperrõngas on natukene pehme ja veovõllil on telglõtku võimalus(pajerol näiteks käivad sinna lisaseibid ,et poleks veovõlli telglõtku).Abiks võiks olla:vaadata kui pinges on peale paigaldust stopperrõngas, kui pinges siis tõesti treida soont sügavamaks,kui ei siis vaadata väiksem stopperseib ja treida soont sügavamaks; vaadata natukene laiem ja tugevam stopperrõngas(juhul kui tõesti see soon on väga madal, siis ikkagi treida sügavamaks);kontrollida kindlasti palju veovõll loksub edasi- tagasi ,vajadusel viia suur loks miinimumini distants seibidega.

See on minu isiklik arvamus ja mõte mida esmajärjekorras vaataksin ja teeksin,kuid kindlasti on siin foorumis targemaid ja kogenenumaid kes teeks ja vaataks teisiti.Kindlasti ei ole "Kiia"selline auto mida võiks metsas sagedasti kohata,kuid linnatänavatel küll,st. et modifitseerida tuleb neid ennem metsasõitu ja läbivust parandavate rehvide installeerimist küll(sinu auto vist on läbinud selle modifitseerimise nagu ma aru olen saanud).

Re: Veovõlli stopperrõngas.

Postitatud: N Nov 23, 2017 9:37 pm
Postitas taxopets
tt75 kirjutas:Piisab ka sellest kui stopperrõngas on natukene pehme ja veovõllil on telglõtku võimalus(pajerol näiteks käivad sinna lisaseibid ,et poleks veovõlli telglõtku).Abiks võiks olla:vaadata kui pinges on peale paigaldust stopperrõngas, kui pinges siis tõesti treida soont sügavamaks,kui ei siis vaadata väiksem stopperseib ja treida soont sügavamaks; vaadata natukene laiem ja tugevam stopperrõngas(juhul kui tõesti see soon on väga madal, siis ikkagi treida sügavamaks);kontrollida kindlasti palju veovõll loksub edasi- tagasi ,vajadusel viia suur loks miinimumini distants seibidega.
Just nii see ongi! Soon ümara servaga, stopper samasugune ja ilmselt pole seda kunagi vahetatud. Hetkel lahendasin probleemi järgnevalt:
A. Soon sügavamaks ja serv sellega teravamaks. Kuna veovõll auto küljes siis sai rellakga nökerdatud. Kui kunagi granaadi vahetuseks läheb lasen korralikult treipingis teha.
B. Uued stopperrõngad 1mm diam. väiksemad ja need on korralikult teravama servaga.
C. Seibid olid juba enne mul pandud.
Kui enne veovõlli otsale lüües lahkus stopperrõngas soonest siis nüüd püsis paigal. Ja ega ilmselgel pole Korea insinöörid arvestanud sellega, et keegi seda Kiat nii sügavale uputab. :D
Veel tahan tänada kaht viimast vastanud kf-st sisutiheda ja abistava kommentaari eest. Minu lugupidamine :cheers