1. leht 2-st
mehaaniline vints
Postitatud: E Aug 02, 2004 5:08 pm
Postitas Rtuning
http://www.4x4offroad.ee/modules.php?op ... opic&t=935
Kas saab panna patrolile (83.a)
Äkki on kellelgi pakkuda meh.vintsi .

Postitatud: E Aug 02, 2004 8:04 pm
Postitas jr
Kui kardaan jookseb juhi poole pealt sisse, siis annab panna küll. Eeldusel, et sul on all vahekast, millel on ikka vintsi väljavõtte koht olemas. Osad vahekastid on ilma auguta korpuses

Postitatud: E Aug 02, 2004 10:38 pm
Postitas Rtuning
On sul mõnda pilti vahekastist, millel on vintsi väljavõtte koht olemas.
Hea oleks ka miski joonis või pilt sellest kuidas patrolile vints on pandud!
Postitatud: N Aug 05, 2004 5:11 pm
Postitas Rtuning
Ok vintsi väljavõtte koht on olemas!
Aga nüüd tahaks teada, et milline võll sinna sobiks(Millise auto oma)Või mismoodi seda kõige paremini teha saab
no.kia@mail.ee või siia

Postitatud: T Aug 10, 2004 1:05 am
Postitas Rtuning
Millest valmistada kardaan mehaanilisele vintsile, ehk millest on tehtud siiamaani. Tahaks hirmsasti see nädalavahetus hakata vintsi paigaldama!

Postitatud: T Aug 10, 2004 1:14 am
Postitas jr
Belarusi roolisammas või UAZ'i roolisammas koos kardaanidega või midagi muud sarnast. Peaks sobima küll. Kui muud ei saa, siis kardaaniristid ikka nendelt saab.
NB! Oluline on jätta sisse-välja joint kardaanile (nagu ikka kardaanidel on tavaliselt), muidu lükkad teo vintsil korpusest välja või kardaani kõveraks. Mootor ikka natuke peal liigub ja seega peab olema koht, mis selle liikumise neutraliseeriks.
vints ees
Postitatud: L Dets 30, 2006 2:58 pm
Postitas krunnn
Tere
Kuna juttu meh. vintsi paigaldamisest patrolile, siis sai päev tagasi külge pandud toyo meh.vints ja ühe kardaaniga:
zil -i kardaani ristid koos sisse-välja käimis junniga, siis selline korralik toru kardaaniks ca 4 mm seinaga ca 1400mm pikk, raamis ees olev auk ikka uus ca 100 mm läbimöötu. Maha tuli käiata mootori kinnitus kronsat. ca 6mm. Korralikud rullikud tehti laagrite peal ja orig. omadest jämedamad.
Kui mahti saan siis tee pikem jutu ja pildid nig täpsed materjalide möödud jne., et järgmisel leitajal oleks lihtsam.
Aga vibra kohta kui üks pikk kardaan on: toru peab treipingis ajama tsentrisse, siis zil rooli kardaaniristide küljes olevad kardaanid olid ca 2- 5mm tsentrist väljas, need tuli maha löigata ja tsentrisse uuesti ajada,
ning ei ole see vibra hull midagi.
Kahjuks jah jäi hästi nati hööruma eest raami juures olevast torust aga see kulub vasti ära:-)
Postitatud: K Apr 18, 2007 9:06 am
Postitas krunnn
Nüüdseks siis lahtisaadud vist käigukasti küljes olevast väljavõttest.
Tirides vanat tikripõõsast (põõsa sees oli kunagi maha lõigatud vana ploomi puu juurikas ka) vintsiga, ühe jalaga hoidsin pidureid peal ja teise jalaga nati gaasi, kolmas jalg lebas rahulikult.
Esialgu hakkas mõnusalt patrolit vastu maad tõmbama ja lisasin tiba gaasi ja plääää tõmme kadunud, natuke selline nagu tahaks haakuda rak rak ja vaikus.
Konsulteerisin Isakesega, aga pole veel vaadanud mis karul kõhus juhtus.
Kui põhjus selge üritan ka teada anda.
Postitatud: K Apr 18, 2007 10:56 am
Postitas inseneer
Viga oligi äkki selles, et see kolmas jalg lebas rahulikult.

Postitatud: K Apr 25, 2007 1:58 pm
Postitas krunnn
Nii karu kõhus selline lugu, et hammakas, mis veab väljavõtet, ilusti kõik hambad ühtlaselt maas. Ja ka tulid vintsi kardaani jms paigaldusega tehtud monteerimisvead välja, nagu et poolt kardaani ei saa alt muidu ära kui kisu vints maha, loll on paha olla.
Miks ta nii maha tiris need hambad ei tea?
Postitatud: K Mai 02, 2007 6:12 pm
Postitas krunnn
Lahendus leitud

ja teostatud ka:
Kuna minu ja arvatavasti teistel patrolitel 160 on revers-väljavõte vintsile, siis jäid need hammakad terveks, mis nigu oleksid minu süsteemis pidanud trossi maha kerima ja lihtne: tross poolilt maha ja uuesti peale tagasi aga teistpidi kerimisega.
Võimalik et juhtub mingi jama või keski teab miks nii ei tohiks?
Siin juures kodanikele teadmiseks et kui selline asi juhtub et suudate vintsi väljavõttes hambad maha lasta, siis edasi sõita suurtel kiirustel ei soovita kui üldse, ma arvan, et paneb eeldavasti käigukastile õhtale.
Olles väljavõtte maha kruvinud ja seda tühjendanud - pagan ainult 5 - 6 hammast, ülejaanud koukisin magneti abil välja kjäigukastist, et kui oleks pikem reis kui 50m, siis arvatavasti ...
Hetkel süsteem töötab uuesti ühtepidi nagu ennegi oli mõeldud, kuna ei vaja maha kerimist.
Üks küsimus küll tekkis, et sai uued jämedad rullikud laagritel tehtud, aga vist trossi ava jäi tiba kitsas et algul ei taha tross kuidagi külgedele joosta, kas sellest võib jama tulla?, et nagu hakkab trossi vahele vedama vms, proovisn paar korda peale ja maha, midagi ei tundunud jamasti olevat? Tross jooksis vabalt vedades maha küll.
Re: mehaaniline vints
Postitatud: L Dets 13, 2014 10:39 pm
Postitas amevier
Teab keegi, milline on Patroli originaalse mehhaanilise vintsi teo ülekandearv?
Otsisin netist aga ei saanud kätte...
Leidsin ainult, et tõmbab 10m minutis mootori 1000 rpm juures.
Re: mehaaniline vints
Postitatud: L Dets 13, 2014 11:00 pm
Postitas Praks1
Sa ajad lihtsa asja keeruliseks
1 milline on sul pto,kas vahekastist,kui jah,siis ei ole sul üldse vahet vintsi ülekandest.
2 kui kastist,siis nats olulisem.
Toyota on 33/1
Btr 23/1
Re: mehaaniline vints
Postitatud: L Dets 13, 2014 11:19 pm
Postitas amevier
Võrdluseks oleks huvitav teada, millist Nissan ise kasutab.
Vintsi väljavõte koht on käigukasti küljes.
Re: mehaaniline vints
Postitatud: P Dets 14, 2014 12:46 am
Postitas amevier
Pilti vaadates tekkis selline küsimus, kas Y60 käigukasti küljes käivat PTO-d saab üldse panna võlliga tahapoole töötama?