1. leht 1-st
Peale metsas käiku alati rool "kõver"
Postitatud: T Juul 04, 2017 8:20 pm
Postitas CayenneTurbo
Kas see on normaalne, et peale igat metsas käiku tõmbab rooli "kõveraks", st kui rooli sirgelt hoida sõidab auto kas vasakule või paremale.
Ei jaksa neid sillaregulle teha enam
Ühesõnaga kas see on tavaline asi, et nii juhtub? Autoks Jeep WJ (tean, et rooli paika keeramiseks pole vaja sillaregulli teha).
Re: Peale metsas käiku alati rool "kõver"
Postitatud: T Juul 04, 2017 8:50 pm
Postitas kkaaleste
CayenneTurbo kirjutas:Kas see on normaalne, et peale igat metsas käiku tõmbab rooli "kõveraks", st kui rooli sirgelt hoida sõidab auto kas vasakule või paremale.
Ei jaksa neid sillaregulle teha enam
Ühesõnaga kas see on tavaline asi, et nii juhtub? Autoks Jeep WJ (tean, et rooli paika keeramiseks pole vaja sillaregulli teha).
TÄIESTI TAVALINE ASI

Enda lc-l sai teha kõik vardad uued tummised + natuke jämedamad rooliotsad.
Re: Peale metsas käiku alati rool "kõver"
Postitatud: T Juul 04, 2017 9:23 pm
Postitas helar
CayenneTurbo kirjutas:Kas see on normaalne, et peale igat metsas käiku tõmbab rooli "kõveraks", st kui rooli sirgelt hoida sõidab auto kas vasakule või paremale.
Ei jaksa neid sillaregulle teha enam
Ühesõnaga kas see on tavaline asi, et nii juhtub? Autoks Jeep WJ (tean, et rooli paika keeramiseks pole vaja sillaregulli teha).
Kui see varras juba korra kõveraks sõita ,siis piisab ka ratta vastu äärekivi keeramisest ,et uuesti banaan on . Tee tummisem roolivarras. Igasugune vinklisita pealekeevitamine unusta ära.
Re: Peale metsas käiku alati rool "kõver"
Postitatud: T Juul 04, 2017 9:38 pm
Postitas maksipoiss
Siit
https://offex.pl/heavy-duty-tie-rod-jks ... wj-wg.html saab enamvähem aimu mis torust tugevam tükk teha.
Re: Peale metsas käiku alati rool "kõver"
Postitatud: T Juul 04, 2017 11:08 pm
Postitas CayenneTurbo
Tänud, asi selge....tuleb siis tugevam roolivarras meisterdada
