1. leht 2-st
K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: R Juun 09, 2017 5:28 pm
Postitas Warlock
Tere,
Mure selles, et autoga vaja käru vedada, kuid masinat on tõstetud, ning seetõttu jääb haakes käru paha nurga alla ja käru tagumine ots käib suurematest aukudest läbi sõites, vastu maad. Mõte on tuua kärukonks alla poole, mis polegi teab mis keeruline, kuid siis jääks ta metsas sõites liiga madalale ja tõenäoliselt saaks millalgi kannatada. Keegi ehk omab kogemusi või on nõus ehitama konksu, mis on teisaldatav ja mille autopoolne osa jääb sama kõrgele, kui hetkel olemas olev konks.
Head mõtted ja lahendused on väga teretulnud.
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: R Juun 09, 2017 6:43 pm
Postitas TRANSIIT
Pead leidma treiali kes tooriku otsa munaka treib, siis ühe hea sepa kes toorikust konksu sepistab. kokku keevitatud ei kõlba. konksu kere poolne raam, jällegi hea keevitaja juurde kes selle ümber modib.
P:S: Teadmiseks see ei ole lubatud. paljugi mis
jõudu
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: R Juun 09, 2017 6:57 pm
Postitas donalds
Kuskilt silma, kõrva jäänud, et vastavaid konksu adapterid olemas, mis nagu võimaldavad maasturiga tava käru vedada, keegi isegi rentis neid kärudega koos...
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: R Juun 09, 2017 8:31 pm
Postitas marauder
Olen teinud USAkate stiilis - auto küljes nelikant toru, kuhu sisse läheb siis väiksemast nelikant torust tehtud konksu süsteema. Selle teed täpselt nii pika kui vaja on.
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: R Juun 09, 2017 11:30 pm
Postitas Landy
marauder kirjutas:Olen teinud USAkate stiilis - auto küljes nelikant toru, kuhu sisse läheb siis väiksemast nelikant torust tehtud konksu süsteema. Selle teed täpselt nii pika kui vaja on.
See kõige lihtsam ja praktilisem lahendus.Nelikatatoru teises otsas on lukustusstapp splindiga,msi välja ei paista ja ees on pingutuspolt, et ei loksusk.

Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 1:28 am
Postitas Warlock
Mul endal oli esimene môte samuti see, kahe nelikanttoruga lahendus. Saab täpselt nii madalale lasta kui vaja vôi siis isegi teha mitu kôrgust. Landy lahendus pole ka paha aga olemasolevale konksuraamile sobivale kôrgusele vôimatu paigaldada, sest raam on tagant kinnine. Nelikanttoru aga saab keevitada vertikaalselt, praeguse konksu asemele.
Kas marauder on huvitatud sellise tegemisest vôi oskab keegi soovitada head tegijat, sest ise kedagi ei tea ega tunne, kes sellise lahenduse teha vôiks.
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 5:30 am
Postitas mud monster
Kui ma õieti mäletan siis Tartus Texas servises olid sellised erinevad versioonid riiulis olemas.
www.tx.ee Helista ja küsi Indreku käest.
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 11:44 am
Postitas marauder
Warlock kirjutas:Mul endal oli esimene môte samuti see, kahe nelikant toruga lahendus. Saab täpselt nii madalale lasta kui vaja vôi siis isegi teha mitu kôrgust. Landy lahendus pole ka paha aga olemasolevale konksuraamile sobivale kôrgusele vôimatu paigaldada, sest raam on tagant kinnine "LR D2". Nelikant toru aga saab keevitada vertikaalselt, praeguse konksu asemele.
Kas marauder on huvitatud sellise tegemisest vôi oskab keegi soovitada head tegijat, sest ise kedagi ei tea ega tunne, kes sellise lahenduse teha vôiks.
Kasutaja tuningman võibolla viitsib kokku siristada ühe sulle. Aga sul vist vaja auto pool ka keevitada, siis jääb asukoht kehvaks...
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 12:47 pm
Postitas 1500ram
Vedeleb 1 selline:
http://fotoalbum.ee/photos/klemmm/111018827
40 mm toru. Kandilise toru sees on raudkang. Sobis täpselt ram 1500 auku ja kannatas raskeid koormaid.
Asub padisel
53980192
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 8:43 pm
Postitas Warlock
Visandasin Paintis enda põhimõttelise mõtte, milline peaks lahendus olema. Ram1500 pakutav kärukonks tundub hea tummine aga ma peaks endale ikka vertikaalse kinnituse tegema.
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 9:23 pm
Postitas LR90
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 9:39 pm
Postitas Landy
Terahs on üldse tootnud Disco Ii jaoks viit (kui peast õieti mäletan) erinevat hakkekonksu lahendust. Sul on neits kõige kompaktsem. Lissk lugematau hilk B-osa tootjaid.
Disco II jaoks on nii tehase poolt (USA ja Aafrika turule), kui kolmandate tootajate valikus kanttoruga lahendused olemas.
Imedepõllul oleme selliseid isegi pruugituna müünud.

- DSCN4553.JPG (129.13 KiB) Vaadatud 5133 korda
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 10:06 pm
Postitas Warlock
See nelikanttoruga horisontaalne lahendus oleks täiesti arvestatav juhul, kui mul poleks enda autol seda suurt konksu raami. Ma ei usu, et olemasoleva välja vahetamine tuleb odavam, kui teha selline lahendus, mille joonistasin.
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 10:46 pm
Postitas Landy
Sinu välja pakutud lahendust võid elusast peast näha Imedepõllul müügil oleva Disco 2 küljes:
http://www.imedepold.ee/galerii/index.p ... a/DSCN3536
Selle konkreetse auto ja konksuga on pikalt veetud suuri autotreilerieid (võistlusustod) ja muud nodi.
Re: K: Kärukonksu modifitseerimine
Postitatud: L Juun 10, 2017 11:43 pm
Postitas Warlock
Niisama vaatamine ei annaks vast midagi, kui selle sealt ära saaks osta "ilma autota", siis juba oleks asjal jumet
