1. leht 1-st

Plokikaane lihvimine

Postitatud: N Jaan 26, 2017 6:00 pm
Postitas l300
Küsimus oleks täpsemalt see,et kui viin kaane survestamisse ja lihvimisse siis kas pean ennem pihistid ja muu mudru kaaneküljest eemaldama
Täpsustuseks,et tegemist hyundai 2,5tdi plokikaanega

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: N Jaan 26, 2017 6:52 pm
Postitas TRANSIIT
Tervitus, hea oleks. Vast on ka võimalus lasta see teha lisateenusena.

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: N Jaan 26, 2017 6:57 pm
Postitas l300
TRANSIIT kirjutas:Tervitus, hea oleks. Vast on ka võimalus lasta see teha lisateenusena.
Paraku kipub see lisateenus jälle olematit eelarvet veelgi rohkem lõhkilööma.

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: N Jaan 26, 2017 8:32 pm
Postitas al
Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: N Jaan 26, 2017 9:09 pm
Postitas l300
al kirjutas:Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Ehk siis lisanduvad uued pihustialused seibid ja kindlasti moskit veel

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: N Jaan 26, 2017 9:44 pm
Postitas al
l300 kirjutas:
al kirjutas:Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Ehk siis lisanduvad uued pihustialused seibid ja kindlasti moskit veel
Mõtled ühe suure numbri ja siis korrutad läbi Tambovi konstandiga N+1.
Toyo D4D mootoril paljalt pihustite eemaldamisega 100+€ kulu, uued pihustiseibid, puksid, tagasivooluseibid jm iganes ja seda veel B osana. Klapikambrikaane tihendeid jms ei lugenud.
Tõenäoselt pead ka kaane poldid välja vahetama, sest enamusel uutel diislitel on "venivad" poldid, mis teisel pingutamisel enam pidama ei jää, kuis konkreetsel juhul, ei tea.

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: N Jaan 26, 2017 10:41 pm
Postitas l300
al kirjutas:
l300 kirjutas:
al kirjutas:Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Ehk siis lisanduvad uued pihustialused seibid ja kindlasti moskit veel
Mõtled ühe suure numbri ja siis korrutad läbi Tambovi konstandiga N+1.
Toyo D4D mootoril paljalt pihustite eemaldamisega 100+€ kulu, uued pihustiseibid, puksid, tagasivooluseibid jm iganes ja seda veel B osana. Klapikambrikaane tihendeid jms ei lugenud.
Tõenäoselt pead ka kaane poldid välja vahetama, sest enamusel uutel diislitel on "venivad" poldid, mis teisel pingutamisel enam pidama ei jää, kuis konkreetsel juhul, ei tea.
Uued poldid saabuvad hommikul ja tihendid uued olemas.vana tihend oli täielik utiil ja mees kes pajero kaanesid korduvalt teinud ütles et minu kaanes viga ei näe ja tema arvates oli veapõhjuseks puhtalt tihed.kuna remondi summad hetkel minujaoks liiga suureks lähevad siis ilmselt jätan asja pooleli ja tõstan teise komplektse moto vahele

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: R Jaan 27, 2017 1:29 pm
Postitas ibra
Uued poldid saabuvad hommikul ja tihendid uued olemas.vana tihend oli täielik utiil ja mees kes pajero kaanesid korduvalt teinud ütles et minu kaanes viga ei näe ja tema arvates oli veapõhjuseks puhtalt tihed.kuna remondi summad hetkel minujaoks liiga suureks lähevad siis ilmselt jätan asja pooleli ja tõstan teise komplektse moto vahele
Plokikaane tihendi vahetamine ikka kordades lihtsam, kui mootori vahetus. Seda enam, kui poldid ja tihend olemas ning pädev töömees samuti.Ega selle teise mootori hingeelu sa samuti ei tea.

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: R Jaan 27, 2017 7:24 pm
Postitas l300
ibra kirjutas:
Uued poldid saabuvad hommikul ja tihendid uued olemas.vana tihend oli täielik utiil ja mees kes pajero kaanesid korduvalt teinud ütles et minu kaanes viga ei näe ja tema arvates oli veapõhjuseks puhtalt tihed.kuna remondi summad hetkel minujaoks liiga suureks lähevad siis ilmselt jätan asja pooleli ja tõstan teise komplektse moto vahele
Plokikaane tihendi vahetamine ikka kordades lihtsam, kui mootori vahetus. Seda enam, kui poldid ja tihend olemas ning pädev töömees samuti.Ega selle teise mootori hingeelu sa samuti ei tea.
Teine moto pärineb tuttava space geari pealt ja oli enne üv.lõppemist igati korras(peale ühe pihusti).üks mitsu motoga sinapeal olev tüüp lubas mind homme juhendama tulla ja siis ehk hiljemalt ülehomme ehk liigub jälle.tahaks kohe ka uue veepumba,termostaadi ja kõik rihmad ka uued panna mis niikuinii on varasemast olemas

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: E Jaan 30, 2017 3:05 pm
Postitas KeegiVeel
No kui sul tihendid, poldid olemas, plokk on korras? Mina lappaks selle kokku. Ei ole selle pihustiseibi hind ka müstiline. lihtsalt veel pastaga klapid pidama, klapisääretihendid ka suht olematu hinnaga. Aga selle eest saad juba asja, mis võiks kesta! See uus kone mis sa sinna vahele paned - kuramus seda teab, mis selle "karu kõhus toimub"!

Re: Plokikaane lihvimine

Postitatud: E Jaan 30, 2017 5:27 pm
Postitas l300
No hetkeseisuga moto koos ja hetkel toimib aga vist vändast paigast ära läinud,tundaega sai käima aetud ja lõpuks tuli avastus,et mootorimass jäi ühendamatta.esumestkorda seda teha ja annan endale andeks.