Toyota Hilux 2012 3.0 automaat kütusepump
Postitatud: K Jaan 11, 2017 8:39 am
Umbes 150-160 000 km pealt käisin teeninduses ja lasin kütusepumba vahetada, sest filtris olevat metallipuru. Sain sõita umbes 6 kuud, järsku hakkas auto imelikult käituma, jõud kadus vahepeal ära, viskas mootori tule põlema, suri välja, kui uuesti käivitasin, siis natukene aega töötas. Võtsin ise kütusefiltri lahti ja nägin, et metalli tükid sees. Pump tehti uuesti korda, öeldi, et ju on kütuses mingit jama olnud aga ma tangin ainult Statoilis ja vahel harva ka Nestes või Olerexis. Kuna nii kiirelt katki läks, siis tehti garantii korras terveks.
Vahepeal lasin vahetada ka turbo, ostsin taastatud turbu BR Turbost, lasin peale panna, tuli välja, et ei tööta korralikult, vahetati mingi elektroonika vidin ära, mis avab ja sulgeb klappi, öeldi, et peaks töötama ideaalselt, kuna GTR Turbohooldus on BR Turbo garantiitööde teostaja, siis pidin seal seda tegema.
mingi aja oli ok, siis hakkas jälle jampsima, sama jama nagu alguses. Jõud kadus ära, vahepeal gaasi andes ei võtnud pöördeid üles, lasin pedaali järgi ja vajutasin uuesti, siis hakkas tööle.
Nüüd käisin hoolduses, öeldi , et kütuse filtris jälle metall sees, võeti pump maha, selgus, et pump jälle katki.
Väideti, et järelikult peab kütus vilets olema, sest paagis oli natukene mingit sodi. Lasin uuesti pumba korda teha.
mõned päevad sõitis väga kenasti, nüüd aga jälle sama teema, et annan gaasi aga edasi ei liigu, lasen pedaali lahti, annan uuesti gaasi, siis hakkab liikuma, vahepeal aga vaja mitu korda pedaaliga mängida.
Ma ise mõtlen, et pumba vahetuse korras pole süsteemi korralikult läbi pestud ja torudes või kusagil on metalli puru sisse jäänud ja see on pumbast läbi käinud. Ei usu, et Statoili kütus on nii sitt, et 2x aasta jooksul pumba ära rikub.
Kas siin on keegi, kes oskaks avaldada arvamust või on kokku puutunud selliste probleemidega?
Vahepeal lasin vahetada ka turbo, ostsin taastatud turbu BR Turbost, lasin peale panna, tuli välja, et ei tööta korralikult, vahetati mingi elektroonika vidin ära, mis avab ja sulgeb klappi, öeldi, et peaks töötama ideaalselt, kuna GTR Turbohooldus on BR Turbo garantiitööde teostaja, siis pidin seal seda tegema.
mingi aja oli ok, siis hakkas jälle jampsima, sama jama nagu alguses. Jõud kadus ära, vahepeal gaasi andes ei võtnud pöördeid üles, lasin pedaali järgi ja vajutasin uuesti, siis hakkas tööle.
Nüüd käisin hoolduses, öeldi , et kütuse filtris jälle metall sees, võeti pump maha, selgus, et pump jälle katki.
Väideti, et järelikult peab kütus vilets olema, sest paagis oli natukene mingit sodi. Lasin uuesti pumba korda teha.
mõned päevad sõitis väga kenasti, nüüd aga jälle sama teema, et annan gaasi aga edasi ei liigu, lasen pedaali lahti, annan uuesti gaasi, siis hakkab liikuma, vahepeal aga vaja mitu korda pedaaliga mängida.
Ma ise mõtlen, et pumba vahetuse korras pole süsteemi korralikult läbi pestud ja torudes või kusagil on metalli puru sisse jäänud ja see on pumbast läbi käinud. Ei usu, et Statoili kütus on nii sitt, et 2x aasta jooksul pumba ära rikub.
Kas siin on keegi, kes oskaks avaldada arvamust või on kokku puutunud selliste probleemidega?