1. leht 2-st
M: DIY 4 link kit (algselt mõeldud sõidukitele jeep wj/zj/xj kuid sobib ka teistele).
Postitatud: L Veebr 25, 2017 12:13 pm
Postitas karburaator
Müün Jeep zj tagasilla pikakäigulist tagasilla vedrustust. Vedrustus on spetsiaalselt välja töötatud eelnimetatud jeep -i mudelile paigalduseks. Vedrustus on väljatöötatud maastiku sõiduks. Kompletki eeliseks võrreldes ameerika konkurentidega on : kõik uued kinnitused ka silla küljes; vastupidavamast ja kergemast materjalist hoovad. Vedrustuse tüübiks on 4 link vedrustus. Vedrustus on ette nähtud 10 - 25 cm tõste jaoks. Vedrustuse liigenditeks on universaalliigendid. Paigaldus ei kuulu hinna sisse. Allpool on näha pilte prototüübist paigalduse järgus, detailidest mis komplektiga kaasa tulevad ja geomeetria mudelist.
Hind 650 eur
Telefon : 5kolm9kaheks009O
Komplektiga tuleb kaasa:
• 2 x alumiinium varras mõõtmetega (40 x 700 mm)
• 2x alumiinium varras mõõtmetega (30 x 670 mm)
• 2 x universaalliigend (M18 x 1,5 pk)
• 2 x universaalliigend (M18 x 1,5 vk)
• 2 x universaalliigend (M16 x 1,5 pk)
• 2 x universaalliigend (M16 x 1,5 vk)
• 2 x poolmutter (M18 x 1,5 pk)
• 2 x poolmutter (M18 x 1,5 vk)
• 2 x poolmutter (M16 x 1,5 pk)
• 2 x poolmutter (M16 x 1,5 vk)
• 8 x koonusseib (16 mm)
• 8 x koonusseib (18mm)
• 4 x polt (M18 x 70)
• 4 x polt (M16 x 70)
• 4 x mutter stopperiga (M18)
• 4 x mutter stopperiga (M16)
• 2 x ülemiste varraste sillapoolne kinnitus (vasak ja parem)
• 2 x alumiste varraste sillapoolne kinnitus (vasak ja parem)
• 1x parempoolne varraste raamipoolne kinnitus
• 1x vasakpoolne varraste raamipoolne kinnitus
• 2x amortisaatori sillapoolne kinnitus

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: L Veebr 25, 2017 12:46 pm
Postitas kaitsik
Kuulge mehed mis reklaampilte te kasutate?
Teie töö oli poolik ja ma pidin selle korda tegema!
Valmis sillast on isegi pilt kus ma peal olen ja minu garaažis, seda ma kohe kindlasti ei luba.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: L Veebr 25, 2017 12:53 pm
Postitas karburaator
kaitsik kirjutas:Kuulge mehed mis reklaampilte te kasutate?
Teie töö oli poolik ja ma pidin selle korda tegema!
Valmis sillast on isegi pilt kus ma peal olen ja minu garaažis, seda ma kohe kindlasti ei luba.
Töö ei ole poolik, minu poolt olid vaid detailid mitte paigaldus. Vabandan et kasutasin oma kuulutuses ilma teilt küsimata fotosid paigaldatud tootest, kus lisaks tootele jäidte peale nii teie, kui ka teie garaaz. Pildi eemaldasin.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 7:08 pm
Postitas TarviR
Ei saa pildi pealt aru, et kas diagonaalvarrast selle lahenduse puhul enam vaja ei ole?
Kas universaalliigendid liiga jäigaks ei tee silda? igasuguste kummipukside täielik puudumine mõjub metallile üsna rängalt.
Seda ka, et muda ja liiv kulutavad need liigendid vist üsna ruttu ära?
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 8:35 pm
Postitas donalds
kusjuures ei lõhu miskit, vabariigi saffril oli suht ok, diag varrast pole vaja, sitt jah see et need liigendid võiks vähemalt määritavad olla...
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 9:35 pm
Postitas karburaator
Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 10:06 pm
Postitas uputaja
Need uniballid ei kesta mitte sittagi. Rõvedalt hakkavad klobisema ja miski hetk juhtub see, et tõmbab silma sirgeks. Ehk rauaga juhtub anumaalia ja asi irdub. Aga see kolin oioioioi. Rõve. Universiaalball on paras prügi. Auto vedrustuse külge nad ei kõlba.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 11:23 pm
Postitas karburaator
uputaja kirjutas:Need uniballid ei kesta mitte sittagi. Rõvedalt hakkavad klobisema ja miski hetk juhtub see, et tõmbab silma sirgeks. Ehk rauaga juhtub anumaalia ja asi irdub. Aga see kolin oioioioi. Rõve. Universiaalball on paras prügi. Auto vedrustuse külge nad ei kõlba.
Kindlasti mitte kui need traktori haakeraualt maha keerata. Selline vedrustus polegi mõeldud igapäevaseks sõitmiseks, selge on see, et universaalliigendid kuluvad kiiremini kui originaal- või poly puksid.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 11:25 pm
Postitas suitsukala
karburaator kirjutas:... Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli...
Nüüd vist läks nihu või on on kevlar vahepeal kuidagi oma omadusi muutnud?
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 11:36 pm
Postitas karburaator
suitsukala kirjutas:karburaator kirjutas:... Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli...
Nüüd vist läks nihu või on on kevlar vahepeal kuidagi oma omadusi muutnud?
Ma ei oska seda kommenteerida kuid tootja kodulehel on nii kirjas.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: P Veebr 26, 2017 11:39 pm
Postitas suitsukala
karburaator kirjutas:suitsukala kirjutas:karburaator kirjutas:... Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli...
Nüüd vist läks nihu või on on kevlar vahepeal kuidagi oma omadusi muutnud?
Ma ei oska seda kommenteerida kuid tootja kodulehel on nii kirjas.
Viska linki, uuriks ka lähemalt.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: E Veebr 27, 2017 11:02 am
Postitas TarviR
karburaator kirjutas:Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).
Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.
Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: E Veebr 27, 2017 1:06 pm
Postitas karburaator
TarviR kirjutas:karburaator kirjutas:Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).
Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.
Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
Kõige esimesena peaksid purunema poldid tugeva löögi korral, sest siin töötavad nad lõikele. Mida sa long armide all mõtled?
Kui keegi leiaks sellise asja: "
http://www.barnes4wd.com/34-Forged-Poly ... p_721.html" siis võib ju universaalliigendite asemel neid kasutada.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: K Mär 01, 2017 7:08 pm
Postitas Erikoff
donalds kirjutas:kusjuures ei lõhu miskit, vabariigi saffril oli suht ok, diag varrast pole vaja, sitt jah see et need liigendid võiks vähemalt määritavad olla...
Vabariigi safaril sa sõitsid mööda siledat teed ka.
Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: N Mär 02, 2017 10:59 am
Postitas TarviR
karburaator kirjutas:TarviR kirjutas:karburaator kirjutas:Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).
Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.
Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
Kõige esimesena peaksid purunema poldid tugeva löögi korral, sest siin töötavad nad lõikele. Mida sa long armide all mõtled?
Kui keegi leiaks sellise asja: "
http://www.barnes4wd.com/34-Forged-Poly ... p_721.html" siis võib ju universaalliigendite asemel neid kasutada.
Tahtsin kirjutada 2 lääba ja diagonaalvarda lahendus.
Mõtlesin ühte, kirjutasin teist.