1. leht 1-st
MB G summuti
Postitatud: R Apr 27, 2007 5:57 pm
Postitas Otokas
Sai muretsetud lühike 88 aasta 230 GE. Summuti pütt on läbi ning igasugused kataloogid jätavad mulje, et sellist autot poleks nagu olemaski. Täiesti mäda keskmise püti puhul on see jama, et gaasid tulevad torust sinna sisse külje pealt tagumise otsa ligidalt ning väljuvad tagumisest otsast. Seega on mingi suvalise universaalpüti kasutamine raskendatud. Kas keegi teab, kust seda pütti veel võiks peale Silberi saada või teate kedagi, kes sellise asja ehitada suudab?
Postitatud: R Apr 27, 2007 6:24 pm
Postitas Valge Hiir
Postitatud: R Apr 27, 2007 6:25 pm
Postitas jr
No MagnaFlow on nagu ainuke asi, mida kõlbab auto alla panna

Re: MB G summuti
Postitatud: E Apr 30, 2007 9:38 am
Postitas trc
Otokas kirjutas:Sai muretsetud lühike 88 aasta 230 GE. Summuti pütt on läbi ning igasugused kataloogid jätavad mulje, et sellist autot poleks nagu olemaski. Täiesti mäda keskmise püti puhul on see jama, et gaasid tulevad torust sinna sisse külje pealt tagumise otsa ligidalt ning väljuvad tagumisest otsast. Seega on mingi suvalise universaalpüti kasutamine raskendatud. Kas keegi teab, kust seda pütti veel võiks peale Silberi saada või teate kedagi, kes sellise asja ehitada suudab?
kui sa suudad featuurida oma masina vin'i või veel partem - selle pyti vin'i, suudab sind aidata ka Mait Mumme Europartsist. Ma usun.
Postitatud: K Mai 02, 2007 9:59 am
Postitas Otokas
EUROPARTSist sai püti hinnaks ca 9000 EEK. Ei sobi hästi.
Postitatud: K Mai 02, 2007 10:02 am
Postitas trc
Otokas kirjutas:EUROPARTSist sai püti hinnaks ca 9000 EEK. Ei sobi hästi.
No proovi siis Silberit

yllatud meeldivalt Europartsi kasuks
... sõbral on G300 bensiin, talle öeldi näiteks 33k katalüsaatori hinnaks
aga asjast
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 015&SGN=01
alumine vasakpoolne pilt ning see suurem pütt mille juures number 83?
mbparts.ru ütleb hinnaks 348.24 EUR'i. e. veel on alternatiiv pöörduda näiteks saksas olevate poodide poole ja lasta siia saata. ebay.de as well.
Postitatud: K Mai 02, 2007 11:48 am
Postitas hulkur
Kas
Fenno-stoled küsinud? Kui taatidel väga palju tööd pole, siis mulle on nad teinud nullist sumpa nii LR seeria 3-le kui Jeep Wranglerile. Laos on neil igasugu ime tükke, kui originaali pole, siis äkki ehitavad millestki.
andres
Postitatud: K Mai 02, 2007 6:38 pm
Postitas MM
Mis kerega tegemist on.
Surfasin pisut ja W460 on pütti ja tagatoru B-osa siiski kah.
vt. kerenumbrit kah, sest sobiv alates Fgst.Nr. 014978 (P.2400), alates VET-Nr. 020416 (P.2850)
pütt: lett 1600.- +km 18%
toru: lett 450.- +km 18%
PS Tegeleme põhiliselt veokatega ja sõiduauto osade müük nii rohkem hobi korras, ärge siis erutuge kui noorhärradel pole aega kõiki katalooge lähi tuulata. Asjalikud päringud võib saata e-postile mait.mumme ät europart.ee
Tegin saksa interneti kataloogi ka ühe nn külastaja kasutaja mille paroolid edastaks siiski konkreetsetele huvilistele.
Terv
Mait
Postitatud: K Mai 02, 2007 7:46 pm
Postitas jr
Endiselt ...
http://www.magnaflow.com/02product/02muffler.asp
Milleks üldse midagi muud vaadata? Kui on võtta parim ja seda OK summade eest? Top Partsust saab tellida. Sulle peaks 18" seeriast sobiliku ju küll leidma. Raha kokku hoida, siis Satin Stainles seeria.
Postitatud: L Mai 05, 2007 2:14 am
Postitas Otokas
Pütt ise näeb välja selline nagu lingi esimesel pildil detail nr 60, kuid VIN-koodi järgi sellist pütti samas kataloogis välja ei tulnud.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... &SA=+79016
Kokku on lepitud, et helistan esmaspäeval eelpool soovitatud Sumpsimehele, kes siis vast midagi ehitaks.
Äge oleks muidugi, kui Mait leiab oma kataloogidest sobiva ja soodsa hinnaga asja, mille võiks ilma ehitamata külge keerata.
Auto VINkood:WDB46023817061702
Otokas
5030411
Postitatud: P Mai 06, 2007 9:56 am
Postitas trc
Mul on kahtlane tunne, et sul on seal auto all enne sind midagi "korda saadetud"
Võtsin kataloogist paar ekraanipilti ning panin vaatlemiseks
http://trc.gt.ee/WDB460
http://trc.gt.ee/WDB460/Picture%204.png
http://trc.gt.ee/WDB460/Picture%205.png
http://trc.gt.ee/WDB460/Picture%206.png
Postitatud: P Mai 06, 2007 12:12 pm
Postitas hulkur
trc kirjutas:Mul on kahtlane tunne, et sul on seal auto all enne sind midagi "korda saadetud"
Arvan, et siiski mitte. Mind hakkas asi huvitama ja ronisin enda '89 lühikese 230GE kõhu alla. Ka minu autol on nn. keskmine pütt selline nagu pildil detail nr. 60 Tegemist oli kindlasti originaalosaga, kuna suutsin pütilt tuvastada kolmeharulise ja 460-ga algava tootekoodi...
Lisaks avastasin veel katkise tagavedru ja tilkuva käigukasti simmeka

Oli seda nüüd siis vaja....
Postitatud: E Mai 07, 2007 9:10 am
Postitas trc
hulkur kirjutas:Lisaks avastasin veel katkise tagavedru ja tilkuva käigukasti simmeka

Oli seda nüüd siis vaja....
Siit moraal: ära roni auto alla

Postitatud: R Mai 11, 2007 8:13 am
Postitas Otokas
Tänud kõigile. Saaga on lõppenud ning auto on jälle liiga vaikne.
Sündmuste käik:
Suhtlesin Maiduga ja sain võimaluse tuhlata suurepärases internetikataloogis, kuid kahjuks polnud seda imepütti seal.
Uurisin siin soovitatud Sumpsimehe käest, kas on võimalik seda tööd teha. Oli küll, kuid alles järgmine kolmapäev. Soov oli siiski auto nädalavahetusel Haanjasse viia.
Toimetasin auto oma eelmise töökoha kõrval asuvasse Fennosse ja sain teada, kui mul oleks pütt, siis nad paneksid selle alla, kuid pütti mul just polnudki.
Lõpuks mõni tund enne tööpäeva lõppu jõudis auto sealsamas lähedal (Laki 7) asuva OÜ Autosummutid ukse ette. Seal toimub summutite vahetamine ja aretamine elava järjekorra alusel. Töömees arvas, mida keerukam seda parem ning arvutas, kas ta jõuab enne tööpäeva lõppu valmis (muidugi ei jõudnud, kuid tegi siiski ära). Kokku läks kogu lugu maksma 2700 krooni. Olen väga rahul.
Vana pütt, mille kinnitusklambrid olime puruks saaginud ning torude otsi haamri ja meisliga tagunud, irdus lõpuks väiksel metsasõidul, mille käigus ta siiski esimestest kinnitustest lahti põrus, otsaga maasse läks ning siis tagasilla abil tagumise kinnituse juurest ära murdus. Peale seda hüpet saime kaaslasega tükk aega vaielda, kas see pakk, millest ma tagarattaga üle sõitsin, jäi mul tähele panemata või seda polnudki seal enne. Kahjuks selle peale me ei tulnudki, et see meie auto küljest irdus. Nii jäi see ühe porise taludevahelise tee äärde maha.
Summuti sai alla ja plaani sai võetud pritsungi kontroll ja seadistamine, sest masina tippkiirus maanteel on viienda käiguga 90 ja 100 vahel. Jõuetust tunneb kergesti ka maastikul, rääkimata sellest, et paberite järgi ikkagi nõrgem LR 90 3,5 V8 on ikka super sportauto selle 2,3 MB G bensiinika kõrval. Kahjuks ei suutnud tuvastada ühtegi isikut, kelle kätte auto kohe usaldada. Pakutud ajad jäid jälle järgmise nädala teise poolde. Masin läheb hetkel omal käigul Haanjasse ning juuni teisel poolel proovin jälle Tallinna tuua, et natuke jõudu saada ka selle 16 liitri kütusekulu vastu maanteel.
Postitatud: R Mai 11, 2007 12:30 pm
Postitas hulkur
Otokas kirjutas:Summuti sai alla ja plaani sai võetud pritsungi kontroll ja seadistamine, sest masina tippkiirus maanteel on viienda käiguga 90 ja 100 vahel. Jõuetust tunneb kergesti ka maastikul, rääkimata sellest, et paberite järgi ikkagi nõrgem LR 90 3,5 V8 on ikka super sportauto selle 2,3 MB G bensiinika kõrval. Kahjuks ei suutnud tuvastada ühtegi isikut, kelle kätte auto kohe usaldada. Pakutud ajad jäid jälle järgmise nädala teise poolde. Masin läheb hetkel omal käigul Haanjasse ning juuni teisel poolel proovin jälle Tallinna tuua, et natuke jõudu saada ka selle 16 liitri kütusekulu vastu maanteel.
Enne kui pritsungi kallale asud, vaata igaks juhuks bensu filter üle...