1. leht 1-st
õlirõhk
Postitatud: T Mai 08, 2007 4:14 pm
Postitas aksel
Eelmine aasta hankisin ka UAZ 469,kuna mootor oli nii kohv siis sai mootoril tehtud suurem remont.Panime uued kolvid,rõngad,hülsid,klapisääre tihendid,saaled. Esialgu väntvõlli ei puutunud,sai lihtsalt uued saaled pandud. Aga nüüd kui mootor soojeneb kaob õlirõhk(kukub alla 1),külma mootoriga rõhk olemas. Kas õlipumpa saab ka kuidagi "trammimaks" timmida või on väntvõll nahkas ,või miskit muud veel viga

?
Postitatud: T Mai 08, 2007 4:51 pm
Postitas v6sa
Kas õlirõhk usaldusväärse manomeetriga kontrollitud? Auto enda oma võib isuga valetada.
Õlipumba kohta ehk vastavad kogenumad.
Re: õlirõhk
Postitatud: T Mai 08, 2007 4:57 pm
Postitas mangasar
Õlirõhk sõltub oluliselt ka õli kvaliteedist ja temperatuurist. Vana termostaadiga mis hoidis 70 kraadi ja 10W40 mineraalõliga oli minu UAZ-il õlirõhk soojast peast 2 ati panin uue termostaadi ja temp tõusid 90 peale ning õlirõhk kukkus soojast peast 1 ati peale. Asusin kasutama poolsünt õli ja rõhk püsib 2 kandis.
Postitatud: T Mai 08, 2007 5:08 pm
Postitas MahviaDeTyrk
v6sa kirjutas:
Õlipumba kohta ehk vastavad kogenumad.
A-mis seal suurt mõelda - kui kahtled viska uus pump peale (ei maksa ta suurt midagi)
Endal UAZ'i mootoris 5 at.

õlirõhk
Postitatud: K Mai 09, 2007 8:07 am
Postitas t6nu
mul kukub ka tühikäigul sooja mootoriga alla 1, sõidu ajal on 2...3, kui madalamaks kipub jääma, hakkab õlikogus miinimumi kanti jõudma, kallan liitri peale. õlirõhu tule vilksatust olen vaid paari korral näinud.
Postitatud: K Mai 09, 2007 8:22 am
Postitas GC
Uazikul minu teada võib õlirõhk kaduda ka nukkvõlli ja selle saalede vahelt.
Postitatud: K Mai 09, 2007 8:40 am
Postitas jr
Eks see rõhk sul ikka kas väntvõlli saalede, kepsusaalede või nukkvõllisaalede vahelt plehku pistab. Sa ju niikuinii väntvõlli üle ei mõõtnud vaid pistsid lihtsa vastupanu teed minnes lihtsalt uued saaled. Ja ega sa ka ju väntvõlli sees olevaid õlikanaleid puhtaks ei teinud? Korgid saab maha keerata ja kõik ilusti puhtaks pesta. Olen kindel, et augud paska täis ja kanalid poole väiksemad kõik. Meil oli peale remonti tühikäik sooja mootoriga 2-3 ja sõites 4-5.