1. leht 1-st

mure gaz 69

Postitatud: P Mai 27, 2007 10:34 pm
Postitas kopp
tere

jälle mure gaz 69 esisillaga....nimelt siis selline värk, et sai silla remont teha, kokku ja alla panna....tegime eile siis väikse proovi ringi põllupeal(max 10km), kõik toimis...kuid koju sõites käis laks ja esisild plokkis..ja küsimus oleks siis selline, et mis sai juhtuda miks ta nii tegi????
kas asi sillas või vahekastis???

kõik komentaarid oodatud :(

aitähh..

Postitatud: E Mai 28, 2007 8:20 am
Postitas GC
Mida iganes!
Jätsid liiga väiksese lõtku diffri laagritele või teo laagritele või teo ja taldriku vahele. Ja soojenedes jooksis kokku!?
Pooltelg võis otsad anda.
Vahekasti häda väga ei usu, kuid mine tea!

Tõsta esiots alustuseks üles ja proovi rattaid ringi ajada.

Postitatud: E Mai 28, 2007 2:26 pm
Postitas Beast
võta kardaan küljest ära, siis saad teada kas vahekast või sild, ma pakun silda, mis õli sisse panid? kui palju oli maks kiirus millega sõitsite? mismõttes esisild plokkis? mõlemad rattad ei käi ringi w?

a

Postitatud: E Mai 28, 2007 6:56 pm
Postitas kopp
silla sisse läks õige silla õli, nime ei mäleta....sõitsin umbes 20-ga ja siis äkki lõi plokki :shock: jäin seisma vahtisime, mis värk on proovisin veel sõita, täiiega vaevaliselt liikus ja siis jälle kõmm plokkis esi rattad....keerasin rattad tagant ära, siis hakkas liikuma :D

karaazis kruvisin uuesti rattad järgi, käima ei pannud lükkasin niisama, tagurpidi pold nagu midagi, kuid edaspidi hakkas midagi takkistama??(metalli kolin kõlas ka) :(

krt igavene jama ikka, üks jama ajab teist taga :D

Postitatud: E Mai 28, 2007 7:07 pm
Postitas Beast
see on küll huvitav, tõsta algatuseks ots üles, keera rattaid ja kuula tähelepanelikult, kui kõlin vms tuleb reduktorist siis saad seda jälle lammutada

Postitatud: E Mai 28, 2007 7:37 pm
Postitas Aare
ära muretse, vahel ikka juhtub, et diffril hambad välja langevad. Ainult, et siis võiks algul kosta ka kõvad raksakad, mis on ka tagumikuga tunda. Samas edasi liikumist ei tohiks see veel takistada, juhul kui mootoril muidugi jõudu jätkub kardaane ringi ajada. Sama kehtib ka tagumise diffri kohta.
Esisillas on ka püsikiirusliigendid, mis võiksid katki olla. Siis aga võiks olla ühele poole keeramine raskem. Üksikud tugevad raksatused on tuntavad ja ka kuuldavad.
Vahet pole mis siis lahkamisel diagnoosiks pannakse. Tark pidi teiste vigadest õppima.... . Otsi viisnurgaga tähistatud (armee otstarbeks toodetud) varuosasid ja koosta sild uuesti. Ja ära heida meelt kui seda veel uuesti korrata tuleb.

aare

Postitatud: E Mai 28, 2007 7:38 pm
Postitas Aare
ära muretse, vahel ikka juhtub, et diffril hambad välja langevad. Ainult, et siis võiks algul kosta ka kõvad raksakad, mis on ka tagumikuga tunda. Samas edasi liikumist ei tohiks see veel takistada, juhul kui mootoril muidugi jõudu jätkub kardaane ringi ajada. Sama kehtib ka tagumise diffri kohta.
Esisillas on ka püsikiirusliigendid, mis võiksid katki olla. Siis aga võiks olla ühele poole keeramine raskem. Üksikud tugevad raksatused on tuntavad ja ka kuuldavad.
Vahet pole mis siis lahkamisel diagnoosiks pannakse. Tark pidi teiste vigadest õppima.... . Otsi viisnurgaga tähistatud (armee otstarbeks toodetud) varuosasid ja koosta sild uuesti. Ja ära heida meelt kui seda veel uuesti korrata tuleb.

aare

Postitatud: E Mai 28, 2007 8:13 pm
Postitas H.K
Ühe lausega- Ole optimist, alati saab hullemaks minna :twisted:

Re: a

Postitatud: E Mai 28, 2007 11:41 pm
Postitas jussike
kopp kirjutas:silla sisse läks õige silla õli, nime ei mäleta....sõitsin umbes 20-ga ja siis äkki lõi plokki :shock: jäin seisma vahtisime, mis värk on proovisin veel sõita, täiiega vaevaliselt liikus ja siis jälle kõmm plokkis esi rattad....keerasin rattad tagant ära, siis hakkas liikuma :D

karaazis kruvisin uuesti rattad järgi, käima ei pannud lükkasin niisama, tagurpidi pold nagu midagi, kuid edaspidi hakkas midagi takkistama??(metalli kolin kõlas ka) :(

krt igavene jama ikka, üks jama ajab teist taga :D
Tere!Kuidagi tutav tunne.On nagu laagri separaatori purunemine siis jookseb kinni ja tagurpidi annab järgi.Ligi saab nii,et kardaan maha ,flants lahti simmer välja.Ka visuaalelt peaks näha olema, sest sepakas lõhub simmeri äraja õli hakab väljuma sillast.Jõudu jaksu!See on üks varjant.

a

Postitatud: T Mai 29, 2007 3:58 pm
Postitas kopp
pole veel saanud esiotsa õhku tõsta kuid, see on kindel et simmer on terve, sest sealt õli ei tule...aga sealt kust silda pooleks saab teha, sealt natuke immitseb õli(võimalik et si** tihend)
ma ei tea kas see põhjust võib mõjutada, aga üks esimene rattas oli ka nii lahti, et varsti oleks alt ära tulnud :(

Postitatud: N Mai 31, 2007 11:19 am
Postitas R969
Endal oli kah selline asi.Sai sild kokku ja nagu rattad välja keerasin
olid püsikiirusliigendi kuulid väljas.Juhtus seda 2 korda ja sain aru,et
tuleb ikka korralikult teha.Vead mis ma tegin olid:liiga suur pöördenurk,
liigendi pikilõtku reguleerimata jätmine ja poolpraagid veovõllid,millel
olid kuulide tööpinnad lihvimata ja keerata jõudis ainult toruga.
Tavaliselt lõhuvad kuulid käändtelje seest ära ja kui rummu ääriku
poldid sissepoole välja ulatuvad,siis keerab otsad kõveraks ja keerates
murduvad sisse.

Postitatud: N Mai 31, 2007 12:51 pm
Postitas rommi
Aga kas mitte sel juhul ei peaks mõlemad püsikad kinni poonud olema?
Mul toyotsil oli väga analoogne lugu, kui sild pold pärast kokku panekut eriti sõita saanud. Laager oli ära kuivanud, kuumenes üle ja poos kinni. Simmeri vahelt ei tulnud miskit ja jäi terveks.