1. leht 1-st

Gaz 69 vedrud ja veljed

Postitatud: P Apr 15, 2007 9:31 pm
Postitas ricardo
Tere
Mure selline, et autol igati terved vedrud all, aga et tegu raske metallkerega, siis mõnuga sirgeks vajunud. Kas on mõtet üritada neid uuesti kaardu ajada(kuidas ja kes teeks või idioodi mõte) või lihtsam uued muretseda. Mis suurusjärku võib praegu taga ja esivedrude hind jääda käest kätte ostes? Teine küsimus ka teemal et kas originaalis lähevad gaz 69-le alla ka miskid muud veljed või kui hea liikuvus on originaalvelgedele? Teen praegu kergeid kalkulatsioone mis juppe tuleks taastamise käigus välja vahetada ja mis variandid oleks mõistlikud. Igasugu nõuanded teretulunud ka vanadele foorumiteemadele osundamine(ise vedrude kohta ei leidnud). :roll:

Postitatud: P Apr 15, 2007 9:49 pm
Postitas mardikas
Kui leiad kusagilt originaal 69 uued vedrud kasuta neid.Mul õnnestus saada miski 400.- pakk. Samas oht praak vedrusid saada st.lihtsalt lehtmetall kokku tõmmatud poldiga. Selline kogemus kah endal olemas.Kuna 69 vedru on originaalis kitsam kui 469-l siis seega ka veidi pehmem ja nõrgem nagu on näidanud minu kogemus. Ise tagusin pakid lahti ja lisasin saadaolevaid pealehti topelt koguse. Tagumistele vist läksidki 469 lehed peale mõningast kitsamaks käiamist kammitsate kohast. Velgedest niipalju et originaali liigub poes küll. Laiemad veljed sain Suzuki Grand Vitara omad. Samas Karter pakkus ka 16"valuvelge(originaali).

Postitatud: E Apr 16, 2007 8:33 am
Postitas ricardo
Aga vitara velgedega pidid mingeid ümberehitusi tegema et otsa istuks?

Postitatud: E Apr 16, 2007 4:52 pm
Postitas mardikas
Mingit ümberehitust küll vaja pole.