Uazik, E30 mootor ja muud Raitzi IC mõtted
Postitatud: K Mai 23, 2007 11:55 pm
Üks IC maiguline küsimus, aga loodan mõistvale suhtumisele....
Täiesti tahtmatult ja ilma igasuguse minu osaluseta on mul alates tänasest oma BMW asemel hunnik kägaras plekke, väga heas korras mootor selle pealt (2.0 R6 95kw), suhteliselt uus sidur ja sidurikorv ja korras käigukast.
Ilmselt ka korras aju ja nipet näpet pudinaid.
(vene nolgid, kes oma load lammaste eest on saanud ruulivad täiega).
Lisaks muudele mõtetele käis täna ka peast läbi mõte, et kui võimalik oleks selline lahenudus: leida enam - vähem Uazik, soovitavalt ilma mootori ja kastita, istutada sinna olemasolev mootor koos käimakastiga peale ning lisada kogu kremplile 69 vahekast lõpetuseks.
Küsimus pole selles kas see on võimalik, vaid kas sellest asjast ka elujõulist kooslust oleks loota või mitte?
Ei tahaks mitmesaja töötunnipärast tunnistada fakti, et tahtsin küll hästi, aga välja kukkus nagu alati.
Esimesel hetkel tulid pähe järgnevad probleemid:
95 kw ja 2.0 pole just väga palju...
kas pole ohtu, et kogu kupatus jääb maastikule liiga kiireks ja/või jõuetuks?
ARK-iga ei saa vist ka just väga lihtne olema....
ja siis veel 3 võimalust, mida ilmselt tasuks kaaluda ...
Uaziku asemel midagi muud...
Kogu mõte juba eos unustada ja midagi sobilikku leida, kus siis ehitus piirdub tõstmise ja uute rehvidega .
Tõsta mootor (komplekt) mingile pisikesele lääne putukale.
Kuna lähiajal tuleb hakata kindlustusega tingima, siis pean ära otsustama, kas loobun kopikate eest oma väga heas korras jõuallikast, millel kõik lisavidinad ka olemas on, või saan kindlustuselt mõne kopika vähem ja jätan endale jõuallika mõne tuleviku projekti tarbeks.
Täiesti tahtmatult ja ilma igasuguse minu osaluseta on mul alates tänasest oma BMW asemel hunnik kägaras plekke, väga heas korras mootor selle pealt (2.0 R6 95kw), suhteliselt uus sidur ja sidurikorv ja korras käigukast.
Ilmselt ka korras aju ja nipet näpet pudinaid.
(vene nolgid, kes oma load lammaste eest on saanud ruulivad täiega).
Lisaks muudele mõtetele käis täna ka peast läbi mõte, et kui võimalik oleks selline lahenudus: leida enam - vähem Uazik, soovitavalt ilma mootori ja kastita, istutada sinna olemasolev mootor koos käimakastiga peale ning lisada kogu kremplile 69 vahekast lõpetuseks.
Küsimus pole selles kas see on võimalik, vaid kas sellest asjast ka elujõulist kooslust oleks loota või mitte?
Ei tahaks mitmesaja töötunnipärast tunnistada fakti, et tahtsin küll hästi, aga välja kukkus nagu alati.
Esimesel hetkel tulid pähe järgnevad probleemid:
95 kw ja 2.0 pole just väga palju...
kas pole ohtu, et kogu kupatus jääb maastikule liiga kiireks ja/või jõuetuks?
ARK-iga ei saa vist ka just väga lihtne olema....
ja siis veel 3 võimalust, mida ilmselt tasuks kaaluda ...
Uaziku asemel midagi muud...
Kogu mõte juba eos unustada ja midagi sobilikku leida, kus siis ehitus piirdub tõstmise ja uute rehvidega .
Tõsta mootor (komplekt) mingile pisikesele lääne putukale.
Kuna lähiajal tuleb hakata kindlustusega tingima, siis pean ära otsustama, kas loobun kopikate eest oma väga heas korras jõuallikast, millel kõik lisavidinad ka olemas on, või saan kindlustuselt mõne kopika vähem ja jätan endale jõuallika mõne tuleviku projekti tarbeks.