1. leht 1-st

K: Midagi jääb urisema + eelsüüte küsimus?

Postitatud: K Nov 08, 2017 6:40 pm
Postitas TiitR
Pealkiri selline imelik, kuid kuna enne pole tähele pannud, siis peale auto seiskamist jääb midagi pikemalt urisema? Täpselt aru ei saagi, mis või kus, kuid kostub juhi poolt, küttefiltri läheduses.
Samuti uuriks selle auto eelsüüte küünalde relee(de) kohta (pidavalt sel olema neid 2 tk.?). Kuna hommikul mõned sekundid lonkab ja kerge sinakas suits ka üleval. Ketrab nii külmalt, kui soojalt ikka oma 2..3 sek. (võrreldes L200-ga, mis ilma ilustamata, tegi vaid 2 täispööret, olenemata ilmast või mootori temp.-ist). Küünlad olla ca. 2a. tagasi uued pandud, et äkki hoopis releedega mingi kamm? Kaitsmeid vaatasin - korras.
Mingi versioon on ka veel andur, mis asub kütuselatis salongi pool, mis seda lonkamist põhjustada võiks?

Re: K: Midagi jääb urisema + eelsüüte küsimus?

Postitatud: K Nov 08, 2017 8:10 pm
Postitas maksipoiss
Seda võib ju ka mõni pihusti põhjustada.

Re: K: Midagi jääb urisema + eelsüüte küsimus?

Postitatud: K Nov 08, 2017 8:57 pm
Postitas Ax
Soovin jõudu auto remontimisel!

Re: K: Midagi jääb urisema + eelsüüte küsimus?

Postitatud: K Nov 08, 2017 9:20 pm
Postitas TiitR
Ax kirjutas:Soovin jõudu auto remontimisel!
Tänud Aigar! :D Kuna, aga sa nende WJ-ga pikalt jahmerdanud, siis peaks sind nii v. naa jälle külastama ja kas selle mudeli mured ära kuulama :D

Re: K: Midagi jääb urisema + eelsüüte küsimus?

Postitatud: N Nov 09, 2017 7:52 am
Postitas maudi
Peale seisma jätmist jääb inisema vaakumklapp - 2 aastat vanad eelsüüteküünlad ongi vanad st vahetan ise iga aasta. Lonkamise vastu aitab- kõigepealt juhe järgi ja siis pihustite kontroll.

Re: K: Midagi jääb urisema + eelsüüte küsimus?

Postitatud: R Nov 10, 2017 5:33 pm
Postitas TiitR
Natuke sai lasta putitada - 5-st küünlast 2 tk. pole tööd teinud, külge läksid kõik uued 5tk., samuti sai külge uus kütuse rõhuandur ja uued remo komplektid tagapiduritesse (esipidurid said uued jupid ja tihendid külge juba eelmine reede). Samuti sai külge uus käigukasti pistik, mis kergelt immitses.
Eks paistab, kuidas homne hommikune käivitus on.

Edit: Hommikune käivitus on nüüd peaaegu ideaali lähedane. Ei mingit lonkamist ega suitsupahvakat. Käima kerib end muidugi natuke pikemalt, kui viimane L200 (ca. 4..5 pööret kindlasti).