UAZ erinevad modifikatsioonid
Postitatud: N Aug 19, 2004 11:45 pm
Uurisin lehte:
http://www.vif2.ru/users/sovavto/uaz/3151-e.htm ja
ja sealt jäi silma, et UAZ-31519 on teistest 8 cm, suurema kliirentsiga.
Oskab keegi seletada, kuidas see on saavutatud?
http://www.vif2.ru/users/sovavto/uaz/469-e.htm
uurides ei suutnud ma aru saada mis on 469 ja B vahe ?
P.S. Paneks ka UAZ'ile sihukese käru sappa

siis linnarahvas keeraks ilmselt pead tänaval kahekorra
http://www.vif2.ru/users/sovavto/uaz/3151-e.htm ja
ja sealt jäi silma, et UAZ-31519 on teistest 8 cm, suurema kliirentsiga.
Oskab keegi seletada, kuidas see on saavutatud?
http://www.vif2.ru/users/sovavto/uaz/469-e.htm
uurides ei suutnud ma aru saada mis on 469 ja B vahe ?
P.S. Paneks ka UAZ'ile sihukese käru sappa

siis linnarahvas keeraks ilmselt pead tänaval kahekorra
on vahe kaunis selgesti näha. Diffrikorpused on hoopis väiksemad kui 469B'l ja auto seisab kriipsu võrra kõrgemal (ametlikult on 469 lähenemis ja kaugenemisnurgad 2 kraadi paremad kui "B"'l). Reduktorsilla diffri ülekanne oli 2,77 ja rattareduktoreil 1,94 (kokku siis 5,38 ). Samuti olid reduktorsillad "kolhoosi" omadest 20kg raskemad. Olid ka väiksed erinevused varustuses (küünlad, jagaja jm).[/url]