1. leht 1-st
Uaz VS. Niva
Postitatud: E Aug 02, 2004 8:18 am
Postitas Metsamees
Terekest! Uaz (Willis) VS. Niva
Võrdleks kahte maasturit, kumb ikkakist on parem
Kellel kogemusi aidake mul selgusele jõuda
Võrdleks:
Läbivust, Tehnikat, Vastupidavust jms.

Postitatud: E Aug 02, 2004 9:54 am
Postitas daffid
provokatsioon m6ttetuks fleimiks?
Re: Uaz VS. Niva
Postitatud: E Aug 02, 2004 10:38 am
Postitas Landy
Metsamees kirjutas:Terekest! Uaz (Willis) VS. Niva
Võrdleks kahte maasturit, kumb ikkakist on parem
Kellel kogemusi aidake mul selgusele jõuda
Võrdleks: Läbivust, Tehnikat, Vastupidavust jms.
Et pikka ja mõtetut vaidlust mitte tekitada, siis soovitan lugeda:
http://www.4x4offroad.ee/modules.php?op ... ght=bronco
Postitatud: E Aug 02, 2004 8:19 pm
Postitas jr
Arvutused Landy toodud foorumis on isegi suht reaalsed ja tegelikult neid kahte omavahel kõrvutades originaalseades peaksin ise Nivat paremaks autoks nii maanteel kui metsas:
Miks:
1. Kergem
2. Uskumatult hea sillakäiguga
3. Paindliku momendiga mootor, mis on piisav selle auto juurde
4. Nägusam ja mugavam salong
5. Ökonoomsem
Nüüd aga, kui me hakkame vaatama lisaväärtusi ekstreemtingimustes, mida saab mõlemile autole anda, siis hakkab UAZ peale jääma:
Miks:
1. Talasillad
2. Lihtne suuri rattaid panna ->35"
3. Sillad peavad isegi 35" kummidele org, mootoriga vastu
4. Volga mootori swap annab meile easy 92hj
5. Sigaodav pidada ja remontida
6. Kuna ta on juba niigi ront, siis pole absoluutselt temast metsas kahju, seega on savi kui ära ta upub või kui mõlki ta läheb või mis temaga iganes juhtub
7. Difrilukkude võimalus
8. Raamipeal auto, mis võimaldab sinna igast vahvaid asju aretada ja seda mängleva lihtsusega (keerdvedrud, roolivõim, muu mootor või k.kast või v.kast, jne)
Postitatud: E Aug 02, 2004 10:17 pm
Postitas Landy
Jaaguga t2iesti n2us!

Ainuke kus tahaks vaielda on jupide hind. Need on Nival siiski ka suht odavad - m6lemad ju vene massinad.
Ytleme me siis nii, et Niva max confiks v6iks j22da 215/85 R16 mudakumm ja vedrupuksidega ca 5 cm t6stet ning vintsid-snorklid.
Muidugi 1,7 pritsung ja 5k.kast oleks ka abiks.
Kui soov sealt edasi minna, siis juba UAZ teema. Seega originaali sfariteks Niva ja kes tahab karimimat m6llutamist, siis vaaduku UAZ'iku poole!
Postitatud: T Aug 03, 2004 9:29 pm
Postitas Metsamees
Selge tänan!
Võiks omalt poolt lisada, et mulle on jäänud mulje Uaz kipub lagunema ei pea tal käigukast vastu ega ka tagasild misket hääd pole, mootorist rääkimata! Nivaga sääraseid probleeme eriti ei esine. Jahimehed igaljuhul kiitsid Nivat rohkem...

Postitatud: T Aug 03, 2004 10:21 pm
Postitas Landy
Metsamees kirjutas:
Võiks omalt poolt lisada, et mulle on jäänud mulje Uaz kipub lagunema ei pea tal käigukast vastu ega ka tagasild misket hääd pole, mootorist rääkimata! Nivaga sääraseid probleeme eriti ei esine. :
Eks see niva laguneb ka nagu igateine Venemasin. Pemided artiklid on Kardaaniristid ja rooliotsad ning amordid ja vedrud. Ka tagasilla ooriganaalkinnitus ei kannata mingit kriitikat, kui sed ei tugevdata.
Jahimehed igaljuhul kiitsid Nivat rohkem...

Eks nemadki armasta mugavust ja sooja kabiini. Aga jahimehed pole õige mõõdupuu, set nemad käitavd kõiki sõidukeid võimlikult tehasekonfiguratsioonis.
Postitatud: T Aug 03, 2004 11:05 pm
Postitas jr
Ei lagune UAZ midagi, nagu ma ütlesin, siis suurem haamer aitab igas hädas UAZiga tavaliselt. Suht pommikindel masin, kui väga utoopiasse ei lasku oma märgade unenägudega suure mootoriga.
Postitatud: N Okt 14, 2004 1:41 am
Postitas Landy
Veel üks huvitav hoht kus neid kahet kanget võrreldakse. Tõsi, omast vaatenurgast.
http://www.marandi.fie.ee/foorum/viewtopic.php?t=82