1. leht 1-st
L200 rehvirõhk
Postitatud: N Mai 24, 2007 7:47 am
Postitas valdy
Selline küsimus: Mis tasemeni võib alandada L200 rehvirõhku pehmel pinnasel, et rehv ikka veljel püsiks. Rehv on Cooper Discover 265/75R16 tavalisel valuveljel.
Postitatud: R Mai 25, 2007 9:56 am
Postitas jazz777
Eks ta katse-eksitus meetod ole, aga alla 1,2 eriti ei julgeks. Liiati kui küsitava randiga valuvelg.
Postitatud: E Mai 28, 2007 4:30 pm
Postitas valdy
Kas enda kogemus või teistelt kuuldud?
Postitatud: E Mai 28, 2007 4:58 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kas tavaline valuvelg on midagi sarnast tavalise pesupulbriga ?
Võta väike kompressor, manomeeter, tagavararatas, Hi-lift ja rattavõti kaasa ja katseta - eesmärk ei ole ju võimalikult ökonoomselt õhuga ümber käia, vaid enda ja oma auto jaoks sobivaim seade leida.
Postitatud: E Mai 28, 2007 5:36 pm
Postitas Beast
kui sul on ilma siselohvita valuvelg siis võta kindlasti kaasa varuratas, see pisike kompressor ei pruugi seda täis puhuda suuta. kui sul on lohviga velg, siis ole ettevaatlik, madala rõhuga võib ventiili ära rebida või lihtsalt viltu lükata. mõlemal juhul arvesta võimalusega pärast rehvi teeninduses käija.
Re: L200 rehvirõhk
Postitatud: E Mai 28, 2007 7:11 pm
Postitas jr
valdy kirjutas:Selline küsimus: Mis tasemeni võib alandada L200 rehvirõhku pehmel pinnasel, et rehv ikka veljel püsiks. Rehv on Cooper Discover 265/75R16 tavalisel valuveljel.
See on miski 31" kanti rehvi vist. Sõltub sinu sõidustiilist ja kohast kus sõidad. Olen 1 peale ja ehk isegi alla selle last rõhu ja pole ka häda midagi, samas olen ka 2 peal veljelt maha sõit rehvi tugevalt jäises rööpas, seega enda sisetunde küsimus.
Postitatud: K Mai 30, 2007 9:40 am
Postitas jazz777
valdy kirjutas:Kas enda kogemus või teistelt kuuldud?
Valuveljega kogemus puudub, aga kogemused ikka enda, mitte teiste omad.