1. leht 1-st

Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: P Sept 03, 2017 8:11 pm
Postitas DefconV
Tere,

Masinaks 08 Hilux. Esimesel käivitamisel hommikuti viskab korraliku pahvaka sinist ja mõneks sekundiks ka mootori ebaühtlast tööd. Eriti seda just pikemast sõidust tulles järgmisel hommikul. Siis tahab ka pikemalt käiata.
Järgmised käivitused pole mittemidagi. Maanteel ei suitse. ÜV läbis piiripeal.
Küttekulu on kerkinud mõnevõrra suuremaks varasemast. Saan aru, et hilux ongi uimane, kuid et ta nii uimane on, et pedaal põrandale vajutada ja masin ei tee märkegi, et kiiremini oleks vaja liikuda, paneb muigama.
Oleks vaja teadmameest, et üle vaataks/kuulaks. Lõuna-Eestist just. Kas siis mõni ettevõte või erategija. Olen kuulnud, et Viljandis pidi olema üks hea diislimees.
Ise kahtlustan pihustiseibe ja pihusteid. Aga ehk olen valel teel.

Oskate ehk soovitada kogetu põhjal mis kohtade uksetaguseidpidi kolistama minna ja millistest kohtadest hoiduda. :)

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: P Sept 03, 2017 8:19 pm
Postitas TiitR
Tartus Diisel ABC http://www.diiselabc.ee/

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: P Sept 03, 2017 9:21 pm
Postitas dexter
Naise autol täpselt samad sümtomid ja just käisin diislimeeste juures kontrollis. 5st pihustist 5 omadega õhtal. Pihusteid kontrollides selgus, et mitte üksgi pihusti ei toimeta selliste näitudega nagu peaks. Nii pihustatavad kogused kui ka tagasivoolud liiga suured. Kokkuvõtteks: homme lähen 5 uut pihustit tellima kuna öeldi ausalt, et ega nende common rail pihustite remont ei ole 100% kindel ka alati.

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: E Sept 04, 2017 12:45 am
Postitas DefconV
dexter , kuskohas lasid kontrollida?
Commonrailide taastuskomplektide kohta öeldi mulle, et Densole vaid nö. B-varuosakomplektid. Ehk siis anti mõista, et ikkagi uusi vaja kui tegemiseks läheb. Oma 300 kohalikku tükk kui kõik 4 peaks balansist väljas olema.

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: E Sept 04, 2017 6:58 am
Postitas dexter
Samuti diisli abc...
Mul boschi pihustid ja ütles samuti, et riskivabam on kohe uued panna. Mul letis samas augus pihustid.
Lase enne ära kontrollida, mis siin ikka ennustada

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: E Sept 04, 2017 8:28 am
Postitas ahto42
Diisel abc on endine karla.

Tartus veel ka Kattel diisel.

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: P Dets 10, 2017 10:17 pm
Postitas Kivit2kk
minu länkar käis diesellandis tartus, tundusid pädevad

mul oli vähe kehvem lugu, kuna kõrgsurve pumbast oli mingi sitt läbi jooksnud, siis hakkas see metallipuru tootma ja keerast pihustid ka peeti...

ei taha hirmutada aga sümtomid olid mul samad nagu sul, suitses, ei läinud edasi, kütusekulu jne

uus pump ja uued pihustid....

nad tahtsid kütuse paaki ka vahetada, sest pumba tootja ei anna muidu garantiid vms sellest ma küll keeldusin, oleks kohe +1000 otsa tulnud :D

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: P Dets 10, 2017 10:29 pm
Postitas RistoRR
Kivit2kk kirjutas:minu länkar käis diesellandis tartus, tundusid pädevad

mul oli vähe kehvem lugu, kuna kõrgsurve pumbast oli mingi sitt läbi jooksnud, siis hakkas see metallipuru tootma ja keerast pihustid ka peeti...

ei taha hirmutada aga sümtomid olid mul samad nagu sul, suitses, ei läinud edasi, kütusekulu jne

uus pump ja uued pihustid....

nad tahtsid kütuse paaki ka vahetada, sest pumba tootja ei anna muidu garantiid vms sellest ma küll keeldusin, oleks kohe +1000 otsa tulnud :D
Ja 2x pumpa ja pihusteid vahetada on odavam?

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: P Dets 10, 2017 10:49 pm
Postitas Kivit2kk
Kui oleks see paagivahetus veel kuidagi põhjendatud olnud peale garantii, (mis on ka ilmselt ainult näiline), siis anna mulle ka teada...

lasin paagi puhastada ja filtrid on ju mõistlik nkn ära vahetada, nii et no problem , kohe 2 a mõõdas, pole kütuse süsteemiga probleemi olnud.

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: E Dets 11, 2017 9:09 am
Postitas v6sa
RistoRR kirjutas:
Kivit2kk kirjutas: ...
nad tahtsid kütuse paaki ka vahetada, sest pumba tootja ei anna muidu garantiid vms sellest ma küll keeldusin, oleks kohe +1000 otsa tulnud :D
Ja 2x pumpa ja pihusteid vahetada on odavam?
Imiliinis on ju filter. Mihandsetel asjaoludel pääseb paaki sadestunud sodi läbi filtri KSP ja pihusteid rikkuma? Normaalse ekspluatatsiooni korral lööb filter vahetusvälba kenasti vastu. Ebanormaalsel ekspluatatsioonil pole vahet, mille tõttu filter rebeneb ja sodi pumba-pihustid peeti keerab - ühtviisi tuleb kulutus uuesti teha. Ega tagantjärele ei võta ükski ekspertiis kinni, kas metallipuru pihustites pärineb eelmisest satsisist või on nüüdsest pumbast irdunud.

Samas firma seisukohast ma saan aru - kui kõik on uus, on vähem võimalikke probleeme. Pluss täiendav sissetulek;)

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: E Dets 11, 2017 10:58 pm
Postitas ahto42
No aga tavataks on ju filtreid vahetada siis kui midagi pees, või 50-60t km tagant nagu hooldusraamat ette näeb.

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: N Dets 14, 2017 9:26 am
Postitas kloox
Niipalju kui mina oma lühikese elu jooksul kogemusi olen omandanud,see peenike puru,mida toodab ksp ,siis ei pea mitte ükski imefilter seda sodi kinni ja täis ajab see kogu süsteemi seda jama.Aitaks magnet filtris aga hästi es mahu see sinna.

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: N Dets 14, 2017 9:37 am
Postitas RistoRR
Ja nii ongi. Ega pump laastu tooda, et seda püüda saab...

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitatud: N Dets 14, 2017 7:00 pm
Postitas v6sa
kloox kirjutas:Niipalju kui mina oma lühikese elu jooksul kogemusi olen omandanud,see peenike puru,mida toodab ksp ,siis ei pea mitte ükski imefilter seda sodi kinni ja täis ajab see kogu süsteemi seda jama.Aitaks magnet filtris aga hästi es mahu see sinna.
Oled kindel? Ma ei ole, sest: CDI pihustiava on suurusjärgus 50 mikronit, töötades kulub suuremaks. Klassikaline vahetatav paberfilter on 10 mikronise avaga... Kuniks ummistub ja rebeneb, siis on muidugi avaga teist sentimeetrit.

Selle vastu muidugi ei saa, et <10 mikronit osakesed ringlevad ja tõenäoliselt hakkavad igasugustesse nurgatagustesse kogunema.

Ning nüüdisaegse CDI puhul tuleb hakata arvestama ka seda, et diislikütus ON kukkusurutav rõhkudel >1000 bar, kui võtta ajaskaalaks mikrosekundid... :wink:

Küll saab filter ainult selle sodi vastu, mis tuleb paagist. Kõik pumbast tulev läheb otse latti, pihustitesse ja andurisse-regulaatorisse.