1. leht 2-st

Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 3:18 pm
Postitas amevier
Kuulsin sellist lugu, et diisli kütusefiltri paigaldamisel võib filtri kütuse asemel täita mineraalse õliga - pidi hästi ära määrima kõrgsurvepumba ja muu kütusesüsteemi.
Kas on nii?

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 3:47 pm
Postitas RistoRR
Kindlasti mitte

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 4:19 pm
Postitas traatjalg
Vanematel diislitel sai alati nii tehtud (lc 70 90) õliks ainult 2 taktilise õli.Uued saavad iga tankimine 0,5l paagi kohta õli juurde.

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 5:27 pm
Postitas puhvel
traatjalg kirjutas:Vanematel diislitel sai alati nii tehtud (lc 70 90) õliks ainult 2 taktilise õli.Uued saavad iga tankimine 0,5l paagi kohta õli juurde.
Ja mis õli iga tankimine juurde ja kustmaalt algavad uued ja kas kõik targad on sellega nõus, et õli paaki juurde.
Nii vähe küsimusi tuli :)

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 7:20 pm
Postitas Ax
Jätke see õli teema diislile. Meil on piisavalt normaalne küte. Kui tahate pumpa ja pihusteid p..sse keerata siis andke minna. Vanemad masuudipressid (aastast siis kui mammuti sitt veel soe oli) põletavad kõik läbi. Igasugu CRD ei taha lisaks mingit läga.

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 7:39 pm
Postitas amevier
Selge see, et vanakooli pillide teema ja ära ta põleb, aga mul tekib see küsimus, et kas filtrielement peale õlitamist oma tööd samahästi teeb?

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 9:27 pm
Postitas al
amevier kirjutas:Kuulsin sellist lugu, et diisli kütusefiltri paigaldamisel võib filtri kütuse asemel täita mineraalse õliga - pidi hästi ära määrima kõrgsurvepumba ja muu kütusesüsteemi.
Kas on nii?
No ma tahaks näha, kuidas suvaline mineraalõli suudab end läbi filterelemendi suruda ja hiljem veel pumbast-pihustitest. Mõni kodanik sõidab vanade diislitega kasutatud hüdroõliga ja isegi see, kordades vedelam ollus ei mahtuvat kütusefiltrist läbi.
Mingi jutt kütusepumpade ja pihustite määrimisest on minu jaoks arusaamatu müstika, kas tanklast tõesti nii s---ta kütust saab, et veel endale probleeme otsida?
Varemalt valati vahetuse ajal lihtsalt filter enne paigaldust puhast diislit täis, pole vaja pumbata ja mullide pärast muretseda. Soovitan...

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: T Juun 20, 2017 9:35 pm
Postitas v6sa
Ax kirjutas:Jätke see õli teema diislile. Meil on piisavalt normaalne küte. Kui tahate pumpa ja pihusteid p..sse keerata siis andke minna. Vanemad masuudipressid (aastast siis kui mammuti sitt veel soe oli) põletavad kõik läbi. Igasugu CRD ei taha lisaks mingit läga.
Jaajaa, see on meie kliima eripära, et siia uuena müüdud autodel tekiva pihustiprobleemid hiljemalt 200 kkm pealt, Saksas hakkavad samad jamad poole milli pealt. Kütus seda ei põhjusta, kuna vastab alati standardile.

Kes viitsib, siis me natuke ühes teises foorumis arutlesime 2T õli lisamise mõttekuse üle:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31072&

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: K Juun 21, 2017 9:08 am
Postitas poiss
Oleneb tanklast ja kütusest. Maakohtade ja sitakatanklate laialdane probleem. Minu mb mootor (kangiga ridapump) saab küll mineraalse 2t õli läbiajamises edukalt hakkama. Ja mootori töötamise hääles on ka võhikule vahe sees. Muidugi kui saab kuulda nn before/after. Pederingi tankla jääb kahjuks kaugele, sitakatankla aga omas külas.

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: K Juun 21, 2017 11:14 am
Postitas v6sa
Ei ole ka 100% pederingis tankinud autodel pihustiprobleemid võõrad :cry:

Minu I põlve CDI käib samuti pehmemalt segukütusel ning V silindri pihusti korrektsiuoonarv on aastaga ühe ühiku langenud. Mulle sellest piisab.

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: K Juun 21, 2017 12:38 pm
Postitas ahto42
2005 2,2 common rail x-trail sõitis 5 aastat/75tkm(170-245t km) 2t õli(jaso FB) segatud paaki suhtes u 1/200L ja ei ühtegi pihusti ja pumba pbrobleemi, tiksumine pehmem. Jummal teab palju varem läbisõit oli.
Praegu 2012 2,0 x-trail Renault diisel ja kübemefiltriga, ja õli nüüd jaso FC low ash. Suhe sama ja pole mingit tuld põlema löönud. Usun, et ei löö ka õli pärast, kuna see suhe lahjem kui saesegu ja 2t õli põleb hästi.

Seletage mulle lollile, kui tihedale metallpindade kokkupuutele lisatakse natuke libestit juurde ja põhjustab kohe nende pindade kiire kulumise ja kokkujooksu? Minu mõistus ütleb, et libedam pind hoiab pigem kulumist ära.

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: K Juun 21, 2017 5:29 pm
Postitas traatjalg
LC 120 ne D4D mootor saab 50 liitri peale pool liitrit õli ja ka midagi ei tossa.Ülevaatusel ka kõik normis.

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: K Juun 21, 2017 11:00 pm
Postitas al
ahto42 kirjutas:...
Seletage mulle lollile, kui tihedale metallpindade kokkupuutele lisatakse natuke libestit juurde ja põhjustab kohe nende pindade kiire kulumise ja kokkujooksu? Minu mõistus ütleb, et libedam pind hoiab pigem kulumist ära.
Küsimus ei olnud natukeses 2T õli lisamises, (mida julgeks isegi soovitada) vaid kütusefiltri silmini mootoriõli täisvalamises. Pole siukest eksperimentaal masinat kus katsetada, aga pakun, et käima see ei lähe/jää

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: K Juun 21, 2017 11:36 pm
Postitas traatjalg
Küsimus ei olnud natukeses 2T õli lisamises, (mida julgeks isegi soovitada) vaid kütusefiltri silmini mootoriõli täisvalamises. Pole siukest eksperimentaal masinat kus katsetada, aga pakun, et käima see ei lähe/jää
Läheb käima ja käib võid kas või sõita sellega ( vanema dislaga) ühisanum mootoriga ei ole proovinud,vanemad käivad nagu midagi ei oleks viga. Alla 5c ei taha hästi käivituda. Meil siin oli kasutaja Parun kui soovib võib pikalt rääkida kuidas õli (kasutatud) mootoriküttena kasutada.Aga ega vist tänapäevase diisli filtri silmini täiskallamine riskivaba ei ole.Paagitäiele 500g halba ei tee.

Re: Kütusefiltri paigaldamine õliga

Postitatud: N Juun 22, 2017 8:14 am
Postitas ahto42
Sama asja tegi sõber oma Almera 2.0 diisliga aga pani ainult ATF õliga, et pumpa ja pihusteid pesta.