1. leht 1-st
esisild iseenesest sisse
Postitatud: T Mai 15, 2007 8:35 am
Postitas nissan
autoks 99a 2,8 patrol.Paar sellist juhust ,nagu esisild läheks ise sisse ,või midagi taolist ,sõites hakkab kahisema,jääd seisma ,liigutad 4 vedu hooba ,lased tagasi kõik ok.Ja see on siis kui auto on kauem seisnud.Kas on ka mingi lahendus ja kas võib midagi ära ka lõhkuda?
Postitatud: T Mai 15, 2007 9:43 am
Postitas jr
Ees automaatsed rummulukud? Siis on võimalus, et nood perses ja ei lukusta ennast lahti.
Postitatud: T Mai 15, 2007 9:48 am
Postitas MahviaDeTyrk
Või on automaathubidel laagrid kehvad ja veab hubid poolkinni
Re: esisild iseenesest sisse
Postitatud: T Mai 15, 2007 10:18 am
Postitas rommi
nissan kirjutas:autoks 99a 2,8 patrol.Paar sellist juhust ,nagu esisild läheks ise sisse ,või midagi taolist ,sõites hakkab kahisema,jääd seisma ,liigutad 4 vedu hooba ,lased tagasi kõik ok.Ja see on siis kui auto on kauem seisnud.Kas on ka mingi lahendus ja kas võib midagi ära ka lõhkuda?
iseenesest, kui kastist 4vedu väljas ja lahtine differ siis otseselt midagi lõhkuda ei tohiks. Kindlam oleks muidugi hubid lahti võtta ja üle vaadata. Äkki mõni tarkpea on igaks juhuks paksu määret täis löönud.
Postitatud: T Mai 15, 2007 1:18 pm
Postitas jr
Niipalju lõhub, et automaatrummuluku hambumuse keerab peesse, kui see kaasa jookseb pooles vinnas.
Postitatud: T Mai 15, 2007 7:32 pm
Postitas hmm
See, et Patroli auomaathubid hakkavad ennst ise sisse lülima (sealjuures käib päris kõva tümakas) on tüüpviga, mis hakkab esinaema ca´ 200 000 läbisõidu juures. Mul on olnud kaks 2,8 Patroli ja mõlemal on see viga ilmnenud. Kiireks remondiks võib automaathubid jõuga võtmest sisse keerata, siis ei lõhu midagi ära aga veab esidifrit kogu aeg kaasa. Vedu saab lülitada kastist. Lahendus on uued hubid. Ma ei tea kedagi, kes suudaks neid remontida. Ise pagaldasin manuaal hubid.
Postitatud: K Mai 16, 2007 9:08 pm
Postitas nissan
lolll küsimus ,aga mis need hubid endast kujutavad .või kuidas kontrollida,ja remontida ja palju maksab, kas on võimalus et suure hoopealt lülitub sisse ,praegalt on ainult koha pealt minekuga ?
Postitatud: K Mai 16, 2007 9:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=2568&highlight=hub - Loe sealt nt.
http://offroadservice.ee/index.php?page=44&lang=est - vajadusel osta sealt nt.
Kui on miski mittetkorrektselt töötav automaat - siis võib ta igasuguse kiiruse pealt sisse lülituda - ega juhtugi suurt hullu midagi selle peale - hakkab esisillas igasugu kraami kaasa vedama.
Postitatud: K Juun 27, 2007 5:57 pm
Postitas hummel
Mul on need autol suure külmaga ka üritanud harva end sisse lülida. Saksakeelne kasutajamanuaal (võtsin juhuslikult ette antud koha) ütleb selle kohta, et tegemist on õli/määrde hangumisel külma masina puhul (automaathubide puhul?) normaalse nähtusega.
Soovitatakse külma ilmaga alustada sõitu alati neliveoga ja natukese aja pärast lülitada esisild välja. Muidu kostvat mürtsatusi ja rikub mehhanisme ka.
Ei tea, kas ma sain õigesti aru, kuid mulle jäi mulje nagu peituks kurja juur hoopis käigu- või vahekastis.
Postitatud: K Juun 27, 2007 6:24 pm
Postitas hmm
Ega sul ometi vahekastist vedu ise siise ei lähe. Tavaliselt on jama ikka selles, et kardaan seisab ja kui siis hub mingil hetkel otsustab ise hoo pealt lülituda siis käi päris kõva tümps kuna võllide kiirused on erinevad.
Postitatud: K Juun 27, 2007 7:54 pm
Postitas hummel
Hea küsimus. Ei ole osanud tähelepanelikult sõites tunnetadagi, kustkohast see prõmps on täpsemalt tulnud. On seganud ainult vahel harva talvekülmas kohalt võttes külma masinaga. Sõites ei ole kunagi tunda andma hakanud. Mõtlesin ise ka, et nagu vahekastist ei ole väga loogiline...
Kirjutasin aga siia nii nagu raamatus selgitati. Üritan mingi aeg manuaali uuesti autost ette võtta ja veelkord täpselt teksti süveneda. Eks panen ka kirja siis.
Postitatud: N Juun 28, 2007 12:28 am
Postitas jr
Küll ta hubidest tümpsub. Üldiselt kipub pahatihti rattalaagri määre valguma näiteks Patrolil ka hubi vahele, mis seal külma ilmaga aga segab korralikul moel hubi toimimist. Soovitav on aeg ajalt hube hooldada, võttes need maha ja pesta a'la bensuga puhtaks, kerge kiht valget kõrgsurve määret peale ja sisse tagasi. MQ160 seeria Patrolil oli suht tüütu viga, mida tuli pidevalt korrigeerida.
Postitatud: L Juul 14, 2007 6:01 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:kerge kiht valget kõrgsurve määret peale ja sisse tagasi.
Ehk sa täpsustaksid mis määre see olema peaks.
Ja mis määret oleks kõige õigem kasutada manuaalsete hubide korral ?
Ma pole päris kindel milline on nede automaatide siseehitus mida saab rattavõtmega kinni keerata - aga ma kujutan ette milline see olla võiks - ja kui see on selline nagu ma arvan olevat, siis võib probleeme vältida/kõrvaldada vabalt sellega et viskad koonused, koonuse taguse seibi ja vedru seest minema ja hakkadki alati võtmega kinni lahti keerama.