1. leht 1-st
G sidur
Postitatud: E Apr 23, 2007 5:25 pm
Postitas TKS Team
Millist sidurit kasutada G l originaali asemel, kuna originaal andis Turbas otsad.
Re: G sidur
Postitatud: T Apr 24, 2007 5:22 pm
Postitas trc
TKS Team kirjutas:Millist sidurit kasutada G l originaali asemel, kuna originaal andis Turbas otsad.
originaali.
Postitatud: T Apr 24, 2007 6:53 pm
Postitas hulkur
Centerforce'l igaljuhul kataloogi järgi Mersule pole. Äkki tasuks uurida LUK-i ja SACHS-i katalooge. Äkki Maidul Europartis on mingeid katalooge ja küsida tasuba ka isand HMM käest, tema ilmselt on ka varem otsinud kõvemaid sidureid.
Postitatud: T Apr 24, 2007 8:24 pm
Postitas jr
On see needus või mitte, aga ise olen SACHS puhul kõik kettad südamiku küljest lahti saanud. Seega ise ei osta enam kunagi seda ... rääkigu teised mis tahavad. Iseasi kui neil nüüd miski Performance seeria väljas on.
Postitatud: T Apr 24, 2007 9:28 pm
Postitas margus61
Valeri õpetusel olen sisse pannud LUKi miski iidse MB pakiauto ketta. Vaja kataloogist vaadata nuutide arvu ja läbimõõdu järgi. Läbimõõdu erinevus originaaliga on mingi 2 mm (vist oli 228 vs. 230) ja ei oma tähtsust. Palju karvasema friktsiooniga, kestab hästi ja peab isegi kui katted on söestunud. Vaatasin karpi: LUK 323 0235 10 on vahel, see oli maaletoojal riiulis aga mingi ketas oli kataloogi järgi nagu veel parem (=vanemale pakiautole).
Postitatud: T Apr 24, 2007 10:55 pm
Postitas hulkur
Ja ega äkki sillad liiga kiired ei ole? Äkki oleks mõtekas mõelda ka aeglasemate ülekannete peale, muidu võid jäädagi sidurit kärsatama...
Postitatud: R Apr 27, 2007 5:01 pm
Postitas MM
Et siis infoks
vanemale G-le saab Sachsist HD korvi (tõsi küll tuleb T1 bussi järgi sobitada G otse ei näita) HMM kasutas seda ja mõned veel. Minu teada toimis.
Aga uurige:
http://webcat.sachs.de/pdfkatalog/1200k ... 04X__Z.pdf
tellida neid saab, tarne 1 nädal kui saksa kesklaos olemas.
Mait