Kangem sidur patrolile.
Postitatud: P Nov 13, 2016 6:01 pm
Tere.
Mul siis selline mure, et oleks vaja leida sidur, mis sobiks 3,0 patroli käigukasti otsa nuutide poolest (24 nuuti), ja mahuks mõõtmetelt sidurikotta ära. Hooratta poolne sobivus ei ole oluline.
Nüüd tähtsam osa, see sidur võiks kannatada vähemalt 500-600 Nm, parem, kui veel rohkem, ise vaatasin TB48 mootoril kasutatava siduri poole, kuna see sobib olemasoleva käigukastiga. Hinnaklass võiks ka mõistlik olla, Austraaliast esialgu tuuningsidurit tellida ei tahaks, kuna see mõrvaks rahakoti.
Kui kellegil on paremaid ideid, või toimivaid lahendusi pakkuda andke teada, võimalusel väldiksin siduriketta südamiku ümbertegemist patroli võllile sobivaks.
Mõne väiksema veoka oma äkki, samas kuskilt ei saa sidurit mõõtmete järgi otsida , kõik tahavad auto marki
.
Üks küsimus veel, kui palju see patroli kast ja kogu jõuülekanne-sillad üldse välja kannatab (3,0 diisel Y61), ja mis kõige tõenäolisemalt järele annab, kui asi üle võlli läheb, palju sõltub muidugi kasutajast
.
Mul siis selline mure, et oleks vaja leida sidur, mis sobiks 3,0 patroli käigukasti otsa nuutide poolest (24 nuuti), ja mahuks mõõtmetelt sidurikotta ära. Hooratta poolne sobivus ei ole oluline.
Nüüd tähtsam osa, see sidur võiks kannatada vähemalt 500-600 Nm, parem, kui veel rohkem, ise vaatasin TB48 mootoril kasutatava siduri poole, kuna see sobib olemasoleva käigukastiga. Hinnaklass võiks ka mõistlik olla, Austraaliast esialgu tuuningsidurit tellida ei tahaks, kuna see mõrvaks rahakoti.
Kui kellegil on paremaid ideid, või toimivaid lahendusi pakkuda andke teada, võimalusel väldiksin siduriketta südamiku ümbertegemist patroli võllile sobivaks.
Mõne väiksema veoka oma äkki, samas kuskilt ei saa sidurit mõõtmete järgi otsida , kõik tahavad auto marki

Üks küsimus veel, kui palju see patroli kast ja kogu jõuülekanne-sillad üldse välja kannatab (3,0 diisel Y61), ja mis kõige tõenäolisemalt järele annab, kui asi üle võlli läheb, palju sõltub muidugi kasutajast
