1. leht 1-st

projektika idee

Postitatud: E Apr 23, 2007 7:58 pm
Postitas Tony
Ahoi

On tekkinud väike idee projektikas ehitada
Kuna ise ja "team" selles vallas veel loll ja roheline, siis auto(deks) on valitud venelane

Mis siis plaanis, plaanis teha 1 korralik metsakas millega pole kahju ka mudas ujuda ja miks mitte ka tulevikus võistlustele tulla. Tõenäolislet vabaklassi teema.

Teor olemas siis doonorina nii 69 kui ka 469, kavas need 2 siis kokku miksida.
kas see ka hea idee on ei tea veel, aga omale küll tundus.
Kere tuleks plaanide kohaselt 69 oma
sildadeks tõenäoliselt läheksid alla esialgu 469 kolhosnikud, taha keevislukk, ette hubid +lukk.
tõste ~10cm vedrust + 3-5cm ka raami ja kerevahele, oleneb palju kardaani nurk kannatab.
rehvid 33" - teiste kogemusi lugedes kolhoosnik eriti rohkem ei kannata
vahekast 69 oma, seega saab mootorit asendada

Samas siit kohe tekkis ka mõningaid küsimusi
kumba raami eelsistada 69 või 469 ?
kas 69 kere istub 469 raami peale, või on sela HIRMSAT moodi ümbertegemist ?
ja igipõline küsimus mis mootorit eelistada ?
tõenäoliselt suunatakse mind kohe siia "Idiot Guide Mootorivahetuseks" http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5194
Ma usun et UAZ origin mootor "hea" on, aga kui ta nii hea on, siis miks teda vahetatakse "heama" vastu.
Omal ka origin 469 (seda ei lõhu) seega tean ka tema häid ja halbu omadusi

Samas luusides erinevatel offroad üritustel ja safaritel "venelaste" ümber kuuleb ja näeb seal kõikke muud ku venelast aisade vahel tuksumas, seega mõni "mittevenelane, venelase aisade vahel" (kõlab nagu soomlane bordellis :roll: ) võiks natuke kommenteerida, et mis tal seal tuksub ja kuidas rahul on.

Endal mõlgub mõttes 2,4l scorpio mootor, on keegi seda proovinud aisade vahele sobitada ?
kui on siis HIRMSAT moodi tagasiside ootan

esialgu siis kõik

kritiseerimist ootama jäädes
Tony

Postitatud: E Apr 23, 2007 8:11 pm
Postitas Beast
ma kritiseeriks esimesena ideed kasutada 69 keret. mees ära riku autot ära, pärast saad uunikumi meestelt pikki pead ja endal ka kahju. kui tahad välimust 69 stiilis, siis võta 69 kapott, kannel, poritiivad ja osta endale 69 kere esimene ots(need üldiselt säilinud ka siis kui kere täitsa rape). sinna taha tee torudest raam, mis pärast katmist meenutaks 69sat. seda veelgi enam, kuna 69 on raskesti saadav(69A on levinum). endal oli ka kunagi selline mõte, sai isegi see raam ära tehtud. Muuseas, täiesti tutika kere(järgi tehtud) saad miski 50kiloga. Raamide kohapealt niipalju, et ma soovitaks uuemat raami. Jällegi 69 on juba rariteedi staatuses, seega head raami kahju rikkuda(kui sa sellise leiad üldse). aga enamasti 69 raamid juba vähemal või suuremal määral roostest puretud ja auklikud.

PS: kui sul on korralikku 69 raami siis ma oleks huvitatud.

Postitatud: E Apr 23, 2007 8:45 pm
Postitas Antu
Beast kirjutas:ma kritiseeriks esimesena ideed kasutada 69 keret. mees ära riku autot ära, pärast saad uunikumi meestelt pikki pead ja endal ka kahju. kui tahad välimust 69 stiilis, siis võta 69 kapott, kannel, poritiivad ja osta endale 69 kere esimene ots(need üldiselt säilinud ka siis kui kere täitsa rape). sinna taha tee torudest raam, mis pärast katmist meenutaks 69sat. seda veelgi enam, kuna 69 on raskesti saadav(69A on levinum). endal oli ka kunagi selline mõte, sai isegi see raam ära tehtud. Muuseas, täiesti tutika kere(järgi tehtud) saad miski 50kiloga. Raamide kohapealt niipalju, et ma soovitaks uuemat raami. Jällegi 69 on juba rariteedi staatuses, seega head raami kahju rikkuda(kui sa sellise leiad üldse). aga enamasti 69 raamid juba vähemal või suuremal määral roostest puretud ja auklikud.
Antud isend (69) on juba ajahambast veidi puretud - tagaosa lapitud, tagumised rattakoopad asendatud. Raami täpsem seisukord vajab tuvastamist. Esiosa enam-vähem.

Nii et uunikumina on väärtus juba väike

Postitatud: E Apr 23, 2007 9:24 pm
Postitas Beast
never say never. kellele rape, kellele projekt. aga muidu tipp topp korras 69 raami kohta on mul kogemus sellinne: sai kinni jäädud, nii et vasak esimene ratas ja tagumin parem ratas olid õhus, ja pagasniku luuk enam korralikult ei käinud (lahti sai, aga käis vastu). tee omad järeldused.

Postitatud: T Apr 24, 2007 8:44 am
Postitas mardikas
469 JA 69 raamidel suur vahe. Puutusin isiklikult sellega kokku kui oma mäda 69 raami proovisin 469 omaga asendada.Mina pääsesin kuna leidsin korras 69 raami. Seal nimelt raamidel miski 20cm pikkuse vahe ja ka kere kinnitused vajavad kõik ümber tegemist.Kui õieti mäletan siis oleks vaja olnud raami keskelt jupp vahelt välja lõigata.Vastasel juhul pead kuidagi vedrukinnitustega etepoole jooksma.Puudub ka 69 vahekasti kinnitustala.Piisava tahtmise korral muidugi kõik tehtav.Lihtsam seega kasuta 469 keret ja raami.469 kere võid iga kell kergemaks ja väiksemaks kah lõigata kui liiga raske peaks tunduma jne..

Postitatud: N Apr 26, 2007 5:32 pm
Postitas olaf
Uaz 469 raam istub 69A kerega päris hästi, teha on vaja ainult niipalju et mõned kere kinnitused tuleb juurde teha ja suurem osa uazi kere kinnitusi tuleb eemaldada. Vedrudega nii et mõlemast otsast lõikad kiige kinnitused lahti ja tood võrdselt sissepoole jätad vahe sarnaseks nagu originaal raamil, kui vedru pulgad 469 raamil alles jätta siis võidad auto üld kõrguses kõvasti ilma mingite seibide või vahetükkideta. vahekasti tala keevitad ka sinna kuhu vaja - see oleneb juba sellest mis mootor ja kast käiku läheb. Raami tükeldamine on täiesti mõtetu tegevus sest 469 ja 69 raamil tegelt ei ole mingit hullu vahet, pikemaks jääb 469 raamiga ainult eest ja tagant kipub pisut rohkem sees pool olema tagumine tala ja raami kaared jooksevad ka päris sarnaselt. Olen ühe sellise hübriidi juba teinud ja tulemus väga hea.