1. leht 2-st

Hakkame püksirihma pingutama!

Postitatud: T Mai 15, 2007 4:50 pm
Postitas Landy
Maksud, mida valitsus tõsta kavatseb: (valitud autodega seotud maksud)

Mootorikütuste aktsiis

• 2008. aasta jaanuaris
• bensiini puhul 4,5 kroonilt 5,62 kroonile liitrilt ja diislikütuse puhul 3,84 kroonilt 5,16 kroonile liitri kohta.

Sõiduautode erisoodustus

• 2008 jaanuaris
• töötajate erasõitudeks kasutatavate ametiautode pealt senise 2000 krooni asemel 4000 kroonilt.

Re: Hallme püksirihma pingutama!

Postitatud: T Mai 15, 2007 4:55 pm
Postitas tt
Landy kirjutas:Maksud, mida valitsus tõsta kavatseb: (valitud autodega seotud maksud)

Mootorikütuste aktsiis

• 2008. aasta jaanuaris
• bensiini puhul 4,5 kroonilt 5,62 kroonile liitrilt ja diislikütuse puhul 3,84 kroonilt 5,16 kroonile liitri kohta.
ärgem unustagem, aktsiisile lisandub veel ka käibemaks (praegu 18%) ehk (hind x kr + aktsiis y krooni) * 1,18

Postitatud: T Mai 15, 2007 5:08 pm
Postitas Landy
Hmm.. kui diisli liitrile 2 kr juurde väänatkse, siis hakkan ma küll "kodukootud" biokütusle rohekm mõtlema.

Oma bensumootoriga "vanakesele" tuleb vist puugaasi generator peale panna. Statoli küttepuudele vast katsiis ei leine.. :wink:

Postitatud: T Mai 15, 2007 5:09 pm
Postitas Landy
Hmm.. kui diisli liitrile 2 kr juurde väänatkse, siis hakkan ma küll "kodukootud" biokütusle rohekm mõtlema.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=408 ... =biodiisel

Oma bensumootoriga "vanakesele" tuleb vist puugaasi generator peale panna. Statoli küttepuudele vast atsiis ei leine.. :wink:
http://www.videvik.ee/493/puu.html

Postitatud: T Mai 15, 2007 5:11 pm
Postitas hulkur
Landy kirjutas:Statoli küttepuudele vast katsiis ei leine.. :wink:
Aktsiis mitte, küll aga oli vist 1. juulist k.a. 5% km asemel standartne 18%

Postitatud: T Mai 15, 2007 5:30 pm
Postitas reimo
See sõiduauto erisoodustusmaksu tõstmine paneb paneb jälle mõtlema mingi poolpiduse N1 kat. auto (vaheseinaga buss, kuhu midagi eriti ei mahu vms.) peale... (praegu oli plaan osta firmale sõiduauto ja kaubikuna vajadusel pruukida Jeepi)
Samas hakatakse mingi hetk ilmselt rohkem nende maksustamisega ka tegelema, praegu vist maksavad kaubikult erisoodustust (või peavad päevikut) ainult mõned üksikud aktiivsed

Postitatud: T Mai 15, 2007 5:37 pm
Postitas Landy
On ju avalik saladus, et sõidulehtede genereerimsieks lausa programmid on välja mõeldud. Annad kuu alguse ja lõppnäidu ning mõne programmi puhul veel mõne väärtuse ja tehakse sulle tabel valmis.

Postitatud: T Mai 15, 2007 5:43 pm
Postitas reimo
Landy kirjutas:On ju avalik saladus, et sõidulehtede genereerimsieks lausa programmid on välja mõeldud. Annad kuu alguse ja lõppnäidu ning mõne programmi puhul veel mõne väärtuse ja tehakse sulle tabel valmis.
Ja kui siis keegi pühapäeval perega ringi liikudes tagant sisse sõidab, siis just see üks ja ainumas kord tegid erasõitu millelt järgmise kuu alguses maksu maksad :twisted:
Aga 4k on juba selline summa, mille puhul hakkad mõtlema päeviku joonistamisele...

Postitatud: T Mai 15, 2007 6:00 pm
Postitas Mell
reimo kirjutas:See sõiduauto erisoodustusmaksu tõstmine paneb paneb jälle mõtlema mingi poolpiduse N1 kat. auto (vaheseinaga buss, kuhu midagi eriti ei mahu vms.) peale... (praegu oli plaan osta firmale sõiduauto ja kaubikuna vajadusel pruukida Jeepi)
Samas hakatakse mingi hetk ilmselt rohkem nende maksustamisega ka tegelema, praegu vist maksavad kaubikult erisoodustust (või peavad päevikut) ainult mõned üksikud aktiivsed
Teatavasti paljudes riikides kahekohalisi maastureid nn.kaubikutena palju liikumas.Ilmselt jõuab ka meil see aeg katte :(

Postitatud: T Mai 15, 2007 6:35 pm
Postitas 414 AVM
To Reimo:
Ja kui siis keegi pühapäeval perega ringi liikudes tagant sisse sõidab...

..no siis tuled just või siis siirdud komandeeringusse 8) .

Postitatud: T Mai 15, 2007 6:51 pm
Postitas Landy
Mell kirjutas:Teatavasti paljudes riikides kahekohalisi maastureid nn.kaubikutena palju liikumas.Ilmselt jõuab ka meil see aeg katte :
Õnneks ka 5-kohalisi, nagu LR Defender 110 CrewCab ja Defender 130, mis õnneks väikevokiteks kalssifitseeruvad.

Postitatud: T Mai 15, 2007 7:11 pm
Postitas 414 AVM
Landy kirjutas:Hmm.. kui diisli liitrile 2 kr juurde väänatkse, siis hakkan ma küll "kodukootud" biokütusle rohekm mõtlema.

Oma bensumootoriga "vanakesele" tuleb vist puugaasi generator peale panna. Statoli küttepuudele vast katsiis ei leine.. :wink:
Läbi minu auto pihustite kaob kuus keskmiselt 220 liitrit dislat. Kui ma arvestustega puusse ei läinud, siis suureneb arve u. 343.- kuus. Kamoon, üldise hinnatõusu taustal on see küll suht märkamatu suurus.
Mina küll selle kokkuhoiu nimel küüslaugumaitselise päevalilleõliga sõitma ei hakka :wink: .

Postitatud: T Mai 15, 2007 7:28 pm
Postitas reimo
Landy kirjutas:
Mell kirjutas:Teatavasti paljudes riikides kahekohalisi maastureid nn.kaubikutena palju liikumas.Ilmselt jõuab ka meil see aeg katte :
Õnneks ka 5-kohalisi, nagu LR Defender 110 CrewCab ja Defender 130, mis õnneks väikevokiteks kalssifitseeruvad.
Midagi sellist ma poolpiduse kaubiku all mõtlesingi - vahet pole kas maastur, buss või pirukas (Doblost ka viiakohaline vaheseinaga versioon olemas) - see sein seal vahel piirab kaubaveo võimalused üsna väikeseks, aga mul on min. 3 kohta vaja, et ei peaks lasteaia ringi jaoks kodus autot vahetama.
Muidugi olemas ka pikapid, aga pidada mitut maasturit pole nagu mõtet, ja töövahendiga metsas tuleb varem tagasi keerata :(

Postitatud: T Mai 15, 2007 8:59 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:On ju avalik saladus, et sõidulehtede genereerimsieks lausa programmid on välja mõeldud. Annad kuu alguse ja lõppnäidu ning mõne programmi puhul veel mõne väärtuse ja tehakse sulle tabel valmis.
Kust saab ?

Postitatud: T Mai 15, 2007 9:06 pm
Postitas suzi
Muide kõik kastiga maasturid saab kah kaubikuna arvele võtta. N1G ning ülevaatus ainult iga aasta.