1. leht 1-st
Tr2 Reeglite arutelu möla
Postitatud: P Mai 20, 2007 3:28 pm
Postitas rommi
MM kirjutas: saabunud ettepanetud:
Muuta rehvide mõõte nii, et suurim lubatud rehv oleks 35x12,5
kas see tähendaks siis ka rehvi laiuse piirangut 12,5"?
mis omakorda tähendaks siis, et 35" boggerit kasutada ei saa, kuna nii kitsast ju ei toodeta?
Postitatud: E Mai 21, 2007 12:13 pm
Postitas TR Pjätt
Aga pakkuge siis välja, et rehvi laius on vaba.
Postitatud: T Mai 22, 2007 8:16 am
Postitas jazz777
Ei no 12,5'' on ikke nagu pisut vähe TR2-s (mis sest, et ma ise vist ainukesena nii kitsast rehvi kasutan selles klassis). Ei toeta seda ideed.
Postitatud: T Mai 22, 2007 11:08 am
Postitas rommi
Pakun ka, et TR-2 klassis võiks rehvi laius jääda vaba nagu alati on olnud.
Postitatud: N Nov 29, 2007 5:51 pm
Postitas Raitz
Ma olen nõus, et ma olen millegist ilma jäänud (pole kuulnud), aga ma olen pikka aega püüdnud välja nuputada, mis eesmärki täidaksid 35' rehvid?
G ja LC sillad kestavad 37' suht koht ilusti, nagu mulle mulje on jäänud, LR vist ka. Seega tehnika kestvus ja selle pealt võistlemise odavamaks muutmine nagu poleks tõsine argument. Sukid ei tule TR2-te ka siis kui maksimum on 35'. Hinnavahe pole väga oluline 35 ja 37 rehvil, seega ainus mida ma kahtlustada suudaksin oleks see, et muuta samal rajal TR1 ja TR2 klassi autod võrdsemaks, (muuta praegune TR2 rajal aeglasemaks?)
Ei tahaks kuidagi uskuda, et TR2-te lisanduvate sõitjate peamiseks komistuskiviks on 37' 35' asemel?
Tegelikult on mind see küsimus juba pikka aega vaevanud, et miks see hea oleks?
Postitatud: N Nov 29, 2007 5:59 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mudzilla 33x13,5 mahub TR1 aga, et TR2 siis enam ei tohi nii suurega ?