1. leht 1-st

LC 80 sillalukud

Postitatud: P Juun 25, 2017 8:57 pm
Postitas CruiserLand
Selline küsimus, kõigepealt lihtsalt, et kas 80-l peab sillad ära vahetama kui lukud diffrisse panna?
Mul praegu lukkudeta sillad, ainult keskdiffer lukuga. Olen juttu kuulnud, et selleks, et lukkudega sillad saada, peab sillad ära vahetama.
Olge head palun, selgitage, mis erinevus on lukkudega ja lukkudeta silla korpustel? Milles erinevus seisneb?
Kuidas saab ARB lukud lihtsalt paigaldada koos muidugi atribuutikaga ja originaal sillalukke pole võimalik paigaldada lukkudeta sillale?
Suurem teema ju piirdub differentsiaali korpusesse? Okei... muidugi hubid ka.

Re: LC 80 sillalukud

Postitatud: P Juun 25, 2017 10:07 pm
Postitas Praks1
Need on täiesti erinevad sillad,tavalise silla sisse saad Arb või muu sarnase asja.

Re: LC 80 sillalukud

Postitatud: E Juun 26, 2017 8:36 am
Postitas uputaja
Sukal on ava teise kujuga. Kasuta ARB toodangut. Saad lihcama vaevaga.

Kui ostad mingid pasaks mädanenud sillarisud, siis arvesta, et rem+vahetus on olulislet rohkem eur. kui lukk+ paigaldus.

Kõige mõistlikumat hinda pakub lukule ja paigaldusele vast Offroadservice.ee Marek. Ta selle maaletooja.

Re: LC 80 sillalukud

Postitatud: T Juun 27, 2017 10:36 am
Postitas runn
Ei ole sukkadega suurt probleemi kui õhuga frees käes püsib :P lisaks vaja
+2 pikka tikkpolti sillale + lukuga silla komlektsed dirffikorpused
Tavaline 41101-60100 lukkuga 41101-60120

Originaal lukuga peab vahetama kindlasti ka 2 pooltelge. Miks .... uurib puurib ise (google aga on ka RAAMATUD veel)

Et saaks originaal elektriga lukkumootorid käima on vaja ka nuppu + aju ning elektri teadmisi... 8)

Mul on pakkuda ka õhuga lukkud mis on odavamad kui elektrilised ja ka töökindlamad.
Offroad autos on ikka kompressor siis on ta lihtsalt statsionaarne :idea:

Kui sul muidugi taga sild c-klipiga siis ... :(

Re: LC 80 sillalukud

Postitatud: T Juun 27, 2017 2:05 pm
Postitas uputaja
runn kirjutas:Ei ole sukkadega suurt probleemi kui õhuga frees käes püsib :P lisaks vaja
+2 pikka tikkpolti sillale + lukuga silla komlektsed dirffikorpused
Tavaline 41101-60100 lukkuga 41101-60120

Originaal lukuga peab vahetama kindlasti ka 2 pooltelge. Miks .... uurib puurib ise (google aga on ka RAAMATUD veel)

Et saaks originaal elektriga lukkumootorid käima on vaja ka nuppu + aju ning elektri teadmisi... 8)

Mul on pakkuda ka õhuga lukkud mis on odavamad kui elektrilised ja ka töökindlamad.
Offroad autos on ikka kompressor siis on ta lihtsalt statsionaarne :idea:

Kui sul muidugi taga sild c-klipiga siis ... :(
Ära aja noortel assja põnevaks.

Tagant piisab vasaku pooltelje vahetusest millel pikem nuut. Poolass sama mis HJ61 Cruiseril.

Samati sobivad esisilda külge kõik LC 40/60/70 toodetud hubid.

Re: LC 80 sillalukud

Postitatud: T Juun 27, 2017 7:45 pm
Postitas CruiserLand
Nüüd sai ikka pilt palju selgemaks :D
Tänud, kes vaevusid vastama! Teate isegi... algajate värk! :D Auto sai soetatud ja nüüd tuleb hulga õppida, seega, ärge pahandage, kui midagi tobedat jälle küsima tulen. :)

Re: LC 80 sillalukud

Postitatud: T Juun 27, 2017 11:18 pm
Postitas Landy
Runn, jutt selllest samast LC80-st, mida Jünger novemebrikuisel kliendiüritusel roolis ja kus sa isegi piloodina osalesid.