1. leht 2-st
Re: Daihatsu Rocky
Postitatud: R Jaan 19, 2007 1:37 am
Postitas rommi
kalle kirjutas:Väidetavalt olla Daihatsu olnud Toyota emafirma. Järsku on Rocky ja LandCruisery vahekastid sarnased?
Kalle
Toyotafännina on mu kohus see väide ruttu ümber lükata
Esimene Toyota tehti 1935 (A1). Daihatsu tuli alles letti 30a hiljem, mingist asjast tehti koostööd ja praegu kuulub Toyotale. Daihatsu pole kunagi olnud kellegi emafirma ja Toyota pole kunagi kellegi tütarfirma olnud.
allikas:
http://www.toyota.co.jp/en/history/

Re: Daihatsu Rocky
Postitatud: N Mai 03, 2007 8:53 pm
Postitas manev
rommi kirjutas:kalle kirjutas:Väidetavalt olla Daihatsu olnud Toyota emafirma. Järsku on Rocky ja LandCruisery vahekastid sarnased?
Kalle
Toyotafännina on mu kohus see väide ruttu ümber lükata
Esimene Toyota tehti 1935 (A1). Daihatsu tuli alles letti 30a hiljem, mingist asjast tehti koostööd ja praegu kuulub Toyotale. Daihatsu pole kunagi olnud kellegi emafirma ja Toyota pole kunagi kellegi tütarfirma olnud.
allikas:
http://www.toyota.co.jp/en/history/

Selleks ajaks kui esimene TOYOTA valmis sai, oli DAIHATSU juba 18 aastat autosi tootnud. Keda huvitab siis
http://www.daihatsu.com/100/04/index.html
Daihatsu ajalugu
Postitatud: R Mai 04, 2007 2:53 pm
Postitas 10-4
Minul, kui Daihatsu omanikul on nüüd kohus omakorda kodanik manevat väärinfo eest noomida ja korrale kutsuda......
Väär! Kui Toyota tootis oma esimese auto 1935 siis Daihatsu esimene "kolmerattaline auto" toodeti 1930
http://www.daihatsu.com/100/04/01/1930/02.html ja esimene neljarattaline auto 1937
http://www.daihatsu.com/100/04/01/1937/01.html
Seega "päris" auto valmis Daihatsul 2 aastat hiljem, kui Toyotal
Ehk kodanik manev võiks lugeda lingi, mida siia foorumisse paiskab ikka korralikult läbi
Toyota ja Daihatsu sõlmisid koostööleppe aastal 1967
http://www.daihatsu.com/100/04/01/1967/03.html
Ehk aasta hiljem kui Daihatsu oli valmis saanud oma esimese elektriauto.
http://www.daihatsu.com/100/04/02/1970/01.html
Postitatud: R Mai 04, 2007 4:56 pm
Postitas rommi
Daihatsu nimi võeti otseselt kasutusele ikkagi aastal 1951 ja kuni 58 tegeleti ka põhiliselt kolmerattalistega.
Toyota tootis reaalselt 4-rattalisi autosid ja veokaid aastast 1935
Daihatsu ajalugu
Postitatud: R Mai 04, 2007 5:52 pm
Postitas 10-4
Kõik õige rommi. Aga kumbki firma pole teise oma olnud (mul selle kohta ametlikud andmed puuduvad). Tegemist on olnud ikkagi ainult koostööleppega. Ja seal omakandis nad käivad ühiste boksidega messidel sest nad toodavad koostööna sinna maailma nurka autosid. Viimasena tehti 2004 Indoneesia turule Daihatsu Xenia/Toyota Avanza.
http://www.daihatsu.com/100/04/05/2003/05.html
Need omandiküsimused on muidugi segased aga kodulehtedelt pole ma leidnud küll mingit viidet sellele, et üks pool teise ära oleks ostnud.
Aga see polegi ju peamine.
Soovin teistele Daihatsu ja Toyota omanikele head sõidulusti

Re: Daihatsu ajalugu
Postitatud: R Mai 04, 2007 11:53 pm
Postitas rommi
10-4 kirjutas:Kõik õige rommi. Aga kumbki firma pole teise oma olnud (mul selle kohta ametlikud andmed puuduvad).
no seda ma siin algusest peale ju räägingi

Re: Daihatsu ajalugu
Postitatud: L Mai 05, 2007 12:42 am
Postitas hulkur
10-4 kirjutas:
Need omandiküsimused on muidugi segased aga kodulehtedelt pole ma leidnud küll mingit viidet sellele, et üks pool teise ära oleks ostnud.
Siiski...tõe huvides olgu öeldud, et 51,2% Daihatsu omanik on Toyota Motors, seda siis eelmise aasta (2005)
majandusaruande järgi. Seega siiski kapitalistlikus mõttes Toyota omab Daihatsut...
Postitatud: E Dets 29, 2008 7:06 pm
Postitas Inz
leidsin oma vana 1988 aasta Rocky kapoti alt
Toyota kirjadega relee
rohkem pole veel eriti midagi luurata jõudnud
õhtul taskulambi valguses miskit näha pole

Postitatud: L Jaan 03, 2009 10:22 am
Postitas Inz
ehk siis selgitav pildimaterjal

Postitatud: L Jaan 03, 2009 11:24 am
Postitas rommi
Uuri parem mille sillad tal all on!

Postitatud: L Jaan 03, 2009 11:35 am
Postitas Inz
rommi kirjutas:Uuri parem mille sillad tal all on!

kas kusagil on migid kirjad
hakkan varsti esimesel kardaanil risti vahetama
siis hea võimalus uurida
Postitatud: L Jaan 03, 2009 11:43 am
Postitas rommi
Inz kirjutas:rommi kirjutas:Uuri parem mille sillad tal all on!

kas kusagil on migid kirjad
hakkan varsti esimesel kardaanil risti vahetama
siis hea võimalus uurida
no tee pilt algatuseks... difrist ja käändmikest ka nt

Postitatud: N Veebr 19, 2009 10:47 pm
Postitas 10-4
Ma jõuan nüüd siis ka sinna maani, et sillad lähevad laiali. Eks siis pildistab ja näitab mis loom on. Esialgu arvan ikkagai, et tegemist vanade heade traktori/kopatehase (Daihatsu) oma toodanguga. Vähemalt varuosakataloogides tuhnides pole sarnasusi teiste sildadega märganud.
PS. mootori sain just kokku tagasi

ja keretööd hakkavad ka lõppema.
Postitatud: N Veebr 19, 2009 11:02 pm
Postitas Inz
10-4 kirjutas:Ma jõuan nüüd siis ka sinna maani, et sillad lähevad laiali. Eks siis pildistab ja näitab mis loom on. Esialgu arvan ikkagai, et tegemist vanade heade traktori/kopatehase (Daihatsu) oma toodanguga. Vähemalt varuosakataloogides tuhnides pole sarnasusi teiste sildadega märganud.
PS. mootori sain just kokku tagasi

ja keretööd hakkavad ka lõppema.
olen seda teada saanud, et ilma ringi ehitamisetta pole mõtet
suuremaid rattaid omada, jõudu ülekandvad osad on suht täpselt tehtud
ja mingit üle dimensioneerimist nagu sakslaste, venelaste ja usakatega pole
muidugi minu massinal on veitsa madalamad ja laiemad rehvid kui originaalis peax olema
vahepeal juhtus sihukene häda, et kardaan kukks asfaltile
diagnoos: poltide ja mutrite puudulikus
herr insener oli nõus mõned defeka poldid müüma, ok loovutama

et lugupeetud Rocky saaks neljal jalal veereda edasi

Postitatud: N Veebr 19, 2009 11:04 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Inz kirjutas: mingit üle dimensioneerimist nagu sakslaste, venelaste ja usakatega pole
Räägi seda Cheromeestele, et neil on kõik pulikad sildades üledimensioneeritud
