1. leht 2-st
Kütusekulu kaks korda väiksemaks!
Postitatud: T Apr 17, 2007 1:59 pm
Postitas jr
http://www.metacafe.com/watch/524517/do ... ileage_2x/
Kuidas kommenteerite? Mõned kütuselisandid küll sisaldava vähesel määral atsetooni, aga ...?
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:06 pm
Postitas jr
Noh, kes hakkab katsejäneseks?
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:30 pm
Postitas Patermaa
Mis see õige suhe siis 10l bensiini kohta oleks? Kust saada siis seda täitsa puhast atsetooni, kas ehituspoodides müüdav on päris puhas, naiselt küünelaki eemaldit eraldama:lol:. Ma proovin ära igatahes, äkki saab 8k kuus teha 6k. Ei saanudki täpselt aru, kas töötab teoorias nii bensiinikal kui ka põkal? Ma vist alustan bensiinikaga VW ei ole üldse nii armas kui MB.

Postitatud: T Apr 17, 2007 9:31 pm
Postitas rommi
kõlab ikka juba kahtlaselt

puhas atsetoon iseenesest põleb jääkidevabalt küll ja on väga heade puhastavate omadustega. Tihedus peaks ka sinna bensuga samasse auku minema...
Ma kipun arvama, et tegelikkuses mingit erilist märgatavat vahet seal pole nagu ka enamike bensulisanditega... aga never say never
Huvitaks muidugi küll mõne proovija tulemused. Bensumootor on iseenesest ju suht lollikindla ehitusega.
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:31 pm
Postitas trc
jr kirjutas:Noh, kes hakkab katsejäneseks?
ei tihkaks ikka endiselt ka nii väikest kogust paaki kallata. endine fyysikaõpetaja jätab suvetööle veel 20 aastat hiljm, ma kardan.
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:34 pm
Postitas Patermaa
Miks sa kardad?
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:43 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Olen sõitnud atsetooni pealt zigulliga - hääste paukus pöördesse küll

- aga.... - väga heade pesuomadustega on, peseb paagi ja torustiku imehästi puhtaks - esialgu on küttefilter pidevalt umbes
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:48 pm
Postitas Patermaa
See on jah raske moment, peab forsist läbi käima ja filtri varuks taha viskama igaksjuhuks, kapoti alla viskan ka ühe läbipaistva voolikule vahele.
Postitatud: T Apr 17, 2007 9:55 pm
Postitas aadu
Niva aegadel sai ostetud mitu pudelit atsetooni, et karbussi leotada.
Pärast ei tahtnud seda niisama maha valada ja kallasin jäägid õlikogumise tünni. Oh sa kurat kuidas see vana õli majandus pärast haises
Natukese aja pärast ütles pump üles ja kui remondimehed selle lahti võtsid, olid pumbas kõik tihendid sulanud.
...nii igaks juhuks- atsetoon on ikkagi suht kange aine

Postitatud: T Apr 17, 2007 9:59 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mis pump sul ära sulas kui karbussi leotasid ? kiirenduspump ?
Ja et atsetoon mu mälu järgi miskit võitu küll ei andanud - vahet pole kas bensiin või atsetoon - umbkaudu sama palju läks ikka - lihtsalt kütusekriisi aeg oli - aga atsetooni oli laialt käes
Postitatud: T Apr 17, 2007 10:00 pm
Postitas Patermaa
Seega tuleb õigesti toseerida. Ei jaga seda gallonite värki ja ei saanud sellest videost aru, mis suhtega ta seal segas?
Postitatud: T Apr 17, 2007 10:04 pm
Postitas aadu
Vana õli ümberpumpamise pump. On meil üks selline suruõhuga käitatav lüpsimasin

Postitatud: K Apr 18, 2007 8:58 am
Postitas jr
2 ounci atsetooni ja 10 gallonit bensu
Postitatud: K Apr 18, 2007 1:55 pm
Postitas Patermaa
See teeb siis 38 L kütuse kohta, 0,75 L puhast atsetooni, minu arvutuste järgi, kas keegi võiks seda arvutust kinnitada.
Jääb õhku veel küsimus, kust ma saaks seda puhast atsetooni, või siis kui puhas atsetoon on puhas atsetoon, soovitavalt liitri tahaks osta. Kui oleks atsetoon olemas, siis esmaspäeval tangin ja panen sisse.
Postitatud: K Apr 18, 2007 2:11 pm
Postitas Gerxx
Kõik mis seal räägiti on tegelt täiesti loogiline, kergem kaal kui kola maha, õhufilter uus siis saab kergemini ja pouhtama õhu, puhas uus õli jne... Atsetoni kohta ei oska midagi arvata.