1. leht 1-st

UAZ erinevad modifikatsioonid

Postitatud: N Aug 19, 2004 11:45 pm
Postitas Landy
Uurisin lehte:
http://www.vif2.ru/users/sovavto/uaz/3151-e.htm ja
ja sealt jäi silma, et UAZ-31519 on teistest 8 cm, suurema kliirentsiga.
Oskab keegi seletada, kuidas see on saavutatud?


http://www.vif2.ru/users/sovavto/uaz/469-e.htm
uurides ei suutnud ma aru saada mis on 469 ja B vahe ?

P.S. Paneks ka UAZ'ile sihukese käru sappa
Pilt
siis linnarahvas keeraks ilmselt pead tänaval kahekorra

Re: UAZ erinevad modifikatsioonid

Postitatud: R Aug 20, 2004 1:05 am
Postitas ottocar
B peaks olema otsa reduktoritega ja see 8cm äkki on sellest, et tal on sõjaväe sillad??? Silla keskosa on kõrgemal tänu otsa reduktoritele ja silla tihfri korpus on kah väiksem. Äkki?

Postitatud: R Aug 20, 2004 9:36 pm
Postitas priit
469 on jah reduktorsildadega, kui hoolega vaadata ntx. seda pilti Pilt on vahe kaunis selgesti näha. Diffrikorpused on hoopis väiksemad kui 469B'l ja auto seisab kriipsu võrra kõrgemal (ametlikult on 469 lähenemis ja kaugenemisnurgad 2 kraadi paremad kui "B"'l). Reduktorsilla diffri ülekanne oli 2,77 ja rattareduktoreil 1,94 (kokku siis 5,38 ). Samuti olid reduktorsillad "kolhoosi" omadest 20kg raskemad. Olid ka väiksed erinevused varustuses (küünlad, jagaja jm).[/url]