1. leht 1-st
Cherokee plokikaane poldid.
Postitatud: K Mai 16, 2007 9:45 am
Postitas v6rrimees
Oleks tarvis plokikaant lihvida/survestada.
Kuna garaage on kontorist kaugel siis ei tea täpselt mis toredas mõõdus see 12-kant torks seal oli.
Oskab keegi aidata nõu ja jõuga kust õiget võtit osta või on kellegil õhtuks laenata.
(jutt oli siis plokikaane poltidest kui kellegile mu jutt segaseks jäi)
Mudaseid elamusi.
Asi korras, plokikaan käes ja homme lihvimisse.
Selle pika spets padruni lunastasin stokkerist.
Tänan abipakkujaid.
Postitatud: K Mai 16, 2007 11:53 pm
Postitas virgo
Ok...endal just asi tehtud ja kokkulappimise aeg... Puudu ainult info plokikaane poltide pingutamise jõumomendi ja järjekorra kohta. On ehk infot jagada ?
PS Kuhu lihvida viid?
Ise käisin OÜ Tõukuris...küsiti 700 raha.
Postitatud: N Mai 17, 2007 8:16 am
Postitas v6rrimees
chp kirjutas:Ok...endal just asi tehtud ja kokkulappimise aeg... Puudu ainult info plokikaane poltide pingutamise jõumomendi ja järjekorra kohta. On ehk infot jagada ?
PS Kuhu lihvida viid?
Ise käisin OÜ Tõukuris...küsiti 700 raha.
Päeva peale otsin netsit välja pingutus jõu ja järjekorra.
Lihvi kavatsen viia mäealuse tänaval asuvasse töökotta (firma nime ei mäleta), peale lõunat kui seal käidud saan öelda.
Postitatud: N Mai 17, 2007 9:22 am
Postitas v6rrimees
Leidsin oma arvuti avarustest sellise asja:
http://www.hot.ee/erkoxv/kaan.JPG
Postitatud: N Mai 17, 2007 9:44 am
Postitas v6rrimees
Kes keelt ei jaga siis:
Blokikaane paigaldus:
Pinguta kõiki polte joonisel näidatud järjekorras (v.a. polt nr. 11) 149 N.m 4,0L mootori puhul, 115N.m 4,2L motori puhul.
Polt nr. 11 pingutada 136 N.m 4,0L mootori puhul ja 75 ft. lbs. (ka 136 N.m ?) 4,2L mootori puhul.
Postitatud: R Mai 18, 2007 5:10 pm
Postitas jörg
v6rrimees kirjutas:Kes keelt ei jaga siis:
Blokikaane paigaldus:
Pinguta kõiki polte joonisel näidatud järjekorras (v.a. polt nr. 11) 149 N.m 4,0L mootori puhul, 115N.m 4,2L motori puhul.
Polt nr. 11 pingutada 136 N.m 4,0L mootori puhul ja 75 ft. lbs. (ka 136 N.m ?) 4,2L mootori puhul.
Tegelikult peaks nii olema,et 136N.m =100 ft.lbs
75 ft.lbs seega ilmselt ikka väiksem kui 136N.m
Et juba mootorites olete,saadan mõlemile e-maili mulle eriti sümpaatse manuaali ja spetsifikatsioonidega.Äkki on abiks.
Postitatud: T Mai 22, 2007 12:50 pm
Postitas v6rrimees
jörg kirjutas:v6rrimees kirjutas:Kes keelt ei jaga siis:
Blokikaane paigaldus:
Pinguta kõiki polte joonisel näidatud järjekorras (v.a. polt nr. 11) 149 N.m 4,0L mootori puhul, 115N.m 4,2L motori puhul.
Polt nr. 11 pingutada 136 N.m 4,0L mootori puhul ja 75 ft. lbs. (ka 136 N.m ?) 4,2L mootori puhul.
Tegelikult peaks nii olema,et 136N.m =100 ft.lbs
75 ft.lbs seega ilmselt ikka väiksem kui 136N.m
Et juba mootorites olete,saadan mõlemile e-maili mulle eriti sümpaatse manuaali ja spetsifikatsioonidega.Äkki on abiks.
sinu saadetud manuali järgi on lõpp pingutus 149 Nm...
Huvitav mis siis tegelikult õige on
Endal pingutan täna 149 Nm peale ära välja arvatud siis see üks esimene mis peab 136Nm juurde jääma.
Postitatud: K Mai 23, 2007 9:26 am
Postitas jörg
Arvan,et nii ongi õige.Kontrollisin veel paarist kohast üle ja haakub ju sellega ka,mis sinu viites kirjas oli.Mõnusat keeramist

Postitatud: K Mai 23, 2007 12:50 pm
Postitas tanel
Mul selline info...
---------------------
4.0L Engines
WARNING
Cylinder head bolts may only be reused one time. If reusing a cylinder head bolt, place a paint
mark on the bolt after installation. If a cylinder head bolt has a paint mark, discard it and use a
new bolt.
NOTE: Refer to Section 1 of this manual for the cylinder head torque sequence
illustration. The illustration is located after the Torque Specification Chart.
4. Install the cylinder head with a new gasket. Coat the threads of bolt No. 11 with Loctite® F
592 sealant.
CAUTION
During the final tightening sequence, bolt No. 11 will be tightened to a lower torque value than
the rest of the bolts. Do not overtighten bolt No. 11.
5. Tighten the cylinder head bolts, in sequence, as follows:
A. Step 1: 22 ft. lbs. (30 Nm)
B. Step 2: 45 ft. lbs. (61 Nm)
C. Step 3: 45 ft. lbs. (61 Nm)
D. Step 4: Bolts 1–10 to 110 ft. lbs. (149 Nm)
E. Step 5: Bolt 11 to 100 ft. lbs. (136 Nm)
F. Step 6: Bolts 12–14 to 110 ft. lbs. (149 Nm)
G. Step 7: Repeat steps 4, 5 and 6
---------------------

Postitatud: E Mär 15, 2010 9:05 pm
Postitas pets61
Kas keegi teab, mis jõuga 2,5 Td plokikaant pingutatakse

GC 1996.
Postitatud: T Mär 16, 2010 9:17 pm
Postitas ibra
pets61 kirjutas:Kas keegi teab, mis jõuga 2,5 Td plokikaant pingutatakse

GC 1996.
Kõik poldid peale seitsmenda149Nm,seitsmes 136Nm.Need on bensuka tõmbejõud,diislil kaaned eraldi ,neid ei tea.
Postitatud: T Mär 16, 2010 9:21 pm
Postitas svatski
ibra kirjutas:pets61 kirjutas:Kas keegi teab, mis jõuga 2,5 Td plokikaant pingutatakse

GC 1996.
poldid 1-10 ja12-14 149 Nm ,polt 11 135 Nm.
eee kas diislil pole mitte 4 eraldi kaant??
Postitatud: P Mär 21, 2010 7:50 am
Postitas TRANSIIT
svatski kirjutas:ibra kirjutas:pets61 kirjutas:Kas keegi teab, mis jõuga 2,5 Td plokikaant pingutatakse

GC 1996.
poldid 1-10 ja12-14 149 Nm ,polt 11 135 Nm.
eee kas diislil pole mitte 4 eraldi kaant??
Terv. 1-10=30NM, 1-10=70*,11-14=30NM+85*,15-18=30NM+85*,
20minutit las moto töötab, lase jahtuda 2tundi, 1-10 poldid lase lõdvaks ja pinguta uuesti, 30NM+65*+65*, poldid 11-14 pinguta üle 90NM. poldid 15-18 pinguta üle 90NM. sõida 20000km. pinguta poldid 1-18 veel 15*
see on pehmete tihendite puhul, tervikliku metall tihendi puhul 20000km pärast ei ole vaja üle pingutada. *=kraadid.
Re: Cherokee plokikaane poldid.
Postitatud: P Mär 21, 2010 8:39 am
Postitas pe2ske
v6rrimees kirjutas:Selle pika spets padruni lunastasin stokkerist.
Mis möödus padrun on, palju maksis?
Äkki vaatad arve pealt tootekoodi, nimetuse või midagi mille järgi seda stokkerist küsida. Ei suuda stokkeri mehed seda leida ja mujalt olen ka eitava vastuse saanud. Niipalju kui ma aru saan on see 12kanti 1/2".