projektika idee
Postitatud: E Apr 23, 2007 7:58 pm
Ahoi
On tekkinud väike idee projektikas ehitada
Kuna ise ja "team" selles vallas veel loll ja roheline, siis auto(deks) on valitud venelane
Mis siis plaanis, plaanis teha 1 korralik metsakas millega pole kahju ka mudas ujuda ja miks mitte ka tulevikus võistlustele tulla. Tõenäolislet vabaklassi teema.
Teor olemas siis doonorina nii 69 kui ka 469, kavas need 2 siis kokku miksida.
kas see ka hea idee on ei tea veel, aga omale küll tundus.
Kere tuleks plaanide kohaselt 69 oma
sildadeks tõenäoliselt läheksid alla esialgu 469 kolhosnikud, taha keevislukk, ette hubid +lukk.
tõste ~10cm vedrust + 3-5cm ka raami ja kerevahele, oleneb palju kardaani nurk kannatab.
rehvid 33" - teiste kogemusi lugedes kolhoosnik eriti rohkem ei kannata
vahekast 69 oma, seega saab mootorit asendada
Samas siit kohe tekkis ka mõningaid küsimusi
kumba raami eelsistada 69 või 469 ?
kas 69 kere istub 469 raami peale, või on sela HIRMSAT moodi ümbertegemist ?
ja igipõline küsimus mis mootorit eelistada ?
tõenäoliselt suunatakse mind kohe siia "Idiot Guide Mootorivahetuseks" http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5194
Ma usun et UAZ origin mootor "hea" on, aga kui ta nii hea on, siis miks teda vahetatakse "heama" vastu.
Omal ka origin 469 (seda ei lõhu) seega tean ka tema häid ja halbu omadusi
Samas luusides erinevatel offroad üritustel ja safaritel "venelaste" ümber kuuleb ja näeb seal kõikke muud ku venelast aisade vahel tuksumas, seega mõni "mittevenelane, venelase aisade vahel" (kõlab nagu soomlane bordellis
) võiks natuke kommenteerida, et mis tal seal tuksub ja kuidas rahul on.
Endal mõlgub mõttes 2,4l scorpio mootor, on keegi seda proovinud aisade vahele sobitada ?
kui on siis HIRMSAT moodi tagasiside ootan
esialgu siis kõik
kritiseerimist ootama jäädes
Tony
On tekkinud väike idee projektikas ehitada
Kuna ise ja "team" selles vallas veel loll ja roheline, siis auto(deks) on valitud venelane
Mis siis plaanis, plaanis teha 1 korralik metsakas millega pole kahju ka mudas ujuda ja miks mitte ka tulevikus võistlustele tulla. Tõenäolislet vabaklassi teema.
Teor olemas siis doonorina nii 69 kui ka 469, kavas need 2 siis kokku miksida.
kas see ka hea idee on ei tea veel, aga omale küll tundus.
Kere tuleks plaanide kohaselt 69 oma
sildadeks tõenäoliselt läheksid alla esialgu 469 kolhosnikud, taha keevislukk, ette hubid +lukk.
tõste ~10cm vedrust + 3-5cm ka raami ja kerevahele, oleneb palju kardaani nurk kannatab.
rehvid 33" - teiste kogemusi lugedes kolhoosnik eriti rohkem ei kannata
vahekast 69 oma, seega saab mootorit asendada
Samas siit kohe tekkis ka mõningaid küsimusi
kumba raami eelsistada 69 või 469 ?
kas 69 kere istub 469 raami peale, või on sela HIRMSAT moodi ümbertegemist ?
ja igipõline küsimus mis mootorit eelistada ?
tõenäoliselt suunatakse mind kohe siia "Idiot Guide Mootorivahetuseks" http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5194
Ma usun et UAZ origin mootor "hea" on, aga kui ta nii hea on, siis miks teda vahetatakse "heama" vastu.
Omal ka origin 469 (seda ei lõhu) seega tean ka tema häid ja halbu omadusi
Samas luusides erinevatel offroad üritustel ja safaritel "venelaste" ümber kuuleb ja näeb seal kõikke muud ku venelast aisade vahel tuksumas, seega mõni "mittevenelane, venelase aisade vahel" (kõlab nagu soomlane bordellis
Endal mõlgub mõttes 2,4l scorpio mootor, on keegi seda proovinud aisade vahele sobitada ?
kui on siis HIRMSAT moodi tagasiside ootan
esialgu siis kõik
kritiseerimist ootama jäädes
Tony