1. leht 2-st

Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitatud: T Aug 17, 2004 7:07 pm
Postitas unicweb
Probleemid algasid sellega, et jagaja jala dift oli purunenud.
Peale jala remonti masin enam ei käivitu. Süüde
sai õigeks pandud hooratta märgi ja 1. silindri järgi.
Säde on olemas kütus ka.
Milles võib viga olla?

Unicweb

Postitatud: T Aug 17, 2004 8:15 pm
Postitas al
Kui asi piisavalt kulunud on, õnnestub jagaja ka 180 kraadi valesti peale panna. Ise proovisin järgi.
teine kahtlus, kui kontaktivaba süüde on, see eeldab väga täpset süütemomendi seadmist.

Postitatud: T Aug 17, 2004 8:45 pm
Postitas unicweb
Jagaja on täiesti uus.
Kas jagaja jalga on ka võimalik kuidagi valesti panna? (vist mitte)

Postitatud: K Aug 18, 2004 7:58 am
Postitas daffid
180* ei oma t2htsust kui sa niiehknaa syyte uuesti paika paned, niiet unusta see jalg :-)

S2de on ylepea? :-)
Syytej2rjekord on 6ige ?

kui need tingimused on t2idetud ja benssu ka antakse siis k2ib. eeldades et kolvid on silindrites ja klapid liiguvad 6iges rytmis ;-)

daffid

Postitatud: K Aug 18, 2004 9:53 am
Postitas al
Kui õieti mäletan, siis jagaja jalg (see mis ühenduses õlipumba ajamiga) on kaldhammastega ja kui sealt lahti võtta, siis on võimalik valesti kokku lapata.
Aga see on silmaga näha kui 1. sil. paigas ja rootori asendit jälgid.

Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitatud: K Aug 18, 2004 10:13 am
Postitas Martiini
originaal 66-ne mootori hoorattsse on pressitud sisse kuul, mis ongi see märk mille järgi 1. silindri süüte paika ajad. Juhul, kui mootorit või hooratast on vahetatud, ei pruugi seal seda kuulikest enam olla või on mingid suvalised kriipsud. Ise jamasin sellega tükk aega.

Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitatud: K Aug 18, 2004 11:45 am
Postitas unicweb
Martiini kirjutas:originaal 66-ne mootori hoorattsse on pressitud sisse kuul, mis ongi see märk mille järgi 1. silindri süüte paika ajad. Juhul, kui mootorit või hooratast on vahetatud, ei pruugi seal seda kuulikest enam olla või on mingid suvalised kriipsud. Ise jamasin sellega tükk aega.
PARANDAN: ikkagi on 1 kuul hooratta peal lisaks veel numbrid. Keerates vändaga ühe tiiru (märgist märgini) on jagaja rootor 1 asendis keerates teise tiiru on rootor 180' teises asendis. mõlemal juhul on 1 silinder üleval.



Imelik on see, et mul on masinal hoorattas 2 kuuli täpselt vastamisi ja ka rootori asend 1. kuuli pealt 2. peale keerates 180* . mõlema kuuli puhul on 1 silinder ülemises asendis.
huvitav on ka se, et 1 ja 8 silindri küünlad on kuivad teised on märjad.

Postitatud: K Aug 18, 2004 3:36 pm
Postitas jr
Veel ideid:
1. Rootori süsipulk - kas ikka annab ühendust kaanele?
2. Kontaktid - kas ikka vahe on olemas?
3. Küünlajuhtmed ikka on õieti peal? Isegi olen vahest järjekorra sassi ajanud ja olnud veendumuses, et JUST nii peabki olema ning siis on keegi tulnud ja kõik mu veendumused purustanud;)
4. Vene värk - täna lihtsalt ei tööta ja nu$$ime ajusid.

Postitatud: K Aug 18, 2004 3:39 pm
Postitas daffid
no okei, silinder yleval kyll.. aga kas on ka survetaktiga tegu :) ? V2ljalaske takti ajal pole m6tet suuremat anda seda s2det.

daffid

Postitatud: K Aug 18, 2004 3:43 pm
Postitas jr
Daffil on point sees jutul. 180 kraadi võib seega asi puus küll olla...vähemalt teoorias on see võimalik. Paar korda uue jagajaga mootorit ähvardada ja asi laheneb iseenesest sama müstiliselt kui probleem alguse sai. Vene metallil kohe on sellised omad tujud;)

Postitatud: K Aug 18, 2004 5:28 pm
Postitas unicweb
Mõistus otsas.
Tundub, et midagi on kapitaalselt valesti või siis jääb mul endal midagi kahe silma vahele.
Kas leidub vastajate hulgas kedagi kes viitsiks mu juurest mingi hetk läbi astuda. Asun Keila kandis. Masin on vaja ikkagi käima saada.
Tänud kõigile kes viitsisid vastata!

kontakt 53 427 163

Hannes

Postitatud: K Aug 18, 2004 7:32 pm
Postitas daffid
kontrollisid sa, et kas syyde on ikka survetakti pihta s2titud? lihtne kontrollida s6rmega .. hoiad n2ppu augul ees ja keegi annab v2nta.. 6hku pressib vihinal kui kolb yles liigub siis on survetakt. kui ei pressi siis on v2ljalasketakt. aitab ka veinipudeli kork, suru 6rnalt kyynlapessa ja v2nta.. survetakti ajal lendab lupsti minema.

j6udu,
daff

Postitatud: N Aug 19, 2004 12:22 am
Postitas jr
Huvitav mis sellest pudelisisust sai, millelt daff korgi võttis :roll:

Postitatud: N Aug 19, 2004 8:22 am
Postitas daffid
no kuule.. oled sa enne kuulnud, et mootorit remonditakse ilma v2ikese garaazi6lle (..veinita) ? ;-)

daff

Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitatud: N Mär 01, 2018 5:45 pm
Postitas Tanel1998
Tere! Minu mootoril seisab jägaja rootor käivitades paigal. Kas on arvatavasti difti viga või suisa hambad maas?