1. leht 8-st

B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 8:59 am
Postitas ardi
Ma ei tea, kas sellekohaline teema on, aga kui pole siis arutaks siin.
Hinnaklassis alla 10 000eur.
Variandid:
1. VW Carawelle (Transporter)
2. MB Sprinter
3. Gaz Sobol
4. Fiat Dukato ?
5. Iveco?
Oskab keegi kiita-laita ja kommenteerida?

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 10:24 am
Postitas ahto42
Hiaced ka osad neliveolised.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 10:53 am
Postitas v6sa
GAZ osas on Sul kogemus olemas. Ega buss krusast oluliselt erine. :lol:

MB nelivedu on vähe tummisem, klonksvaageni oma jälle osatakse paremini praavitada. Mädaneb ka aeglasemalt, kui mersu.

Prantslastel (Dukato sõsarad) on palju pooletoobiseid pisiasju sisus ja nende nelikvedu on vist pigem säärane abivedu;)

Hiatsi 8 inimese toppimine peaks liigituma rafineeritud piinamiseks;) Samas ilmselt on parima töökindlusega.

Kuidas asjatundjad iiveko nelivedu kommenteerivad?

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 11:10 am
Postitas al
v6sa kirjutas: ...
Hiatsi 8 inimese toppimine peaks liigituma rafineeritud piinamiseks;) Samas ilmselt on parima töökindlusega.
Maailmas on kõik näiline...
VW (T4) caravelle sisemõõdud (l;p;k. mm)1620x2405x1415
(T5 pikk) 1692x2753x1626
vanem Hiace 1660x 2335x1420mm, uue kohta numbreid ei leidnud, aga proace peaks samas suuruses olema.
Ei ole väga olulist vahet? Samas hiace ja transporteri kvaliteedivahe on...

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 11:16 am
Postitas v6sa
Kurat on detailides (või siis viimastes millimeetrites). :twisted:

T5 Pornstarter on täitsa mõnus kulgemisvahend keskmises istmereas lösutades. Samaealine hiiats oli tõsine piinapink sama meeskonnaga. Tõsi, viimane oli peremehetule ühisvarale kohaselt kaunikesti trööbatud ka. :cry:

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 3:36 pm
Postitas totu
Hiace- Sprinter- Hiace- jälle Sprinter ja siis vaataks, ehk leidub kusagil mõni Hiace (neid peab kaugemalt otsima, meil ei ole jupp aega ühtegi müügis näha olnud, kaubikuid liigub). Proace ei ole väga Toyota enam. Hiacet ja Transporterit on minuarust üldse kohatu võrrelda, konnakatest ei tea midagi aga ei ole kuulda olnud, et keegi nendega õnnelikuks oleks saanud. Isiklik arvamus.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 3:47 pm
Postitas enx
Wv Crafter mis on Sprinteriga copy paste, leidub ka nelikuid.
Saadavus vist kehva. Ühte olen tõstetud kujul väljamaal näinud.
Päris äge oli.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 4:07 pm
Postitas Landy
Kas Mitsu L300 jääb liiga tillukeseks? Sellel ju pädev nelikvedu. Iveco nelikvedu pidavat vägagi tasemel oelma, kuid 2WD kohta olen kuulnud sõimu veermiku lagunemise aadressil 4WD kohta ei oska kosta.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 4:22 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:Kas Mitsu L300 jääb liiga tillukeseks?
Siis L400 :wink:

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 9:07 pm
Postitas Landy
MahviaDeTyrk kirjutas:
Landy kirjutas:Kas Mitsu L300 jääb liiga tillukeseks?
Siis L400 :wink:
Tegu Mitsu Delica erinevate põlvkondadega:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Delica

MADZDA E2200 / Bongo ka üsna vastupidav riistapuu:
http://tarmotamming.blogspot.com.ee/p/mazda.html

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 10:40 pm
Postitas l300
Landy kirjutas:Kas Mitsu L300 jääb liiga tillukeseks? Sellel ju pädev nelikvedu. Iveco nelikvedu pidavat vägagi tasemel oelma, kuid 2WD kohta olen kuulnud sõimu veermiku lagunemise aadressil 4WD kohta ei oska kosta.
L300'omanud ja seest on suht kitsast,aga ikka tahaks uut kui neil veel raame oleks

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 11:10 pm
Postitas taxopets
Landy kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
Landy kirjutas:Kas Mitsu L300 jääb liiga tillukeseks?
Siis L400 :wink:
Tegu Mitsu Delica erinevate põlvkondadega:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Delica

MADZDA E2200 / Bongo ka üsna vastupidav riistapuu:
http://tarmotamming.blogspot.com.ee/p/mazda.html
Mul ei ole ühtegi nii suurt vaenlast kellele Mazdat soovitada. Ja seda oma kogemuste põhjal mitte turult kuulduna.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 12, 2017 11:14 pm
Postitas taxopets
totu kirjutas:Hiace- Sprinter- Hiace- jälle Sprinter ja siis vaataks, ehk leidub kusagil mõni Hiace (neid peab kaugemalt otsima, meil ei ole jupp aega ühtegi müügis näha olnud, kaubikuid liigub). Proace ei ole väga Toyota enam. Hiacet ja Transporterit on minuarust üldse kohatu võrrelda, konnakatest ei tea midagi aga ei ole kuulda olnud, et keegi nendega õnnelikuks oleks saanud. Isiklik arvamus.
Sõidan nende konnasööjate bussidega juba üle 10 aasta taksot ja kõrvalt Volkswagenid on rohkem raha küsinud. Ja sõidumugavus on kindlalt parem. Ja Hiace on ju praeguseks teist põlvkonda prantslane :D

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: N Juul 13, 2017 10:48 am
Postitas suitsukala
Uut Hiacet peab araabiamaadest otsima, nüüd on kaubik-buss Proace/Expert/Jumpy kõik ühesugused, erinevate logodega lihtsalt. Tulevad Peugeoti tehasest, Toyotad teevad vahepeal väikse kõrvalepõike tehaseliinilt ja läbivad Toyota enda kvaliteedikontrolli. Mõned-kümned tööoperatsioonid ja detailid on Toyotadel teistsugused.

Nelivedusena ei saa neist samas mitte ühtegi, vähemalt praegu veel mitte.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: N Juul 13, 2017 11:27 am
Postitas totu
taxopets kirjutas:Ja Hiace on ju praeguseks teist põlvkonda prantslane :D
Minuteada oli Hiace lõpuni päris Toyota, Proace tuleb kurat teab kust. No ja aasia-afrika Hiace on hoopis teine auto, kuigi ka EUs neid nähtud. https://i.ebayimg.com/00/s/MTA2MlgxNjAw ... j/$_20.jpg